جاباما
۹۵۸۹۰۰
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

اسکوچیچ: کار در تیم کی‌روش چالش بزرگی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: کارلوس کی‌روش با سابقه حضور در رئال مادرید، منچستریونایتد و پرتغال پیش از این سرمربی ایران بوده و کار در چنین تیمی بزرگترین چالش دوران کاری من است.

خبرگزاری مهر: دراگان اسکوچیچ از روز پنجشنبه گذشته که به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معرفی شد.

با تصمیم فدراسیون فوتبال، اسکوچیچ از آن زمان هیچ مصاحبه‌ای با رسانه‌های داخلی انجام نداده ولی با رسانه‌های کشور کرواسی چندین گفتگو انجام داده است؛ درست مثل رویه‌ای که فدراسیون در قبال مارک ویلموتس مربی بلژیکی در پیش گرفت و نتیجه مثبتی از آن حاصل نشد!

اسکوچیچ در تازه‌ترین مصاحبه خود به دلایل انتخابش به عنوان سرمربی ایران پرداخته و کار در تیمی که کارلوس کی روش روی نیمکت آن نشسته را بزرگترین چالش توصیف کرد.

اسکوچیچ در این مصاحبه با سایت «novilist» کرواسی ابتدا با اشاره به بالا رفتن تعداد تماس‌های تلفن همراهش بعد از انتخاب به عنوان سرمربی ایران، گفت: بگذارید بگویم تلفن همراه من روی میز در حال پرش است؛ ها، ها، ها (با خنده) همه با من تماس می‌گیرند. تماس‌های زیادی از کرواسی و اسپانیا داشتم و خبر - حضور در تیم ملی ایران- در شبکه‌های اجتماعی چرخید.

این مربی که پنجمین مربی کُروات تیم ملی فوتبال ایران محسوب می‌شود، در ادامه تاکید کرد: خب، این خیلی جذاب است. در مجموع، مربیان کروات در ایران مورد استقبال قرار گرفته‌اند. در طول سال‌هایی که مربی باشگاه‌های ایران بودم، این را احساس کردم. این باعث افتخارم است که در کنار دیگر مربیان بزرگ کروات مورد انتخاب تیم ملی ایران بودم.

اسکوچیچ افزود: ایران یک کشور بزرگ فوتبالی است. مردم ایران با فوتبال زندگی می‌کنند و این برایشان بسیار مهم است.

وی که در تیم‌های ملوان، خونه به خونه، فولاد و صنعت نفت ایران فعالیت کرده است، خاطرنشان کرد: در سه باشگاه از چهار تیمی که در آن مربی بودم، بهترین نتایج تاریخشان را گرفتم. فکر می‌کنم این موضوع در انتخاب من بسیار حیاتی بوده است. مدیران فدراسیون ایران مربی‌ای می‌خواستند که به خوبی با ذهنیت و ارزش بازیکنان ایرانی آشنا باشد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان گفت: می دانم که مسئولیتم الان به مراتب سنگین‌تر است. ایران پیش از این و قبل از حضور ویلموتس، توسط کارلوس کی روش هدایت می‌شد؛ فردی که در رئال مادرید و منچستر یونایتد کار کرده و همچنین سرمربی تیم ملی پرتغال بود. حالا شما می‌توانید ببنید که چرا حضور در تیم ملی ایران بزرگترین چالش دوران کاری‌ام است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا تا یه سالم میخواید الکی حرف بزنید؟ کارو شروع کنید دیگه باباجون تا همین حالاشم تیم کلی عقبه

    • بدون نام

      متاسفانه کارشناس رادیو ورزش،چهره سرمربی جدید تیم ملی را تخریب میکند در رادیو ورزش..
      باتوجه باینکه أقایان قلعه نوی و گل محمدی و دایی نتوانستند این پست مهم را بپذیرند، پس دراین شرایط بهترین گزینه آقای اسکوچیچ بوده که دانش فوتبالی و تجربه مربیگری موفق و اخلاق مناسبی دارد.

    • بدون نام

      یادت بخیر کارلوس کی‌روش بزرگ..ببین با چه افتخاری میگه من جانشین کی روش هستم.اینجاست که ایرانی ها هرچی سرشون بیاد کمه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج