۹۵۸۴۰۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

درخشان: تعویض‌های یحیی پرسپولیس را نجات داد

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های گل‌محمدی در دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس را از شکست نجات داد و باید به هوش او تبریک گفت.

خبرگزاری ایرنا: سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تعویض‌های گل‌محمدی در دیدار مقابل استقلال، پرسپولیس را از شکست نجات داد و باید به هوش او تبریک گفت.

حمید درخشان در خصوص دیدار تیم‌های پرسپولیس و استقلال در شهرآورد ۹۲ پایتخت گفت: بازی بسیار خوبی از هر ۲ تیم تماشا کردیم و اتفاق خوب این مسابقه نیز به ثمر رسیدن ۴ گل از سوی تیم‌ها بود.

وی ادامه داد: هر ۲ تیم در زمین مسابقه کاملا برابر عمل کردند و پرسپولیس تنها وقتی عقب افتاد تیم برتر میدان بود. نبود شجاع خلیل زاده کاملا مشکلات خط دفاعی این تیم را نشان داد و پرسپولیس امروز از این مساله ضربه خورد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به تعویض‌های خوب یحیی گل محمدی گفت: تعویض‌های یحیی گل محمدی در این مسابقه پرسپولیس را نجات داد و تساوی ما در دقایق پایانی مانند یک پیروزی ارزشمند بود.

وی در مورد عملکرد خط هافبک پرسپولیس تصریح کرد: خط هافبک پرسپولیس در شهرآورد بسیار پراشتباه عمل کرد و بعد از گل نتوانستند نظم لازم را بدست بیاورند اما با حضور بشار رسن شرایط کاملا تغییر کرد و او در این دیدار بی‌نظیر و به اعتقاد من بهترین بازیکن پرسپولیس در زمین بود.

درخشان با تمجید از استوکس اظهار داشت: او مهاجم بسیار خوبی است و به زودی در تیم پرسپولیس خواهد درخشید. او فوتبال بین المللی را به خوبی می‌شناسد و چون حرفه‌ای است خیلی سریع در ترکیب تیم جا خواهد افتاد.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در مورد بهترین بازیکن زمین گفت: مهدی قائدی را می‌توان بهترین بازیکن زمین دانست.

وی در پایان اظهار داشت: این پرسپولیس شانس زیادی برای قهرمانی دارد اما امیدوارم غافلگیر نشود و حواشی که به تازگی ایجاد شده به این تیم آسیب نزند.

درخشان با اشاره به منتشر شدن مبالغ قرارداد بازیکنان گفت: در صحبت‌های برخی بازیکنان خواندم این فهرست از سوی یکی از اعضای هیات مدیره منتشر شده و اگر این موضوع صحت داشته باشد اتفاق بسیار بدی رخ داده است.

وی تاکید کرد: مدیریت باشگاه باید مراقب باشد تا این اتفاقات رخ ندهد و این وظیفه اصلی مدیرعامل است. وظیفه بازیکنان و کادرفنی فقط و فقط بازی کردن و موفقیت در مسابقات است و امیدوارم مدیران باشگاه دیگر نگذارند چنین حواشی به تیم ضربه بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه مثال گیلانی هست که میگه(برنج دبون انباره پلا پوتن چه کاره)یعنی وقتی تو انبار برنج زیاده پختن پلو کاری نداره که.گل محمدی نیمکتش پر و پیمون بود اگه بچه ده سالم به جاش بود همین کار و میکرد وقتی عقبن پس الکی بزرگش نکنین کار بزرگو مجیدی کرد که با این بازیکناش نفس قرمزارو گرفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج