جاباما
۹۵۸۸۳۹
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

علی‌نژاد: انتخاب قلعه‌نویی نهایی شده بود

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش با بیان اینکه این وزارتخانه از بحث میزبانی تیم‌های ایرانی در کشورمان عبور کرده است، گفت: انتخاب امیر قلعه نویی برای تیم ملی نهایی شده بود.

خبرگزاری مهر: مهدی علی نژاد در پایان مجمع عمومی فدراسیون ژیمناستیک در جمع خبرنگاران گفت: ژیمناستیک رشته جذابی است و خدا را شکر در سنوات اخیر با زحمات همه نفرات توانسته ۹ مدال خوشرنگ را کسب کند. امیدواریم این رشته بتواند در المپیک نماینده داشته باشد.

وی درباره مطرح شدن بحث اختلاف بین فدراسیون ژیمناستیک با وزارت ورزش یادآور شد: مشکلاتی بود که حل می شود. سعی ما داشتن ارتباط نزدیک با فدراسیون است. در فضای مجازی حرفهای زیادی گفته می شود که طبیعی است. روابط وزارت ورزش با فدراسیون ژیمناستیک خوب و حسنه و حمایتی است.

سرپرست معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش افزود: با کمک فدراسیون توافقاتی کردیم و در همان مسیر هم قدم بر می داریم که باعث می شود ژیمناستیک ایران شرایط بهتری داشته باشد.

وی ادامه داد: موضوعاتی بود که برطرف شد. منابع مالی فدراسیون را هم سعی می کنیم تا پایان سال طوری باشد که متوسط پرداختی انجام شود. حدود دو سه هفته پیش هم مبلغی را به عنوان کمک به فدراسیون ها داشتیم.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در مورد خروج رشته پارکور از ژیمناستیک نیز گفت: توافقاتی با فدراسیون جهانی ژیمناستیک شده است. نگاه پارکور این است که زیر نظر فدراسیون ژیمناستیک نباشد. ان شاءالله انجمن پارکور زیر نظر فدراسیون دیگری خواهد بود.

علی نژاد در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر نامشخص بودن وضعیت میزبانی تیم های ایران در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: منبع این خبر را نمی دانم و رسانه ها را دنبال نکرده ام. شاید این خبر مربوط به گذشته بوده باشد. باید بررسی کنیم و ببینیم چطور است. ما نامه های رسمی کنفدراسیون آسیا را داریم و میزبانی ها در ایران خواهد بود. از این موضوع گذشته ایم. سایت AFC سه استادیوم ما را برای میزبانی معرفی کرده است.

سرپرست معاونت توسعه ورزش قهرمانی درباره دلیل انتخاب اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی در حالی که موضع وزارت انتخاب مربی داخلی بود، گفت: قبلاً گفته بودم که یا ما مربی ایرانی خواهیم داشت یا خارجی هایی که در ایران کار کرده اند که دومی انجام شد. انتخاب سرمربی با فدراسیون فوتبال است. از اول هم تصمیم بر این بود که از پتانسیل هایی که در ایران وجود دارد چه داخلی چه خارجی استفاده شود. اولویت با مربی ایرانی بود. مذاکره با امیر قلعه نویی هم نهایی شده بود ولی به احترام باشگاه سپاهان و احتمال متضرر شدن این باشگاه به نظر آنها احترام گذاشتیم. قلعه نویی هم خودش موافق نبود. هرچند او گفت اگر تکلیف شود نگاه ملی دارد. جمعبندی این شد که به این دغدغه احترام بگذارد و مربی دیگری انتخاب شود. چون اسکوچیچ از صنعت نفت جدا شده بود، جزو گزینه ها قرار گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همه اهالی فوتبال باید یکصدا از آقای اسکوچیچ مربی جدید تیم ملی حمایت کنند ،تا موجب تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی و شخص آقای اسکوچیچ شوند.

      بیایید برای منافع ملی ،از تخریب ایشان خودداری کرده و به تقویت روحیه وی کمک کنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج