جاباما
۹۵۹۰۱۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دلیل عجیب منتفی شدن انتقال کاوانی به بارسلونا

ادینسون کاوانی، مهاجم باتجربه پاری سن ژرمن مورد توجه بارسلونا قرار داشته است.

ورزش سه: مصدومیت لوییس سوارز و دوری او تا پایان فصل از میادین، شرایط را برای ماه های باقیمانده برای بارسلونا دشوار ساخته و آنها در فصل نقل و انتقالات زمستانی تلاش زیادی برای جذب یک مهاجم جایگزین کردند. نام های فراوانی در ماه ژانویه برای انتقال به بارسلونا مطرح شد، اما در نهایت هیچ بازیکن جدیدی راهی این تیم نشد.

اما نشریه اکیپ امروز مدعی شد بلوگرانا در روزهای پایانی بازار نقل و انتقالات تلاش زیادی برای خرید ادینسون کاوانی، مهاجم باتجربه و گلزن پاری سن ژرمن داشته است، اما این بازیکن به پیشنهاد بارسلونا پاسخ منفی داده است.

دلیل عجیب منتفی شدن انتقال کاوانی به بارسلونا

جالب اینجاست طبق ادعای این نشریه، دلیل رد پیشنهاد بارسلونا از سوی ادینسون کاوانی، عدم تمایل برای رقابت با هموطنش لوییس سوارز برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بوده است. در واقع کاوانی می دانسته که قرار است لوییس سوارز در ماه آوریل دوباره به میادین بازگردد و به همین دلیل تمایلی به رقابت با او در روزهای پایانی این فصل و همچنین فصول بعدی نداشته و به همین دلیل پیشنهاد بارسلونا را رد کرده است.

ادینسون کاوانی در فصل زمستان تلاش زیادی برای جدایی از پاری سن ژرمن داشت و تا آستانه انتقال به اتلتیکومادرید نیز پیش رفت. کاوانی علاقه زیادی به کار کردن زیر نظر دیگو سیمئونه داشت و توافق شخصی بین او و باشگاه اسپانیایی نیز حاصل شده بود، اما در نهایت مذاکرات دو باشگاه ره به جایی نبرد و انتقال کاوانی به لالیگا منتفی شد. در این میان بارسلونا نیز خواهان ربودن هدف اول دیگر تیم لالیگایی بوده، اما در نهایت ادینسون کاوانی در پاریس ماندنی شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج