۹۵۸۳۸۷
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

بازار آخر سال زیر ذره‌بین رفت

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح نظارتی نوروز ۳۰ بازرس در سطح استان حضور خواهند داشت، گفت: در این راستا از حضور ناظرین افتخاری نیز استفاده خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح نظارتی نوروز ۳۰ بازرس در سطح استان حضور خواهند داشت، گفت: در این راستا از حضور ناظرین افتخاری نیز استفاده خواهد شد.

اسماعیل مسلمی اظهار کرد: با توجه به قرارگیری در روزهای پایانی سال و امکان سوءاستفاده از بازار، نظارت‌های جدی انجام می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه طرح نظارتی سازمان صمت استان در روزهای پایانی سال در دو بخش کالا و خدمات انجام می‌شود، تصریح کرد: طرح نظارتی ویژه ایام پایان سال در استان زنجان از پنجم اسفندماه آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان در سطح استان اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه کالاهای اساسی بازرسی اقلامی همچون برج، روغن، قند و شکر تشدید می‌شود، اضافه کرد: همچنین در بخش کالایی نیز به بازار کیف، کفش و خشکبار نیز نظارت خواهد شد.

مسلمی ادامه داد: همچنین در بخش خدمات نیز بر نحوه فعالیت رستوران‌ها، خشکشویی‌ها، قالی‌شویی‌ها و اماکن رفاهی بین شهری نیز نظارت می‌شود.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه در اجرای طرح نظارتی نوروز ۳۰ بازرس در سطح استان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: در این راستا از حضور ناظرین افتخاری نیز استفاده خواهد شد.

وی گفت: در اجرای این طرح از همکاری سازمان‌ تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دانشگاه علوم پزشکی نیز استفاده می‌شود.

گفتنی است، در خلال اجرای این طرح سامانه ۱۲۴ و نیز سامانه اینترنتی آپ به صورت شبانه‌روزی آماده ثبت شکایات مردمی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هرسال ، ما این شو ( کنترل قیمت) رو داریم ، سه حالت داره ، یا این طرفیها بی زور هستند، یا اون طرفیها پرزور هستند ، ویا اینکه بی زورها و پرورها با هم تبانی میکنند " تو گرون بفروش ، منم جریمه بر میدارم تمام .

    • بدون نام

      خدا نه قوت

    • بدون نام

      همه ی اینها تو تاریخ یه روزی ثبت خواهد شد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج