جاباما
۹۵۸۵۷۸
۱۹ نظر
۵۰۰۷
۱۹ نظر
۵۰۰۷
پ

میرسلیم: نمایندگان باید قابلیت «خودپالایی» داشته باشند

سید مصطفی میرسلیم با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شخصیت امام راحل اشاره و اظهار کرد:‌ امام خمینی (ره) در خداوند مستغرق بودند و اتفاقاتی که در دنیا افتاد پشیزی ارزش نداشت و ایشان را مصمم‌تر می‌کرد.

ایسنا: سید مصطفی میرسلیم با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به شخصیت امام راحل اشاره و اظهار کرد:‌ امام خمینی (ره) در خداوند مستغرق بودند و اتفاقاتی که در دنیا افتاد پشیزی ارزش نداشت و ایشان را مصمم‌تر می‌کرد.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع مردم اسلامشهر در ادامه گفت: امام (ره) اهل خدا بودند. امام (ره) در ۱۲ بهمن سال ۵۷ بنا داشتند هر طور که شده به ایران برگردند اما با وجود شرایط نامطمئن آمادگی این وجود نداشت که ایشان سالم به ایران بیایند. همه در حالت هیجان بودند در آن دوران همه نگران بودند. امام حتی در اوج سختی مشغول ذکر خداوند بود تفکر ایشان مبتنی بر عنایات الهی است.

میرسلیم: نمایندگان باید قابلیت «خودپالایی» داشته باشند

میرسلیم با تاکید بر اینکه الطاف ویژه امام عصر (عج) پشت انقلاب اسلامی بوده و هست، تصریح کرد: قطعا اگر توجه ویژه امام عصر (عج) به انقلاب و ایران نبود، شکست ما با این همه عناد و دشمنی در مقابل جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی و فرهنگی، قطعی بود.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه بیانات اخیر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) برای ما حجت شرعی است، گفت: ایشان هفت جمله فرمودند جمله اول این که ما باید قدردان اهتمام امام خمینی (ره) برای استقلال و آزادی ایران باشیم که امام با این کار به ما شخصیت بخشید.

وی اضافه کرد: آمریکایی‌ها چشم ندارند که ایران اسلامی را آزاد و مستقل ببیند؛ ما باید سرنوشت‌مان را خودمان تعیین کنیم.

به گفته رییس شورای مرکزی حزب موتلفه، از پیروزی انقلاب تا استقرار جمهوری اسلامی قدم به قدم تدبیرهای دقیق امام راحل کمک کننده و راهبری دهنده بود، به تعبیری قوام انقلاب به تدبیر و فکر امام(ره) بر می‌گشت.
میرسلیم با تاکید بر اینکه حکومت اسلامی برخاسته از مردم است، تصریح کرد: حکومت اسلامی یک امانت الهی است و ما باید این امانت را به دست افراد شایسته می‌دهیم و آنها نیز باید پاسخگو باشند.

وی در همین رابطه به سردار رشید اسلام و انقلاب شهید سردار سپهبد سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد:‌ سردارسلیمانی‌ها الهام گرفته از اندرزگوهایی بودند که در اول انقلاب اسلامی جان خود را فدای نظام کردند که به ثمره این خون‌ها بلوغ سیاسی در مردم پدیدار شد که بتوانند این امانت الهی را بر عهده بگیرد.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اینکه اداره امور کشور باید هر چه دقیق تر و واقعی تر باشد، خاطرنشان کرد: همانگونه که تاکید شد حکومت اسلامی امانت خدا و تکلیفی اساسی است که باید هرچه بهتر و دقیق تر اجرا شود؛ اینگونه نیست که هرکس و ناکسی بیاید و بگوید که من باید اداره کشور را برعهده بگیرم. چطور جرات می کنیم که به آن بی اهمیت شویم؟

میرسلیم با اشاره به اهمیت مشارکت سیاسی مردم در انتخابات اظهار کرد:‌ اگر مشارکت مردم بالا باشد استحکام و شهرت نظام در دنیا و اقتدار آن بیشتر خواهد بود و از نظام ایران حساب خواهند برد البته هم اکنون نیز رتبه مشارکت مردم ما در انتخابات‌ها به خیلی از کشورها بهتر و مناسبت‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه دشمن شمشیر را از رو بسته اما انقلاب بیدی نیست که با این بادها بلرزد، افزود: تحریم، ترور سرداران رشید ما و تجهیز گروه‌های تروریستی برای تضعیف و نابودی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی شده بود اما حضور یکپارچه و متحد در صحنه انتخابات در دنیا نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی خواهد بود.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام معتقد است که مشارکت بالای مردم سبب می‌شود دشمن با خود بگوید ما هرکاری کردیم نتوانستیم آنها را شکست دهیم. دست خدا با حضور یکپارچه و فعال مردم است.

میرسلیم با تاکید بر اینکه نمایندگان نباید به فکر جیب خودشان باشند، گفت: نمایندگانی که به فکر جیب خودشان هستند عوضی رفته اند و مطابق با این عوضی رفتن کشور را نیز دچار به مصیبت کرده و می‌کنند.

وی تاکید کرد که نمایندگان مجلس باید قابلیت خودپالایی داشته باشند چرا که این خودپالایی به علاوه اصلاح به سمت پیشرفت منجر به کمال کشور خواهد شد.

عضو هیئت نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام در همین باره به مجلس دوره اول اشاره و تصریح کرد: مجلس اول را به یاد آورید که در مقابل انحراف رئیس‌جمهوری قبلی آبرومند عمل کرد و رای به عدم کفایت بنی صدر داد. اگر یک مجموعه فهمیده و با صلاحیت و امانتدار مردم ایجاد شود، قانون گذاری جهت رفع نواقص صورت خواهد گرفت.
میرسلیم ادامه داد: باید به سمت شایسته سالاری حرکت کنیم و شایسته‌سالاری یعنی نمایندگان برای جایگاه شایسته، برنامه معین داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای میر سلیم مثل این است شما دنبال سوزن توی انبار کاه بگردی از نظر اخلاص و دیانت مسیولین اکنونی نسبت به ابتدای انقلاب بقول معروف گشتم نبود نگرد نیست

    • کیان پارسا

      اول از خودتون و کسانی که در جمع شما ثروت اندوزی کردن شروع کنید قدم اول برگشت ثروت های نامشروع به بیت الماله

    • بدون نام

      شما گفتید نود نماینده رد صلاحیت شدند وای بحال مردم برای عتیقه ها یی که انتخاب کرده بودند

    • بدون نام

      میرسلیم هیچ کت و شلوار دیگه ای نداره،تنها کت وشلواری که داره همینه؟

    • بدون نام

      درود بر میر سلیم

    • بدون نام

      قابلیت خود پالایی یعنی دزدی بیشتر و دروغ های شاخدار

      پاسخ ها

      • شهرام

        عالی گفتید آفرین

    • بدون نام

      خود پالانی دیگه چیه ؟

    • بدون نام

      قیافت مثله اویل ریاست محمود احمدی نزاد هست که با کاپشبن رفت سازمان ملل

    • بدون نام

      نماینده ای که خودش مثل کارمند
      هست نه مدافع حق مردم رای
      می خواد چی کار پالایش می خواد
      چیکار

    • بدون نام

      این آدم چکاره هست که این قدر حرف ميزنه

    • یک ایرانی

      باشه

    • بدون نام

      اگه خود پلایی کنند چیزی ازشان نمی ماند

    • بدون نام

      (چشمی که به شب بنگرد از پشت نقابی
      تکرار کند قصه روزی و عقابی)
      سکوت در مقابل شماها بهترین جواب است

    • شاپور خان از کرج

      اگه این میرسلیم دست از سره این مردم بیچاره برداشت

    • بدون نام

      این چرا اینروزها اینقدر هرس میخوره ؟!!!

    • بدون نام

      همه شدن همه چیز دان و هدایتگر و فک زن !!!!!!بابا یه خورده کم حرف بزنید و بیشتر عمل کنید مملکت نیاز داره به عمل و تلاش وسلام! !!!!!

    • بدون نام

      یکی اینو از برق بکشه تو رو قرآن

    • بدون نام

      شرمنده ، استفاده از کلمات اوهامی ، من دراوردنی،..... طرف حال خوبی نداره ! از چیه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج