جاباما
۹۵۸۶۲۷
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

استوکس و اوساگونا در لیست آسیایی پرسپولیس

آیدی کارت‌های لیگ قهرمانان پرسپولیس برای ۲۵بازیکن و بیست عضو کادر تیم و باشگاه صادر شد.

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال پرسپولیس شنبه شب با تمام بازیکنان خود، تهران را به قصد دوحه ترک می‌کند و آیدی کارت‌های لیگ قهرمانان پرسپولیس برای ۲۵بازیکن و بیست عضو کادر تیم و باشگاه در حالی صادر شد که مدیرعامل باشگاه ترجیح داد برای خودش ایدی کارت صادر نشود تا همه اعضای کادر تیم دارای ایدی لیگ قهرمانان باشند تا در ورود به استادیوم با مشکلی مواجه نشوند.

اقامت پنج روزه پرسپولیس در دوحه و شش روزه در امارات

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با تایید یحیی گل‌محمدی هر ۲۵ بازیکن پرسپولیس برای بازی با الدحیل راهی دوحه خواهند شد و امام‌وردی معاونت ورزشی باشگاه برای صدور ویزا و خروجی اعضای تیم پیگیری‌های لازمه را انجام داده است.

این تصمیم به این دلیل اتخاذ شده که پرسپولیس برای انجام دو بازی با الدحیل و الشارجه ظرف روز‌های اتی بیشتر خارج از ایران برنامه‌های تمرینی خود را دنبال خواهد کرد و به همین دلیل با توجه به اقامت پنج روزه تیم در دوحه و شش روزه در امارات ضرورت دارد که همه بازیکنان در تمرینات تیم حضور داشته باشند.

برزگر هم مسافر شد

در همین این ارتباط با توجه به برنامه‌های تیم ملی جوانان، قرار بر این شد که آریا برزگر نیز تیم را همراهی کند.
بدین ترتیب حضور این‌بازیکن در سفر دوحه نیز قطعی شد.

برگزاری جلسات ستاد آسیایی

جلسه ستاد اسیایی باشگاه پرسپولیس نیز با حضور انصاری فرد، پیروانی و معاونین و برخی مدیران باشگاه (اسفندیاری، فارسیان، امام وردی، حسینی، خبیری، یلوه، قدوسی) طی روز‌های گذشته و امروز برگزار شده است.

صدور آیدی کارت برای ۲۵ بازیکن و ۲۰عضو کادر تیم و باشگاه

همچنین طبق اعلام امیر علی حسینی آیدی کارت کمیته برگزاری لیگ قهرمانان آسیا برای ۲۵بازیکن و ۲۰عضو کادر تیم و باشگاه شامل مدیر تیم، هفت مربی، مدیر رسانه‌ای، افسر امنیتی، پزشک و فیزیوتراپ، سه ماساژور و سه عضو تدارکات، مدیر امور بین الملل و معاونت اجرایی باشگاه می‌باشد.

تغییرات در فهرست آسیایی

اسامی کادر فنی جدید و استوکس و اوساگونا هم در آخرین فهرست به کنفدراسیون اعلام و نام ماهینی، احمدزاده و همتی از لیست خارج شد و برای دو بازیکن خارجی و کادر فنی جدید تیم نیز آیدی کارت صادر شد.

انصاری فرد قید آیدی کارت را زد

از سوی دیگر مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با صدور آیدی کارت لیگ قهرمانان آسیا برای خود و برخی معاونین باشگاه مخالفت کرد تا ایدی کارت‌های کنفدراسیون فوتبال اسیا برای تمامی اعضای کادر تیم و فقط دو نماینده از باشگاه صادر شود.

حسینی تاکید کرد کنفدراسیون فوتبال اسیا طبق مقررات فقط برای بیست نفر به عنوان اعضای کادر تیم و باشگاه ایدی کارت لیگ قهرمانان را صادر می‌کند و این اقدام مدیر عامل باشگاه نشان از توجه ویژه ایشان به تک‌تک اعضای زحمتکش کادر تیم‌دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همیشه گفتم اگر بگذارند انصاری فرد کارش را انجام میدهد همیشه حضور افراد اضافه یکی از مشکلات تیمهای ایرانی بوده که فقط یک مدیر فوتبالی میتواند با آن برخورد کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج