۹۵۹۰۷۵
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

شیری: انتشار قرارداد‌ها قبل از دربی حرفه‌ای نبود

دربی ۹۲ با تمام حاشیه‌هایش به خاطرات پیوست و سرخابی‌ها خیلی زود خودشان را از فضای دربی خارج کردند و برای یک نبرد سنگین آسیایی آماده شدند.

فرهیختگان: دربی ۹۲ با تمام حاشیه‌هایش به خاطرات پیوست و سرخابی‌ها خیلی زود خودشان را از فضای دربی خارج کردند و برای یک نبرد سنگین آسیایی آماده شدند. دیشب قبل از اینکه سرخ‌ها راهی قطر شوند فرصتی دست داد تا با یکی از بازیکنان معمولا فیکس تیم یحیی، سرمربی پرسپولیس صحبت کنیم. مدافعی که انتقادهایی از وی در دربی شد، اما گل‌محمدی تمام‌قد از او دفاع کرد. گفت‌وگو با مهدی شیری را در ادامه می‌خوانید.

دربی 92 هم تمام شد؛ از این بازی بگو.

خب دربی یک تعریف همیشگی دارد و آن‌هم حساسیت این بازی مخصوصا برای هواداران دو تیم است. این بازی هم از حساسیت بالایی برخوردار بود. ما بازی را خوب شروع کردیم و چند موقعیت خوب گلزنی هم داشتیم که نتوانستیم دروازه استقلال را باز کنیم. در ادامه آنها دو بار از ما پیش افتادند و خدارا‌شکر با غیرت بچه‌ها توانستیم هر دو بار به بازی برگردیم و در دیداری که حقمان بود پیروز از میدان خارج شویم به یک امتیاز قناعت کردیم.

به‌نظر این دربی از لحاظ حواشی سکوها و داخل زمین شرایط بهتری داشت و زیبایی‌هایش به داخل زمین مربوط می‌شد.

خب اول از همه این را بگویم دیداری که ۴ گل در آن به ثمر رسیده قطعا زیبا و جذاب بوده است. من خودم خیلی دوست دارم که تمام تمرکز دو تیم در این بازی در زمین باشد و بازی اسیر حاشیه‌ها نشود، اما خب گاهی‌اوقات شرایط بازی طوری رقم می‌خورد که بازیکنان احساساتی می‌شوند و مسائلی هم رقم می‌خورد که چندان زیبا نیست. اما خدارا‌شکر که این بازی حاشیه زیادی نداشت.

گل‌محمدی بعد از بازی از نحوه نمایش تو تعریف کرد و بر این باور بود که حرکات تو خیلی به کار تیمش آمده است.

خب این لطف آقا یحیی به بنده بوده است که قطعا‌ انگیزه‌های من را برای بازی‌های بعدی بیشتر می‌کند. از روزی که ایشان به پرسپولیس آمده به من آزادی عمل بیشتری داده و می‌توانم بیش از قبل در کارهای هجومی به تیمم کمک کنم. امیدوارم در بازی آینده بهترین عملکرد را از خودم به نمایش بگذارم تا هم کادر فنی و هم هواداران را راضی کنم.

درخصوص داوری بازی هم صحبت کن، چون هم شما و هم استقلالی‌ها روی صحنه‌هایی اعتراض داشتید.

خب روی چند صحنه خود من به داوری معترض بودم که مربوط به برخوردهایی که داخل محوطه جریمه استقلال با من شد، بود اما فکر می‌کنم باید این موارد را به کارشناسان داوری سپرد. حتی روی گل‌های دو تیم هم حرف و حدیث‌هایی هست که من خودم با تماشای مجدد فیلم بازی نتوانستم متوجه شوم که تصمیم داور درست بوده یا نه.

علیپور هم روی شادی گل، کارت زرد گرفت که اعتراض هم‌تیمی‌های خودتان را هم در پی داشت!

من فکر می‌کنم آن کارت زرد به‌خاطر شادی گل به علیپور داده نشد و دلیلش این بود که داور تشخیص داد این حرکت برای هواداران استقلال تحریک‌کننده بوده است. اما در هر صورت علی آزاد است که هر مدلی که دوست دارد شادی پس‌از‌گل داشته باشد و موضوعی نیست که من بخواهم درمورد آن صحبت کنم.

قبل از بازی با استقلال، لیستی از مبلغ قرارداد و دریافتی‌های بازیکنان منتشر شد که خیلی‌ها بر این باورند این اتفاق از داخل باشگاه افتاده و حتی بیرانوند آن را به هیات‌مدیره ربط داد!

ببینید اصلا فرقی ندارد که چه‌کسی این کار را کرده است حتی اگر این فرد داخل باشگاه باشد هم یک دشمن تمام‌عیار است و باید او را شناسایی و به‌خاطر این کار زشتش بازخواستش کنیم. آن‌ کسی که این کار را قبل از یک بازی بزرگ انجام داد، می‌دانست که تمرکز بازیکنان به‌هم می‌ریزد و این موضوع در راه موفقیت پرسپولیس خلل ایجاد می‌کند. من در یک جمله بگویم که این کار اصلا حرفه‌ای نبود.

بازی با الدحیل هم در پیش است. تیمی که ستاره‌های بزرگی را به خدمت گرفته است.

به نظر من الدحیل یکی از تیم‌های پرقدرت قاره آسیا به‌شمار می‌رود که امسال برای رسیدن به موفقیت ریخت‌و‌پاش زیادی کرده است. باور کنید قیمت یک ستاره این تیم به اندازه بودجه کل باشگاه پرسپولیس است. آنها بازیکن سرشناسی مثل مانژوکیچ که در یوونتوس بازی می‌کرده را به‌خدمت گرفته‌اند که همه می‌دانند چه بازیکن بزرگی است. قطعا در قطر کار سختی برابر این تیم داریم، اما این را هم بگویم که ما پرسپولیس هستیم و اگر آنها بازیکن ستاره دارند در تیم ما همه ستاره هستند و ما یک تیم واقعی و به تمام معنا هستیم. ان‌شاءالله با دعای خیر هواداران‌مان دست پر از قطر برمی‌گردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      انتشار رقم قرارداد برای تیم رقیب حرفه ای ولی برای تیم حکومتی غیرحرفه ای است.

    • حرف حق!

      انتشار قراردادها اونم فقط اقرار داد پرسپولیسی ها فقط بخاطر این بود که پرسپولیس نتواند دربی را ببرد و روحیه اش خراب باشد وگرنه چرا قراردادهای استقلالی ها را منتشر نکردند . پس یک غرض ورزی و چوب لای چرخ گذاشتن! و اینکه قبل از دربی ترمز پرسپولیس را بکشند بوده!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج