۹۵۸۲۳۶
۱۷ نظر
۵۰۲۷
۱۷ نظر
۵۰۲۷
پ

ایوانکا ترامپ: آنچه رخ داد غیرقابل بخشش است

دختر رئیس جمهوری آمریکا به دنبال واکنش‌های شدید به نطق سالانه پدرش، به شدت منتقدان رئیس جمهوری آمریکا را محکوم و اظهارات و رفتار آنها را غیرقابل بخشش توصیف کرد.

ایسنا: به نوشته روزنامه اکسپرس، دموکرات‌های آمریکا به شیوه‌های مختلفی به این نطق سالانه اعتراض کردند از جمله عدم شرکت در این نشست، تشویق نکردن رئیس جمهوری و جدای از بقیه نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان که متن سخنرانی سالانه رئیس جمهوری را پاره کرد.

ایوانکا ترامپ، دختر دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به دنبال نطق سالانه پدرش در جریان مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز تمامی این اقدامات را غیرقابل بخشش توصیف کرد و گفت: ما در برهه زمانی‌ای قرار داریم که همگی باید به عنوان یک ملت گردهم آییم و موفقیت آمریکا را جشن بگیریم و به همین خاطر است که از نظر ما چنین رفتارهایی غیرقابل بخشش هستند.

ایوانکا ترامپ: آنچه رخ داد غیرقابل بخشش است

ایوانکا ترامپ افزود: برای رئیس جمهوری آمریکا نطق سالانه یک فرصت فوق‌العاده برای برقرای ارتباط مستقیم با مردم آمریکا و به اشتراک‌گذاشتن موفقیت‌های دولت‌ بود.

وی ادامه داد: بدون شک همه ما شاهد رشد اقتصادی چشمگیر در آمریکا و این‌که چطور سیاست‌های رئیس جمهوری وضعیت زندگی بسیاری از مردم را ارتقاء داده، هستیم.

ایوانکا ترامپ تاکید کرد: متاسفانه همواره تمامی اقشار جامعه از افراد معلول و ناتوان گرفته تا آفریقایی - آمریکایی‌ها و آسیایی - آمریکایی‌ها از بیکاری رنج می‌بردند و این‌که ما در حال حاضر شاهد تاثیر مثبت سیاست‌های اقتصادی رئیس جمهوری بر سطح زندگی تمامی اقشار جامعه هستیم بسیار فوق‌العاده است. به همین خاطر است که باید به عنوان یک ملت گردهم آییم و موفقیت آمریکا را جشن بگیریم و افرادی که این اقدام را انجام نمی‌دهند از نظر ما قابل بخشش نیستند.

ایوانکا ترامپ در ادامه گفت: به نظر من تمامی افرادی که نطق سالانه را تماشا کردند و در کنار رئیس جمهوری و دیگر افراد جامعه این موفقیت‌ها را جشن گرفتند، آنچه را رخ می‌دهد کاملا مشاهده و درک کرده‌اند. ما کاملا مسیر کشور را تغییر داده‌ایم و رئیس جمهوری نیز به همین خاطر ابایی از نشان دادن هیجان و خوشحالی خود ندارد، چرا که این یک اتفاق فوق‌العاده برای آمریکاست و رئیس جمهوری می‌خواهد که این اتفاق روی زندگی تمامی مردم آمریکا تاثیر مثبت بگذارد.

دختر ترامپ افزود: آنچه به رئیس جمهوری و به همه ما که برای او کار می‌کنیم انگیزه می‌دهد، اشتیاق برای بالا بردن و ارتقای سطح کیفی زندگی تمامی آمریکایی‌هاست از جمله کارگران آمریکایی و تمامی افرادی که هیچ وقت به آنها توجهی نمی‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره ازمنطقه خاورمیانه با قتل و غارت و شنیحترین روشها می دزدید و میبرید میدهد به مردمتون. رابین هودین شما کثافتها

    • بدون نام

      خودتو بپوشون بااین قیافه زشتت

    • م

      راست میگه خودتون رابپوشانید بااین قیافه اتان دوتا بیخود

    • شهروند

      جالبه!بی تربیت های از خود راضی رفتار شبیه به رفتار خودشون رو هم نمیتونن تحمل کنن

    • بدون نام

      بابا غم مخور ایوانکا...

    • سعید

      صحبتهای این خانوم را با صحبتهای دختر سردار سلیمانی مقایسه کنید.

    • بدون نام

      ايوانكا ترامب هم به دروغ شكست امريكا را پیروزی نامید .پژمردگی به جای پیروزی.صهیونیستی که دخترش را به سازمان تروریستیipacفروخت.!!!!! مردم امريكا شايد بي غيرت باشند ولي شرافتشان از دارو دسته ترامب.بالاتره

    • ف.م

      جون بابات ! تو که راست می گی .وای چقدر تحت تاثیر قرارگرفتیم.

    • بدون نام

      نانسی پلوسی با اون سنش از تو خوشگلتره ایوانکای عملی لک و پیس صورتتم خیلی خوب پوشوندی البته اگه زیر دست جراحان زیبایی ایران می افتادی شبیه شاخهای ایرانی میشدی نه این شکلی خخخخ

    • بدون نام

      نانسی پلوسی یک شیرزن قهرمانه

    • بدون نام

      گوربابای همشون

    • بدون نام

      درود به ترامپ قهرمان نانسی پلوسی به زباله دان تاریخ پیوست

    • بدون نام

      درود به ترامپ قهرمان

    • بدون نام

      پدر نامرد تو بخاطر چاپیدن و دوشیدن گاو شیرده منطقه، از توافقنامه بین‌المللی برجام خارج شد و ظلمی که به مردم ایران کرد را هیچوقت فراموش نکن، ترامپ عوضی که پدر بیمار و پست شماست با سرنوشت و زندگی بسیاری از ایرانیها بازی کثیفی کرد و مطمئن باش روزی پاسخ آن را خواهید دید و مشاهده میکنید دست انتقام خدا و طبیعت گریه شما را در خواهد آورد همانطور که با چشمان میلیون‌ها ایرانی از پیر و جوان و نوجوان و کودک کردید، تو سیاستمدار نیستی و فهم بزرگی از جامعه انسانی نداری، شما با تبعیض بین خودتان و دیگر کشورها نشان دادید که یک نژادپرست و خودخواه و تمامیت خواه هستید شما دیکتاتوری کثیفی دارید ،،،

    • بدون نام

      تو بیا اینجا ببخشیمت

    • بدون نام

      بابا بیکاری در کشور های دیگر به ما چه ربطی داره به فکر فقرای کشور خودمان باشید

    • بدون نام

      تا خودمان به خودمان رحم نکنیم هیچ چیز درست نمی‌شود.تمام کشور ها به فکر منافع کشور خودشان هستن هرچه بر سرما می‌آید بقول شاعر:ازماست،که برپاست.تمام دولت های جهان نماینده ملتشان هستند. و ،بفکر منافع ملی کشور شأن هستن،انهایی که ضعیف ترندمقاصدشان را با سیاست وفریبکاری پیش می برند.واما آن ها که قوی ترندمقاصدشان را در. درجه اول با سیاست واگر نتوانند به رو متوسل می‌شوند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج