جاباما
۹۵۸۸۲۲
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

روشن: انتخاب اسکوچیچ شاهکار فدراسیون بود

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران گفت: انتخاب دراگان اسکوچیچ برای هدایت تیم ملی ایران شاهکار مدیران فدراسیون فوتبال بود و به اعتقاد من آنها از سرانجام این تصمیم‌گیری‌های غلط آگاه نیستند.

خبرگزاری ایرنا: حسن روشن در خصوص شهرآورد ۹۲ پایتخت گفت: بازی خوبی را از ۲ تیم مشاهده کردیم اما بی‌تردید با کمی برنامه‌ریزی بهتر می‌توانیم از این هم بهتر باشیم.

وی ادامه داد: بزرگترین نقطه قوت شهرآورد ۹۲ حضور ۲ مربی ایرانی و جوان روی نیمکت سرخابی‌ها بود و دلیل زیبا شدن بازی هم این مساله بود.

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: در این دیدار مربیان ۲ تیم اشتباهاتی را هم داشتند که این مساله بخشی از فوتبال است. اگر من جای فرهاد مجیدی بودم هیچگاه مهدی قائدی را از زمین بیرون نمی‌آوردم زیرا او دفاع پرسپولیس را به شدت آزار داده بود.

وی تصریح کرد: در شهرآورد ۹۲ دروازه‌بان‌ها روز خوبی را پشت سر نگذاشتند و روی گل‌های دریافتی تا حدودی مقصر بودند.

روشن با اشاره به دیگر ضعف‌های استقلال در دیدار مقابل پرسپولیس، گفت: استقلال در خط دفاعی نیز با ضعف جدی روبرو بود و ای کاش از روزبه چشمی در خط هافبک به عنوان هافبک دفاعی استفاده شود. خوشبختانه بازیکنان ما در سایر خطوط بسیار خوب بودند.

وی با تمجید از شجاعت فرهاد مجیدی اظهار داشت: (آندره‌آ) استراماچونی در مقاطعی توانست تیم را به اوج خود برساند اما اخلاق حرفه‌ایی را رعایت نکرد و رفت. برخلاف تصور بسیاری از هواداران استراماچونی کار زیادی برای تیم نکرد و این بازیکنان توانمند بودند که استقلال را به شرایط ایده‌آل رساندند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: جمع کردن استقلال و پرسپولیس پس از جدایی ۲ مربی درجه سه و خارجی کار سختی بود که خوشبختانه فرهاد و یحیی (گل‌محمدی) در این کار موفق بودند.

پیشکسوت فوتبال ایران با انتقاد از انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران گفت: انتخاب اسکوچیچ شاهکار فدراسیون فوتبال بود و متاسفانه هیچکس در این فوتبال متوجه نمی‌شود که چه کاری انجام می‌دهد.

وی تاکید کرد: الان زمان آوردن مربی خارجی آن‌هم مربی درجه ۱۰۰ نبود. ما اگر در شورای فنی چند پیشکسوت بزرگ منصوب می‌کردیم، می‌توانستیم از این مرحله با موفقیت عبور کنیم و در آن زمان قادر بودیم یک مربی خارجی حرفه‌ای برای تیم ملی انتخاب کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      توخاموش روشنت کنیم‌تابسوزی وزیرورزش خاین

    • بدون نام

      توخاموش روشنت کنیم‌تابسوزی وزیرورزش خاین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج