۹۵۸۶۷۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فلیک: هواداران، بایرنِ آماده می‌خواهند

سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که تیمش هنوز به مرز آمادگی کامل دست پیدا نکرده است.

ایسنا: به نقل از کیکر، بایرن مونیخ با هدایت هانس فلیک عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است. بایرن باتوجه به نتایج ضعیف لایپزیگ در نیم فصل دوم توانست به صدر جدول رده بندی صعود کند.

در حساس ترین و جداب ترین دیدار هفته بیست و یکم بوندسلیگا بایرن مونیخ تیم نخست جدول رده بندی باید به مصاف لایپزگ تیم دوم جدول رده بندی برود که این دیدار روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

فلیک سرمربی بایرن قبل از این بازی گفت: هواداران یک بایرن آماده می‌خواهند. آنها انتظار دارند که تیم‌شان در طول ۹۰ دقیقه خوب بازی کند و ۱۰۰ درصد آماده باشد. نباید این‌گونه باشد که تنها در یک نیمه خوب باشیم و یا دقایق پایانی و ابتدایی ضعیف ظاهر شویم. بایرن باید در تمام دقایق خوب باشد و این چیزی است که هواداران انتظار دارند.

او ادامه داد: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. بسیاری براین باور هستند که این دیدار چهره تیم قهرمانان را مشخص می کند اما من چنین نظری ندارم. فصل طولانی در پیش داریم و بازی های زیادی باقی مانده است. این دیدار هم سه امتیاز بیشتر ندارد. آماده بازی هستیم و تنها به سه امتیاز و کسب پیروزی فکر می‌کنیم درست مثل دیگر دیدارها.

فلیک درباره آسیب دیدگی کومان گفت: خوشبختانه کینگسلی کومان بعد از مدت‌ها دوری از میادین آماده بازی شده است و می تواند تیم را در این دیدار حساس همراهی کند. به احتمال خیلی زیاد او به همراه لوکاس هرناندز به میدان روند.

دیدار بایرن مونیخ برابر لایپزیگ در شرایطی برگزار می شود که بایرن در ۷ دیدار اخیر خوب پیروز شده است این درحالی است که لایپزیگ سه بازی است که نتوانسته به پیروزی برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج