۹۵۸۷۶۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مرفاوی: قائدی خط دفاعی پرسپولیس را خیلی آزار داد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: تا زمانی که قائدی در بازی حضور داشت خط دفاعی پرسپولیس را خیلی آزار می‌داد و هنگامی که او از زمین خارج شد خط دفاعی پرسپولیس فشاری را دیگر تحمل نکرد.

خبرگزاری میزان: صمد مرفاوی در خصوص تساوی تیم‌های پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: بازی خوبی را بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال شاهد بودیم تنها دلیل این هم موضوع این بود که بازی چهار گل داشت. از ابتدای بازی هم مشخص بود دو تیم برای برد وارد زمین شده بودند. پس از اینکه استقلال توسط مطهری به گل رسید تیم پرسپولیس فشار مضاعفی را به شاگردان مجیدی وارد کرد تا گل تساوی را بزند.

وی ادامه داد: نسبت به بازی‌های گذشته که بیشتر مبتنی بر درگیری در این بازی بیشتر تیم‌ها سعی کردند از این موضوع دوری کنند و به فکر بازی قشنگ و بردن باشند. پرسپولیسی‌ها سعی کردند با پرس کردن خط هافبک استقلال را از کار بیاندازند و در مورد استقلال هم چنین موضوعی دیده می‌شد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: بازی بیشتر درگیرانه بود و دو تیم سعی کردند بازی را به کناره‌ها ببرند از پاس‌های طولی استفاده کنند. تنها نکته مثبت استقلال این بود تا زمانی که قائدی در بازی حضور داشت خط دفاعی پرسپولیس را خیلی آزار می‌داد و هنگامی که او از زمین خارج شد خط دفاعی پرسپولیس فشاری را دیگر تحمل نکرد. سه گل از چهار گل این مسابقه از نفوذ بازیکنان حریف به ثمر رسید و این نشان‌دهنده ضعف مدافعان استقلال و پرسپولیس است.

مرفاوی با اشاره به نیمکت غنی پرسپولیس نسبت به استقلال گفت: نیمکت پرسپولیس غنی‌تر از استقلال بود و نیمکت خالی استقلال تا حد زیادی کار را برای این تیم با مشکل مواجه کرده بود. پس از گل دوم استقلال بازیکنان این تیم روی به تفکرات دفاعی آوردند تا از گل زده خود محافظت کنند و بر عکس بازیکنان پرسپولیس با در اختیار داشتن توپ و میدان سعی در این داشتند تا گل خورده را جبران کنند. شاید اگر پرسپولیس هم از استقلال جلو بود روی به چنین حربه‌ای می‌آورد.

وی خاطرنشان کرد: استقلال تیمی منسجم است و بازیکنان این تیم خیلی خوب از هم شناخت دارند و به نحوی درک متقابلی از بازی همدیگر دارند و برای هر تیمی خطرناک هستند. امیدوارم در ادامه فصل استقلال با همین طراوت بازی‌های خودش را ادامه دهد.

مرفاوی در خصوص انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: انتخاب اسکوچیچ هم توسط مسئولان فدراسیون فوتبال صورت گرفته و باید به آن احترام گذاشت. همه باید از تیم ملی حمایت کنیم تا این شرایط سخت را پشت سر بگذارد و بار دیگر به جام‌جهانی صعود کند. ان‌شاءالله اسکوچیچ روز‌های خوبی را در تیم ملی سپری کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج