۹۵۸۴۴۰
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

اسکوچیچ: همه می‌خواهند ایران به جام جهانی برود

سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با برتری برابر عراق و بحرین در تهران به دور بعد جام جهانی برسد.

خبرگزاری ایسنا: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران ابراز امیدواری کرد این تیم بتواند با برتری برابر عراق و بحرین در تهران به دور بعد جام جهانی برسد.

دراگان اسکوچیچ، مربی ۵۱ ساله کروات، هدایت تیم ملی ایران را برعهده گرفت تا جانشین مارک ویلموتس شود.

اسکوچیچ بعد از انتخاب به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: مطمئناً افتخار بزرگی است که هدایت ایران را بر عهده گرفتم حضور در جمع سایر مربیان بزرگ کرواسی که هدایت ایران را بر عهده داشتند افتخارآمیز است. کروات ها در ایران بسیار مورد احترام هستند ، بنابراین من واقعاً خوشحالم که فرصت هدایت تیم ملی ایران یک کشور عالی در فوتبال را به دست آوردم.

این مربی از سال ۲۰۱۳ در ایران مشغول به کار بوده و هدایت چهار باشگاه را به عهده داشته است ، ملوان ، فولاد ، خونه به خونه و صنعت نفت.

در همین ارتباط مربی جدید ایران گفت: با سه چهار تیمی که من هدایت کردم ، در تاریخ آنها بیشترین موفقیت ها را کسب کردم. فکر می کنم هدایت ایران بعد از این تیم ها منطقی بود. هدایت تیم ملی ایران واقع بزرگترین چالش شغلی من است ، من به چیزی بسیار ملموس رسیدم و آن موقعیت مربی تیم ملی ایران است.

ایران اکنون در رده سوم گروه خود در انتخابی جام جهانی قرار دارد و تیم های عراق و بحرین در رده های اول و دوم قرار دارند. سرمربی جدید ایران اضافه کرد:‌ یک رقابت حساس برای رسیدن به جام جهانی وجود دارد. دو بازی حساس در تهران برابر بحرین و عراق داریم که امیدوارم در حضور ۱۰۰ هزار تماشاگر برگزار شود و بتوانیم از این گروه به مرحله بعد صعود کنیم. بازی اصلی ما برابر عراق است که سرمربی این تیم سرچکو کاتانچ دوست من است. انتظارها در ایران بسیار زیاد است و همه می خواهند ایران به جام جهانی صعود کند. بعد از نمایش خوب در دوره قبل جام جهانی در روسیه که ایران نزدیک به صعود از گروه خود بود، اکنون همه امیدوار به صعود ایران به جام جهانی هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هنوز دیر نیست! استعفاء بده . مهرتو حلال کن جونتو آزاد

    • بدون نام

      فدراسیون همه کاسه کوزهارو میزنه تو سرت

    • ۴۴۴۴

      انشالله موفق باشه و خدا لعنت کنه کسانی که از همین الان میخان چوب لای چرخش کنن از روی حسادت و نفهمی ، به هر حال ایشان سرمربی کشورمونه و کل ایران باید حمایتش کنه چون سرفرازی کشورمون به همه چیز از جمله اینکه چه کسی سرمربی شده ارجعیت داره
      با ارزوی موفقیت ایران و ایرانی

    • بدون نام

      اسکویی انتخاب بدتر از دایی و بهتر از آن دلال قلعه نوعی است که هنوز هیچی نشده خودش را مربی تیم ملی معرفی می کرد.

    • بدون نام

      انشاالله میبازی همراه با آن کس که شما را انتخاب کرده از ایران فرار میکنی تو مربی نیستی یعنی خیانت کار هستی مگه قلب شما دردنمیگرفت چرا از صنعت نفت جدا شدی

    • بدون نام

      انشاالله میبازی همراه با آن کس که شما را انتخاب کرده از ایران فرار میکنی تو مربی نیستی یعنی خیانت کار هستی مگه قلب شما دردنمیگرفت چرا از صنعت نفت جدا شدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج