۹۵۸۷۶۳
۵ نظر
۵۰۰۰
۵ نظر
۵۰۰۰
پ

اسکوچیچ برای نیمکت تیم ملی کوچک است

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: از انتخاب اسکوچیچ برای تیم ملی تعجب کردم چون به هیچ وجه در حد و اندازه جایگاهی نیست که به او داده اند.

خبرگزاری مهر: سعید بیگی پیشکسوت فوتبال ایران اظهارداشت: به لطف خدا در ایران بیش از ۸۰ میلیون کارشناس در امر فوتبال داریم و مردم همه از جزئیات، شرایط و پشت پرده فوتبال آگاهند و مثل سابق نیست که عده‌ای بگویند فوتبال را ما می‌فهمیم و مردم نه؛ از شنیدن انتخاب اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی بسیار تعجب کردم چون با هیچ معیاری او در حد جایگاهی که کسب کرده، نیست.

وی افزود: اسکوچیچ به نیمکت تیم ملی ایران شخصیت و وزن نمی‌دهد بلکه خودش از نیمکت تیم ملی شخصیت و وزن می‌گیرد. متأسفم فوتبال ما به جایی رسیده که از کی روش به اسکوچیچ رسیدیم.

پیشکسوت فوتبال ایران در خصوص دربی ۹۲، تصریح کرد: بازی خوب و تماشاگر پسند بود اما تیم استقلال می‌توانست پیروز میدان باشد که متأسفانه اینگونه نشد.

بیگی در ادامه گفت: نیمکت دو تیم نتیجه بازی را تعیین کرد. واقعیت این است که پرسپولیس نیمکتی پر از بازیکن داشت اما دست فرهاد مجیدی برای تعویض کاملاً بسته بودو بازیکنی نداشت که به عنوان بازیکن جانشین به زمین بفرستد و خیالش راحت باشد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال ۵-۶ بازیکن مصدوم برای این بازی داشت که حتی یکی از آنها روی نیمکت حضور داشت، قدر مسلم استقلال برنده این مسابقه بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از مربی ایرانی که بهتره

    • Nasha

      نمیدونم چرا فقط استقلالیا مخالف اسکوچیچن. کلا از همه طلبکارن

    • بدون نام

      نه بابا تو کجایی این فوتبال بودی که الان پیشکسوت شدی تا جایی که یادم مطرح ترین تیمت ذوب اهن وصبا باطری بود بقیه فوتبالت هم تو دور بین تیمهای دیگه بودی مثل سفرهای استانی احو احو احمدی نژاد اینها هم بازیکن قدیمی گیر نمیارن میرن تو رو تز کجا میارن متعجبیم

    • بدون نام

      شروع شد. اقا کوچک است یا متوسط یا بزرگ حالا که انتخاب شده و خودش هم که تقصیر نداره بهش گفتن بیا خیلی ناراحتید برید از اون سلطانی فر که باعث نابودی ورزش و فوتبال شد و تمام این اتفاقات مقصرش خودشه بپرسید

    • بدون نام

      مرد مومن پول نداریم....کفش کهنه دربیابان نعمت است...با۲۰۰ هزار دلار برای سه سال قرارداد بسته...مفت است ...اینهمه هم به جان کاربلد ها غر نزنید!!!!
      دگر کی روش را در خواب بینید...به همین بسازید....از کجا معلوم شاید در2022 قهرمان شدیم...
      هربیشه گمان مبر که خالی است
      شاید که پلنگ خفته باشد!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج