جاباما
۹۵۸۶۸۲
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

کیمیایی: با تصمیم خودم انصراف دادم

مسعود کیمیایی گلایه دارد. در یکی از این روز‌های جشنواره‌ای که خودش را از آن بیرون کشیده، می‌بینمش.

روزنامه ایران: مسعود کیمیایی گلایه دارد. در یکی از این روزهای جشنواره‌ای که خودش را از آن بیرون کشیده، می‌بینمش. فیلمش «خون شد» مثل هر وقت دیگری از این سال‌های نمایش یک فیلم از کیمیایی در جشنواره، موافق و مخالف افراطی دارد اما مهم این است که خود فیلمساز از حاصل نهایی راضی است: «خیلی راحت این فیلم را ساختم. آقای نوروزبیگی و آقای رنجکشان، شرایطی را مهیا کردند که بعد از مدت‌ها در آرامش کار ساخت یک فیلمم پیش رفت. چیزهایی که این روزها درباره‌شان گفته می‌شود و فشارهایی که به نوروزبیگی وارد شده حق نیست. حق این آدم‌ها که این‌قدر همراه بوده‌اند و رفیق برای «خون شد»، نیست.»

کیمیایی: با تصمیم خودم انصراف دادم

با آقای فیلمساز درباره تصمیمش برای خروج از جشنواره گپ می‌زنیم. از اینکه چه شد آن تصمیم را گرفت و آیا آن تصمیم را پس گرفته است؟ می‌گوید: «این تصمیم شخص من بوده. بعد از این همه سال، خودم برای خودم تصمیم می‌گیرم ... نه از دیگر عوامل فیلم خواسته‌ام چنین کنند و نه راضی به فشارهایی هستم که بر جواد نوروزبیگی آمده. او تهیه‌کننده سلامتی است و می‌خواهد فیلمش را در بهترین شکل نشان مخاطب دهد و پای این فیلم هم ایستاده. تمام قد ایستاده. انصاف نیست این رفتار با او. من برنخواهم گشت اما فیلم با پشتوانه نوروزبیگی در جشنواره هست.»

دوستداران کیمیایی انتقادهایی هم به سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلم تازه‌اش کرده‌اند. مثلاً اینکه‌ شأن کیمیایی رعایت نشده و بهتر بود گروه بازیگران بهتری برای او فراهم می‌شد. از خود او می‌پرسم نظرش درباره این حرف‌ها چیست. سری به تأسف تکان می‌دهد که «برای فضلی انتخاب بهتری بین بازیگرانی که دیدم وجود نداشت. در این سینما مگر چند بازیگر داریم که بتوانند این نقش را بازی کنند؟ سعید آقاخانی به فضلی «خون شد» خون داده. همانی‌است که می‌خواستم. جای من تصمیم می‌گیرند و حرف می‌زنند، بدون اینکه بدانند من چه می‌خواسته‌ام و بعد از این همه سال نمی‌گذارم کسی خودش را به من تحمیل کند.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احد

      دو رو

    • ابو امیر

      اگر کلا فیلم نسازی که خیلی بهتر هستش

    • بدون نام

      قیصر با بازی سعید اقاخانی خخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج