۹۵۹۱۳۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

سیمئونه: برای کوکه خوشحال هستم

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از عملکرد شاگردان خود و هافبک اسپانیایی‌اش در بازی مقابل گرانادا ابراز رضایت کرد.

خبرگزاری تسنیم: دیه‌گو سیمئونه که تیم تحت‌هدایتش شب گذشته (شنبه) با برتری یک بر صفر خانگی مقابل گرانادا در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اسپانیا، اولین برد خود در ۶ بازی اخیر در رقابت‌های مختلف را به دست آورد، پس از این بازی در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «مووی استار» اسپانیا گفت: در بازی‌های اخیر لالیگایی ما می‌توانستیم بر اساس کاری که باید می‌کردیم، واکنش بهتری از خود نشان دهیم.

وی افزود: در این بازی فشار زیادی روی بازیکنان ما بود اما آنها راه‌حل لازم را پیدا کردند و از این بابت خیلی خوشحال هستم. تأثیر حمایت هواداران هم فوق‌العاده بود و باعث شدند تا بازیکنان ما با مسئولیت‌پذیری بیشتری در بازی درگیر شوند. ما در حال تلاش و کم‌کم در حال پیشرفت هستیم.

سرمربی اتلتیکومادرید همچنین در تمجید از هافبک اسپانیایی تیمش که اولین بازی را از ماه دسامبر (به دلیل مصدومیت خانه‌نشین بود) برای روخی‌بلانکو انجام داد و پاس تنها گل این بازی را به کوریا داد، اظهار داشت: برای کوکه و تیم خوشحالم.

سیمئونه ادامه داد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و در ۲۵ دقیقه اول خیلی سریع بودیم و در نیمه حریف به آنها فشار آوردیم اما سپس عقب کشیدیم و گرانادا به خودش آمد و در جریان بازی قرار گرفت.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: گرانادا تیم خیلی خوبی است و این را در این دیدار نشان داد. آنها تا مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی اسپانیا پیشروی کرده‌اند و در این دیدار هم تا آخرین لحظه جنگیدند.

سرمربی اتلتیکو در پایان با اشاره به فشاری که در دقایق پایانی بازی تحمل کرده، گفت: هر موقع که نیاز به پیروزی داریم دقایق کُند سپری می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج