۹۵۸۵۲۸
۵۴ نظر
۵۰۰۹
۵۴ نظر
۵۰۰۹
پ

۱۰ نکته درباره ادعا‌های منصوریان علیه اسکوچیچ

امیر حسن خدیر در عصر ایران نوشت: در پایان دیدار مهیج دو تیم پرسپولیس و استقلال، مجری برنامۀ « فوتبال برتر» با ابراز شگفتی از انتخاب «دراگان اسکوچیچ» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به جای یک گزینۀ داخلی، از دو میهمان خود – علیرضا منصوریان و رضا شاهرودی- خواست در این باره در دو دقیقه نظر دهند.

امیر حسن خدیر در عصر ایران نوشت: در پایان دیدار مهیج دو تیم پرسپولیس و استقلال، مجری برنامۀ « فوتبال برتر» با ابراز شگفتی از انتخاب «دراگان اسکوچیچ» به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران به جای یک گزینۀ داخلی، از دو میهمان خود - علیرضا منصوریان و رضا شاهرودی- خواست در این باره در دو دقیقه نظر دهند.

علیرضا منصوریان گفت: «به نظر من تصمیم فدراسیون فوتبال یک فاجعه است. چون تمام چرخش ها را انجام دادند تا از ویلموتس (سرمربی سابق و بلژیکی) خارج شوند و یک مربی خوب را اعلام کنند. اما اینها کاری خواهند کرد که با ذره بین دنبال آقای کی‌روش بگردیم.

این دوست عزیز البته باید خیلی خوش حال باشد که سرمربی شده اما به گزینه های داخلی توهین شده در حالی که می شد از آنها استقبال شود.

داخل فوتبال مان این قدر توانایی مربی داخلی نداریم که این عزیز سرمربی تیم ملی ما شده؟ کسی که با ملوان بندر انزلی ششم شده، تیم " خونه به خونه" را نتوانسته بیاورد بالا، با فولاد ششم شده،الآن هم یک ماه است که مردم آبادان را گذاشته سرکار که قلبم درد می کند،فلان جایم درد می کند و می خواهم از فوتبال ایران بروم.

چه سیستم مافیایی قوی‌یی پشت این صحنه است که این آدم را با این رزومه وارث فوتبال ملی می کنند و به جای کی روش می گذارند؟

آن وقت امیر قلعه نویی، علی دایی، یحیی گل محمدی و ایکس و ایگرگ اصلا دیده نمی‌شوند و فدراسیون به ما توهین می کند... این تیم پالرمویی که این مربی را گذاشته چقدر بر فدراسیون ما مسلط است؟

پس ما چرا این قدر کلاس "پرولایسانس" می رویم؟ رزومه های ما را داخل کشور در همین چند سالی که این عزیز بوده اعلام کنند. چطور ممکن است این جایگاه به این آدم برسد؟»

به بهانۀ این سخنان، نکات زیر را یادآور می شوم:

۱. علیرضا منصوریان با کارت کارلوس کی روش بازی می کرد اما از گزینه های داخلی نام می بُرد! شاید یک لحظه فراموش کرده بود که در مقابل او نه عادل فردوسی پور که محمد حسین میثاقی نشسته بود که نظر مستقلی ندارد و بیشتر به فکر اجرای سیاست هایی است که به او اعلام می شود و البته تعجب کرده بود که قرار بود روی گزینه داخلی کار کنند و ناگهان با مربی غیر ایرانی مواجه شده است.

۲.آقای منصوریان از سه نفر نام برد. حال آن که روی علی دایی به خاطر یک مصاحبه و نام بردن از برخی حساسیت ایجاد شده و عجالتا به او تیم باشگاهی هم نمی دهند چه رسد به ملی.

امیر قلعه نویی نیز سپاهان و مردم اصفهان را ترجیح داده و نخواسته مانند کسانی تصور شود که تیم را نیم فصل رها می کنند. دربارۀ یحیی گل محمدی هم به نظر می رسد تنها خواسته نامی را مطرح کند و گرنه او همین تازگی شهر خودرو را رها کرد تا مربی پرسپولیس شود و با فرض تیم ملی، پرسپولیس را هم باید رها می کرد!

با این حساب می توان گفت منظور ایشان از آقای «ایکس» اتفاقا فرد مجهولی نیست و شخص شخیص خودشان مد نظرشان است.

به عبارت دیگر می خواهد بگوید: چرا تیم ملی را به من که پرو لایسنانس دارم نداده اند؟!

۳. می پرسد: «اسکوچیچ، چه کارنامه ای دارد؟». مهم ترین کاری که انجام داده تغییر در تیم هایی است که هدایت آنها به او سپرده شده است.با ابزار ها و امکاناتی که داشت رساندن ملوان و صنعت نفت به رتبه ششم و خونه به خونه به فینال جام حذفی کار کمی نبود. جوری می‌گوید ملوان را ششم کرده که انگار فصل قبل قهرمان بوده و او ۵ رتبه تنزل داده است!

۴. جای دیگر بحث کشف «مهدی قائدی» را مطرح کرده بود. در این باره می توان گفت شناخت و کشف یک بحث است و پرورش یک بحث دیگر.

کما این که قائدی را استراماچونی پرورش داد و آزمون را کی روش. نه آنها که کشف شان کرده بودند.

۵. با وضعیت خاصی که به لحاظ سیاسی و بانکی و تحریمی وجود دارد، امکان جذب مربی در سطح کارلوس کی‌روش عملا منتفی است و دربارۀ سه گزینه داخلی هم توضیح داده شد. پاسخ منفی امیر قلعه نویی به فرصتی که شاید دیگر تکرار نشود و وفاداری به تعهد خود در سپاهان و استقبال او از انتخاب اسکوچیچ، البته در حافظه فوتبال دوستان ثبت خواهد شد.

۶. منصوریان مدام بحث مدرک را پیش می کشد. اما کیست که نداند مدرک، یگانه ضامن موفقیت نیست؟ به نظرم مدرک فوتبالی علیرضا منصوریان از زین الدین زیدان بالاتر باشد. از این رو بهتر است معطل "مافیای پشت سیستم" در ایران نماند و به رئال پیشنهاد دهد تا جایگزین زیدان شود!

از موفق های بی مدرک می توان بکن‌بائر را مثال زد که آلمان را به قهرمانی جهان رساند ولی بعدتر به مدیریت بسنده کرد.

۷. محمد دادکان یک بار پرسیده بود: « مربیان ایرانی که مدام ادعا می کنند از مربیان خارجی دو سه کلاس بالاترند چرا از هیچ تیم خارجی ولو افغانستان و پاکستان، پیشنهادی ندارند؟»

این پرسش را می توان با " علیمنصور" هم در میان نهاد. ایشان احتمالا می داند که یک تیم پاکستانی از عراق مربی خواسته و از ایران، نه.

۸. آقای منصوریان که در سخن گفتن و ادعا کردن ید طولایی دارد، کاش کمی هم از دستاوردهای مربی گری خود بگویند. در این صورت شاید باور کنیم که انتخاب نشدن ایشان به عنوان سرمربی تیم ملی یک فاجعه ملی بوده است.

۹. امیر قلعه نویی، نخستین کسی است که به اسکوچیچ، تبریک گفته است. آیا چون به تعبیر آقای منصوریان احساس کرده به او توهین شده، تبریک گفته است؟!

۱۰.برای این که جانب انصاف رعایت شود و هر چند از فرصت دو دقیقه ای که به منصوریان و شاهرودی داده شد ۱۱۰ ثانیه را اولی صرف کرد اما به آقای شاهرودی که در آن ۱۰ ثانیه اظهار امیدواری کرد به مربیان داخلی فرصت دهند نیز می توان گفت حداقل صبر می کردید مدتی از ناکامی امیدها بگذرد بعد اظهار امیدواری می کردید!

جدای این ۱۰ نکته و دربارۀ کارنامۀ سرمربی جدید بد نیست بدانیم:

ملوان بدون اسکوچیچ سقوط کرد، خونه به خونه به خاطر تفاضل گل از صعود جا ماند، ۶ سال در ایران کار کرده، دانش آموخته فوتبال کرواسی است و مهم تر از همه وقت زیادی نداریم و ۵۰ روز دیگر باید دربرابر هنگ کنگ صف آرایی کند و ۵ روز پس از آن کامبوج و البته اصل ماجرا دیدار مقابل بحرین و عراق است.

با این همه به رؤیای علیرضا منصوریان احترام می گذاریم. اسکوچیچ برای رسیدن به رؤیای خود ۶ سال تمام صبر کرد. آقای منصوریان می تواند همچنان در رؤیای تیم ملی غرق باشد و ساعت ها دربارۀ آن سخنرانی کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این قدر ازتبریک امیر مافیا تعریف نکنید به قول نکونام انتخابش پنجاه سال عقبگرد بود

    • بدون نام

      خوب حالا شما چرا واسه مردم کالای ایرانی را تعریف میکنید وقتی خودتان قبول دارید کالای ایرانی به درد بخورنیستند چرا اینقدر اصرار میکنید که کالای ایرانی بخرید وقتی خودتان این همه مربی ایرانی هست می ری خارجی آن هم کسی نامردی کرده واسه تیم صنعت نفت عاقبت این فوتبال داره به نابودی میره

    • محمد ب

      شما که میگید پاکستان از عراق مربی گرفته از ایران نه پس چرا نمیگید همین مربیای کروات چرا به ایران اومدن و به کشورهای اروپایی یا لااقل تو خود کرواسی نتونستن مربی گری کنند وقتی یه کسی هم حرف حق میاد میزنه شما هم بیاید سر پوش بزارید روش وصورت مسئله رو پاک کنید من نگران اون روزیم که مربی شاهین بوشهر هم با این دو تا بردی که اورده بیاد بشه منجی نجات ایران به امید اون روز

    • بدون نام

      نویسنده متن چی شده از اسکویچ طرفداری میکنی و ی مریب داخلی رو داری میکوبی نکنه این وسط ی چیزی هم ب شما میرسه

    • peyman.liverpooli

      اقای مثلا محترم که داری واسه خودت هی مینویسی و میری جلو،لازم نکرده از اسکوچیچ طرفداری کنی،،مگه لیگ ایران جزو تاپ لیگهای آسیاست که چون ملوان رو فلان رتبه رو داده یا رفته فینال جام حذفی کار شاقی کرده،مربی که بیاد نیم فصل با دروغ و کلک و مریض نمایی دست تیم رو بزاره تو حنا و یهو سر از تیم ملی در میاره ،مشخص میکنه با چه فردی طرف هستیم،،توی نویسنده خودت مافیایه همین امثال خبرها هستی واسه لاپوشونی گنده کاری بالا سریها

    • عجب

      متن جالبی بود ولی کاملا یک طرفه
      این نکته یادمون نره که اسکوچیچ بجز ایران هیچ کارنامه مهمی نداره !
      اما در کل شاید این تنها گزینه ما بود و گزینه های داخلی دیگه تجربه کافی ندلشتن مثل مهدوی کیا , هاشمیان , منصوریان و ...

    • نوید

      حضور اسکوچیچ تو همه تیمهای بدون ستاره ای که بوده تو روند بازی ها مشهود بوده
      قطعا اگه تیم بهتری دستش باشه نتیجه بهتری هم میگیره
      از نظر خیلی ها یه سر و گردن بالاتر از ویلموتسه

    • بدون نام

      واقعا نمیدونم چی بهت بگم نویسنده .
      تیم ملی رو سپردیم دست یک مربی درجه چندم ! میشه بما بگی برتری دراگان در مقابل ایرانی چیه ولو منصوریان .
      ملوان بدون دراگان سقوط کرد قبول ولی دراگان چه گلی به سر خونه .. زد ؟
      هویت ملی ما لگد مال شده

    • بينام

      جناب منصوريان وقتى مربى نفت بودىى و مظلومى رو نيمكت استقلال و تو استاديوم و بازيىهاى استقلال بنر عليمنصور بالا ميرفت با مافياى كدوم قبرستونى لابى كرده بودى ؟نكنه بنر هاى اونموقع خود جوش بود ؟ يك ذره هم خجالت نميكشى ؟دم از مافيا ميزنى ؟

      پاسخ ها

      • اسماعیل پسندیده. محفوظ

        من میگم حداقل از مربیان پر ادعا ی ما که بلدند فقط زیبا صحبت کنند بهتر است خواهشا سعی کنیم برای عرق ملیمان از ایشان حمایت کنیم

      • اسماعیل پسندیده. محفوظ

        من میگم مربیا ن ایرانی فقط پر ادعا و در صحبت بسیار و چنان میگن اینگاری گواردیولا ند و در عمل ... لطف کنید در این مقطع بجای تخریب از مربی تیم ملی حمایت کنیم تا انشالا نتیجه بگیرد خواهشا

      • اسماعیل پسندیده. محفوظ

        من میگم مربیا ن ایرانی فقط پر ادعا و در صحبت بسیار و چنان میگن اینگاری گواردیولا ند و در عمل ... لطف کنید در این مقطع بجای تخریب از مربی تیم ملی حمایت کنیم تا انشالا نتیجه بگیرد خواهشا

    • بدون نام

      متن عالی

    • محمد

      آفرین به علیرضامنصوریان حرف حق تلخ است اگه می گیدمربیان ایرانی این توان را ندارند پس چرا مجیدی وگل محمدی این چند مدت نتیجه می گیرند

    • حمید موحد

      دقیقا زدی تو خال

    • بدون نام

      آقا کاری به شاهرودی و منصوریان ندارم تو هم داری تند میری واقعا واقعا اسکوچیچ در سطح تیم ملی ایران نیست

    • دکوراد

      جدی نگیرید این کچل رو تمام مغزش تو موهاش بوده خخخ

    • سعید رح

      دوست عزیز نویسنده یجاهای درست میگی یجاهای هم داری میکوبی .منصوریان منظورش شخص خودش نیست علی دایی قاتل که نیست .ماباوجود استقلالی بودن دایی رو ترجیح میدیم قبول داریم موفق هم بود اسکوچیچ ولی درحد تیم ملی نبوده و آخرهم شاید فدراسیون کسی روخواسته که بعداز نتیجه نگرفتن کاری کنن بره و دیگه ایران نیاد که احتمال آخری ۹۰درصده .یاعلی

    • پیمان

      این رو سفیدی برای ویلموتس می آورد

    • بدون نام

      اینهمه نکته نیازنبود،مربیان داخلی همگی کپی کاروشانسکیند،

    • بدون نام

      کاملا درسته.علی فلافلی

    • حامد

      شماکه ادعاتون میشه همه چی رو میدونیدلطفا به چند خبرقبلی همین برترینها مراجعه کنید با عنوان سرمربی جدید رنگ تیم بزرگ را ندیده.

    • بدون نام

      با این انتخاب محکوم به شکست هستیم

    • بدون نام

      به آقای منصوریان بگید همون سال که اسکوچیچ ملوان رتبه ششم کرد .ملوان بیشترین گل زده لیگ داشت و فوروارد ملوان آقای گل لیگ شد.قبل اون ملوان همیشه رتبه 11یا 12 داشت

    • فلاحیان

      سلام دوستان عزیز فدراسیون فوتبال شما چش توچش هشتاد میلیون نفر ایرانی دارید دروغ می‌گوید چه دروغی دروغ شاخدار برای فوتبالی ها متاسفم که باید شما را تحمل کنند خدا کنه هر تصمیمی که گرفته شده برای سربلندی کشورمان باشد به نظرم ایشون شاید درحد دست یار تیم ملی بودند خدا کنه به جام جهانی فوتبال بریم انشاءالله

    • حمید

      انتخاب سرمربی جدید تیم ملی که بگفته شما رزومه درخشانی دارد اسم بردید حال باید به حال تیم ملی گریست و شما که با علی منصور خصومت شخصی دارید به ایشان تاختید ولی در واقع علی منصور واقعیت را گفت توهین شده به شعور تمامی مربیان ایران با انتخابتان و اصلا نظر آقای علی منصور اصلا و ابدا خودش نبود سایر مربیان فهیم و کار بلد را میگفت و واقعیت را بنگریم هر دو تا شناس که تشریف داشتند بهتر از انتخاب شما برای تیم ملی بود شما هم جزئی از مافیای فوتبال هستی خواستی پا گذاشتن روی مربی ایرانی صورت مسئله را پاک کنی ولی مردم آگاه وهر کدام یک کارشناس هستند مرگ بر مافیای فوتبال ایران

    • بدون نام

      این دوست عزیزی که این متن را نوشته احتمالا از همان تصمیم گیران فدراسیون
      که درآن را انتخاب کردند خط میگیرد یا واقعااز فوتبال و مربی و اشخاص شناختی ندارد .همه میدانند که دراگان در حد تیم
      نوجوانان هم نیست به همین دلیل از تیمهای باشگاهی نام برده اخراج شد.
      اگر خوب بود که از ملوان و خانه به خانه و
      فولاد و نفت اخراج نمیشد.
      در ضمن اگر منصوریان منظورش خودش بود
      باز صد درجه از دراگان بهتر بود چون هم با روحیه بازیکنان آشنایی دارد و هم ارزانتر است اگر قراره با دراگان از رفتن به جام جهانی باز بمانیم چه بهتر که با یک مربی ایرانی وارد مسابقات شویم تا حداقل تجربه
      خوبی برای مربیان داخلی باشد .اما متاسفانه با مربیان ایرانی حق دلالی آقایان و از جمله نویسنده این متن مالیده خواهد شد
      فعلا حرف اول را پول میزند نه منافع ملی.

    • شاه دوستی

      دمت گرم نگارنده متن گل گفتی

    • حمید

      صحبت های نویسنده عین واقعیت بود

    • بدون نام

      نکته یازدهم : منصوریان خیلی زیاد حرف میزند اماهمیشه در جا زده و درهر تیمی که بوده ، بعد از چندی اورا از تیم بیرون کردند !

    • رهگذر

      چه خوب چه وظیفه ما همایت از اسکوچیچه

    • تاجیـــم تا چشـــت درآد

      مافیایی که گفته یکیش خود کسیه که متنو نوشته

    • بدون نام

      بهترین گزینه است

    • بدون نام

      میسوزه چون اسکوکیچ انتخاب شده

    • وای فای

      آفرین به شما . براتون دست میزنیم که در مقابل خارجی ، مربی هموطن خودتونو میکوبی به دیوار . بسه دیگه . ۸ سال اجنبی پرستیدید و مجیزشو گفتین ، چی گیرتون اومد ؟ چهارتا حذف که آخری از همه مفتضح تر بود . یه کم احترام خودتونو نگه دارین و بخاطر چهارتا خارجی پول دوست و طماع به هم نپرین .

    • تاج ارزوها

      یکی از همین مافیای قوی که پشت اسکولوویچ هس مافیای رسانه ای شماس که انقدر تابلو داری شخصیت کثیف تون رو نشون میدین

    • زینالی محمدرضا

      ای کاش بجای تو نویسنده ایرانی یک خارجی می نوشت
      تا اونوقت چه قشقرقی که نمی کردی

      افسوس که اسمتون رو گذاشتین تحلیل گر
      البته از
      تمام نوشته هایت مافیا, پول ,وسرسپردگی می بارد


      از مدیر برنامه وزین اخبار داغ خواهشمندم
      این برنامه ارزشمند را با اینجور ادمها بی ارزش نکنید

    • بدون نام

      امیرحسن خدیر، یک بی شخصیتِ حسودِ بی جنبه

    • بدون نام

      عزیزم درباره یه موضوع بی اهمیت ورداشتی اندازه یه کتاب اینجا مطلب نوشتی؟ گور بابای تیم ملی و کل فوتبال ایران بابا جون. پیشنهاد برادرانه برات دارم. اگه قدرت نویسندگی و تخیل عالی ای در خودت میبینی بشین تفکر کن، یه موضوع بسیار خاص پیدا کن، پرورش‌ بده، پرداختش کن و یک رمان در سطح جهانی بنویس که کشور ما از این وضع اسفناک رمان در بیاد.

    • بدون نام

      یازدهمی اینکه منو چرا سرمربی نکردند اگرمربی داخلی خوب بوداین اقارا به تیم داخلی نمیاورند ضمنا در باره ذوب اهن که شمابه چه روزی انداختید

    • بدون نام

      از کجا خط میگیری شما ؟؟؟؟

    • بدون نام

      عالی بود این متن دمتون گرم حرف حق جواب نداره اقای منصوریان مدرک ملاک نیست کار ونتیجه مهمه تومدرک شما فقط شومن بازی کنار زمین نوشته شده ولاغیر نتیجه ننگین شما که باعث ابروریزی ایران تو جام باشگاهای اسیا مقابل العین که هنوزم رکورد بدترین باخت به حساب میاد تو کارنامت هست ما ملت حسودی هستیم چون قبول نداریم کسی ازما بالاتر باشه اما برخلاف ما که فقط ادعای بیخود داریم خارجیا بجای حسادت وحرف مفت زدن تلاش میکنن صبر میکنن تابه خواستشون برسن ایشالا شماهم اول به طرز رفتار گفتارت برسی که بعدها که مربی تیم ملی شدی مضحکه تیمای عربی نباشیم

    • اس اس

      بنظرم تموم حرفای آقای منصوریان درسته بعنوان یه استقلالی آقای دایی باید سرمربی تیم ملی میشد نه این آقا که هرموقعه هرتیمی مربی نداشت دلالها میخاستن بزارنش مربی همون تیم
      در ضمن با این ادبیات نوشته های شما بیشتر به حقایق پشت پرده سرمربی شدن این آقا پی میبریم و کاملآ هم معلومه قلم شما جز کدوم جبهه هست

    • بدون نام

      داچ علی جاداره ازخودت یه کتاب صد برگی انتقاد کرد اول خودتو درست کن داداش بعد درمورد دیگران نظر بده تو هنوز توریای رفلش فرشیگ پریلانسی داداچ ادیسون برقو اخترا کرد این همه باکلمات بازی نکرد که تولعنتی رفلش کردی خخخخ

    • بدون نام

      نویسنده ی این متن استقلال رای ندارد، والسلام

    • بدون نام

      نویسنده ی این متن استقلال رای ندارد، والسلام

    • هادی گیلانی

      اولا که به عنوان یه پرسپولیسی آقای منصوریان رو در مربیگری قبول دارم هرجام رفته جز استقلال که مافیای شدید داره موفق بوده واصلا انصاف نیست که ایشون رو اینجوری بکوبید.درضمن اصلا منظورش خودش نبوده اون مافیاییکه نذاشت گل محمدی مربی تیم ملی بشه منظورش بوده.بعدم اسکوچیچ مربیه بزرگتری از گل محمدی به هیچ وجه نیس.من آفای داییو خیلی دوس دارم احترامم خفن واسشون قائلم ولی نه قلعه نوعی نه دایی هیچکدوم سواد مربیگری ندارن.فوتبال روزو گل محمدی و علیرضا منصوربان و فرهاد مجیدی و عبدالله ویسی بازی میکنن.باآنالیز و اثبات میگم.واقعا ابن اسامیی که گفتم از اسکوچیچ به سدت بهترنو قویتر.

    • هادی گیلانی

      درضمن آقای منصوریان در بازی دوستانه برابر روسیه پیروز سدن با نفراتی همچون آرشاوین ژیرکوف.

    • عجب

      الان دلیل اوردی ملتو قانع کنی بشوووووت

    • بدون نام

      احسنت نویسنده فهمیده

    • ارتش سرخ

      چقد جدی گرفتین برترینها گلوتو پاره نکن وگرنه میفهمن مافیای منصوریان درست بوده هااا خویشتن دار باش اینجا که دولت نیس حق اعتراض و انتقاد نداشته باشن فوتبالیا

    • بدون نام

      تیم ملی همین الآن وله،،،چه برسه به بازی بحرین و عراق،گروه مافیایی این مربی رو آوردن و بچه هم میدونه.

    • نرمین

      پس ما هم ۸سال دیگه صبرمیکنیم تاجام جهانی

    • بدون نام

      نویسنده بی ادب.اگر تیم ملی نتیجه نگیره همین اقای نویسنده این متن میگه ما که گفتیم خوب نیست .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج