۹۵۸۸۵۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

جواهری: ما پولی به ویلموتس و فدراسیون ندادیم

جواهری می‌گوید: اعضای تیم شبانه روزی تلاش می‌کنند تا گل گهر در لیگ برتر باقی بماند.

ورزش سه: محمد جواهری مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان در مقابل فدراسیون فوتبال و در گفتگو با خبرنگاران درباره دیدار این تیم با تراکتور گفت: متاسفانه ما بازهم نتوانستیم بازی که جلو بودیم را مدیریت کنیم. تراکتور در تفکر صعود به لیگ قهرمانان آسیا و در کورس قهرمانی است، این تیم برای برد آمده بود. امتیاز گرفتن در نیم فصل دوم سخت است. بازی دیروز بسیار سخت و محکم بود اما خداراشکر با تغییراتی که تیم داشته، کیفیت تیم افزایش پیدا کرده و امیدوارم نتایج هم بهتر شوند و تیم در لیگ برتر بماند.

وی افزود: تیم هایی که سال اول حضورشان در لیگ برتر است، کار سختی دارند. چون با لیگ برتر غریبه هستند و تجربه حضور در لیگ برتر را ندارند و فضای لیگ یک با لیگ برتر متفاوت است. همانطور که می‌دانید دو تیمی که صعود کرده‌اند الان در منطقه سقوط هستند اما در پایین جدول فاصله ها بهم نزدیک است و رقابت خیلی سخت و نزدیک است و هر بازی حکم یک فینال را دارد. امیدوارم در این ۱۱ هفته نتایج خوبی بگیریم تا گل گهر در لیگ برتر بماند. ما در جذب بازیکن یک کارگروه پنج نفره تشکیل دادیم و به فکر نقل و انتقالات بودیم و روزی ۱۰-۱۲ ساعت وقت گذاشتیم چون یارگیری در نیم فصل کار سختی است. بازیکنانی که خریدیم بازیکنان تحت قرارداد بودند و خداراشکر توانستیم بازیکنان را جذب کنیم و امیدواریم گل گهر در لیگ برتر بماند‌.

محمد جواهری در مورد عملکرد تیم گفت: کادرفنی از این روند نتیجه گیری راضی نیستند. این تیم تازه تقویت شده و مثلا گادوین منشا روز آخر به تیم ما اضافه شد. تا بچه ها هماهنگ شوند زمان می‌برد. ما در دو بازی شش امتیازی مساوی کردیم ولی بالاخره امیدوار هستیم چون تیم تقویت شده و شبانه روزی کار میکنیم و امیدواریم در لیگ بمانیم.

مدیرعامل گل گهر با اشاره به ماجرای حضور ویلموتس در سیرجان و شایعه پرداخت حقوق او گفت: نمی‌دانم چرا آن موضوع سروصدا کرد. ما هیچ پولی به آقای ویلموتس ندادیم و بعد از این که مدیر روابط عمومی فدراسیون تماس گرفتند و گفتند در سلسله برنامه های ما حضور در شهرستان هاست، ما هم سعی کردیم باتوجه به این که یک بازه زمانی یک روزه وجود داشت، برنامه های ایشان را پر کنیم وگرنه هیچ اتفاق دیگری نیفتاد.

جواهری در ادامه عنوان کرد: هدیه ای که ما دادیم یک گلیم است که ثبت جهانی شده. ما به همه میهمان ها این هدیه را می‌دهیم. به آقای استراماچونی هم تقدیم کردیم و چیزی جز این نبود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج