۹۵۹۱۹۸
۱۴۱ نظر
۵۰۵۱
۱۴۱ نظر
۵۰۵۱
پ

دایی حق اعتراض به اسکوچیچ ندارد، به این ۸ دلیل!

دایی آخرین کسی است که به جمع حمله‌وران به اسکوچیچ پیوسته است. درک این که چرا برخی چهره‌های فوتبال بابت انتخاب دراگان اسکوچیچ خشمگین شده‌اند سخت نیست؛ آن‌ها انتظار داشتند حالا که سایه کی‌روش از سر فوتبال رفته و ویلموتس هم از تیم ملی جدا شده، شانس دیگری به یکی از داخلی‌ها داده شود.

برترین‌ها - سیامک رحمانی: دایی آخرین کسی است که به جمع حمله‌وران به اسکوچیچ پیوسته است. درک این که چرا برخی چهره‌های فوتبال بابت انتخاب دراگان اسکوچیچ خشمگین شده‌اند سخت نیست؛ آن‌ها انتظار داشتند حالا که سایه کی‌روش از سر فوتبال رفته و ویلموتس هم از تیم ملی جدا شده، شانس دیگری به یکی از داخلی‌ها داده شود.

در عین حال تصورشان این است که اسکوچیچ هم یک سرمربی لیگ برتری بوده و اگر قرار بر انتخاب باشد، داخلی‌هایی مثل قلعه‌نویی و دایی باید نسبت به او ارجح باشند. این در حالی است که آخرین انتخاب داخلی فوتبال استیلی و دستیارانش بودند که با افتضاح از انتخابی المپیک توکیو حذف شدند. اما اگر کسانی باشند که به دلایلی شایستگی انتقاد از اسکوچیچ را داشته باشند، احتمالا دایی یکی از آن‌ها نیست. چرا؟ اینجا به مرور دلایل می‌پردازیم.

دایی حق اعتراض به اسکوچیچ ندارد، به این ۸ دلیل!

۱. دایی زمانی گفته بود هر کس لابی قوی‌تری داشته باشد سرمربی تیم ملی می‌شود و خودش چند ساعت بعد به عنوان نفر اول نیمکت ایران معرفی شد. این که او به لابی و دست‌های پشت‌پرده برای انتخاب سرمربی تیم ملی معترض باشد، مضحک است.

۲. دایی پیش از این یک بار روی نیمکت تیم ملی نشسته و نتیجه نگرفته. همانطور که قلعه‌نویی نگرفته. حالا چرا باید فکر کند که لیاقت خودش بیش از همه دیگر مربیان است؟ فقط به این دلیل که فدراسیون پول ندارد یک مربی بزرگ در حد کی‌روش بیاورد؟

۳. دایی مربی ناشناخته‌ای در فوتبال ایران نیست. کمتر کسی هم هست که بدون تعصب قومیتی و علاقه شخصی او را مربی بادانش و موفقی بداند. دایی جز یک قهرمانی با سایپا -که بسیاری آن را نتیجه تیم بسته شده لورانت آلمانی می‌دانند- موفقیت چشمگیری در فوتبال ایران نداشته. قهرمانی جام حذفی با پرسپولیس در حالی که تیم بسیار گران‌قیمتی دست او بود و از دست دادن جام قهرمانی در لیگ، باعث شده که حتی خاطره جذابی از دایی نزد هواداران پرسپولیس نماند. امروز اگر قرار بر انتخاب سرمربی برای پرسپولیس باشد، چه درصدی از هواداران او را می‌پسندند و مثلا به برانکو یا یحیی و حتی کالدرون ترجیح می‌دهند؟

۴. دایی می‌گوید اگر اسکوچیچ در تیم ملی نتیجه نگیرد چه کسی پاسخگو خواهد بود. اولا که کدام مربی در کدام تیم تضمین نتیجه گرفتن دارد که دومی اسکو باشد. ثانیا وقتی دایی در تیم ملی نتیجه نگرفت چه کسی پاسخگو بود؟ اگر او امروز مربی تیم ملی می‌شد و نتیجه نمی‌گرفت قرار بود چه کسی پاسخگو باشد؟ استیلی در تیم امید نتیجه نگرفت، چه کسی پاسخگو بود؟ دایی اعتراضی داشت؟

دایی حق اعتراض به اسکوچیچ ندارد، به این ۸ دلیل!

۵. دایی می‌گوید انتخاب اسکوچیچ بی‌احترامی بزرگی بود که به تمام مربیان ایرانی شد. آقای دایی ظاهرا حواسش نیست که ما بیشترین افتخارات فوتبال‌مان در دهه‌های اخیر را با مربیان ایرانی کسب نکرده‌ایم. هر بار به جام جهانی رسیده‌ایم با سرمربی خارجی بوده. پرسپولیس در ده سال اخیر فقط با برانکو به فینال لیگ قهرمانان رسیده و سه قهرمانی کسب کرده. استقلالی‌ها می‌توانند گواهی بدهند که استراماچونی برایشان چه انقلابی در تیم ایجاد کرد و چه ظلمی بود که باشگاه نتوانست او را نگه دارد. مربیان ایرانی محترم‌اند، اما تیم ملی که ارث پدری‌شان نیست یا سهمیه‌ای نیست که بگوییم حالا دیگر وقتش شده یک ایرانی روی نیمکتش بنشیند. مربی‌های ایرانی باید اول خود را ثابت کنند.

۶. دایی می‌گوید: «مربی‌ای که با آب و خاک این مملکت بزرگ شده، از اسکوچیچ کمتر فوتبال ایران را می‌شناسد؟» این حرف‌ها قدیمی شده و دایی فکر می‌کند هنوز دهه شصت و هفتاد است که بشود با تحریک کردن مردم و چنین اظهارات غیرکارشناسی افکار عمومی را علیه سرمربی تیم‌ملی کرد. آیا کی‌روش که خود دایی هم قبولش داشت، در این آب و خاک بزرگ شده بود؟ برانکو از مربیان این آب و خاک بهتر فوتبال ما را نمی‌شناخت؟

آیا استراماچونی بعد از چند هفته در ایران تبدیل به یک مربی موفق در استقلال نشد؟ الان اگر از دایی برای تیم ملی ازبکستان -فرض محال- دعوت شود، او نمی‌پذیرد و نمی‌رود؟ می‌گوید مربی‌های ازبک بهتر فوتبال‌شان را می‌شناسند؟ واقعا این اظهارات از فرد تحصیل‌کرده‌ای مثل دایی که سال‌ها در اروپا بازی کرده و فتبال جهان را می‌شناسد حیرت‌انگیز است.

۷. دایی که خود را در سرمربیگری موفق می‌داند و معتقد است کارنامه‌ای پربارتر از اسکوچیچ دارد در سال‌های اخیر چه رشد و پیشرفتی نشان داده؟ جز این است که هر جا رفته برادرش را هم با خود برده؟ جز این است که بالاترین دستمزد‌ها را گرفته و نتیجه درخوری کسب نکرده؟ آیا در کلاس مربیگری تازه‌ای شرکت کرده تا خود را آپدیت کند؟ دایی که اخیرا در مصاحبه‌ای نشان داده بود حتی رغبتی به تماشای فوتبال‌های اروپایی ندارد، چرا فکر می‌کند بهترین گزینه برای تیم ملی است و باید از اسکوچیچ انتقاد کند.

دایی حق اعتراض به اسکوچیچ ندارد، به این ۸ دلیل!

۸. و در آخر این که دایی مسائل فرافوتبالی را در انتخاب اسکوچیچ دخیل می‌داند و اعتراض می‌کند. حیرتا! دایی تا امروز برای کار کردن خودش با کدام مدیری مشکل داشته و از کدام روابط احتراز کرده که حالا این‌ها برای اسکوچیچ بد شده. او در پرسپولیس با رویانیان کار کرده که یکی از سیاسی‌ترین مدیر‌های فوتبال ما بوده. با حبیب کاشانی کار کرده. در سایپا با مدیرانی کار کرده که خودش به حواشی‌شان اذعان داشته. حالا چطور می‌تواند بگوید انتخاب اسکوچیچ توسط مدیران غیرفوتبالی خیانت به فوتبال است.

توضیح نهایی این که بحث این مطلب مطلقا مناسب یا نامناسب بودن اسکوچیچ برای تیم ملی نیست. او به دلیل بی‌پولی فدراسیون و با فاکتور‌های مختلف انتخاب شده و هیچ گارانتی برای آینده‌اش وجود ندارد. شاید هم بهترین انتخاب نبوده. اما به نظر می‌رسد به هشت بالا و دلایل دیگر، دایی بهترین منتقد او نیست و شاید بهتر باشد انتقاد را به افراد موجه‌تری واگذار کند.

شما هم اگر در این باره نظری دارید در بحث شرکت کنید و برای ما کامنت بگذارید تا دیگر مخاطبان برترین‌ها از نظرات شما استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پ

      حرف حق جواب نداره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تحلیل بسیار بد با دیدگاهی فوق مغرضانه.
        فعلا که قلم دست شماهاست بنویسید

      • اُپرا

        آقای عبودزاده مرحمت بفرمایید سابقه ورزشی و اینکه چه تجربیات و تحصیلاتی در حوزه ی تخصصی ورزش دارید رو بفرمایید
        که چطور به خودتون اجازه دادید به علی دایی دستور سکوت و عدم اعتراض بدید؟!!

      • ايران آزاد

        بنده هم با كاربر 13:45 موافقم
        افرادي كه آقاي اسكوچيچ رو انتخاب كردن اذعان كردن كه ايشون شناخت كافي از فوتبال ايران دارند و براي همين انتخاب شدن
        انتقاد آقاي دايي هم اين بود كهاگر ملاك شناخت فوتبال ايران باشه، خيلي ها از ايشوم محق تر هستن براي سرمربيگري تيم ملي.
        اين چرنديات و تحليل هايي هم نوشتين اكثرا در مورد اسكوچيچ هم صدق ميكنه
        ايشون نه مربي با دانشيه، نه مربي مطرحيه، نه افتخار خاصي كسب كرده، و با ديدن بازي تيم هايي كه بازيكن ملي ندارن نشون داد كه فوتبال ايران رو هم نميشناسه.
        علي دايي بازيكن هايي به فوتبال ما معرفي كرده كه اسكوچيچ حتي خوابش رو هم نديده اين هم كه ميگيد مربيان خارجي خوب نتيجه گرفتن براي اينه كه افراد بيگانه پرستي مثل شما بيشتر هواشون رو داشتن و مربيان ايراني رو هر روز كوبيدن و ازش انتقاد كردن. اميدوارم كه روزي جهال و تعصب از كشورمون رخت ببنده .

      • بدون نام

        من از علی دایی بدم میاد

      • بدون نام

        تحلیل بسیارخوبی بود نقص نداشت

      • بدون نام

        انصافا علی دایی مربی خوبی نیست ، نتایجی که با تیمهای مختلف گرفته این موضوع رو ثابت می کنه

      • بدون نام

        ... بهترین گزینه وحید هاشمیان هست با دستیاری مهدوی کیا و نکونام که قدرشان را نمی دانیم ...

    • کوروش

      ،ما اینجوری هستیم مرغ همسایه غازه برامون در حالی که اسکوچیچ در حد علی دایی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آخه علی دایی چی داره ؟؟؟؟ انصاف داشته باشید

    • Frd

      حالا شما نمیخواد علیه ش متن بنویسید انگار اسکوچیچ چه تپه های افتخاری رو فتح کرده.

    • رهام

      آفرین حرف دل ملت ایران رو زدی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو از دل ملت چطور خبر داری

      • بدون نام

        بیخیال بابا ملت .ملت...
        علی دایی از کل پرسنل فدراسیون
        و وزارت ورزش با عرضه تر
        و دلسوزتر ه و مردم هم میدانند
        چرا انتخاب نشد شما نمیخواد دلیل
        بیاورید.

    • بدون نام

      وقتی قدر کیروش رو ندونستیم ‌. همون بهتر که مربیایی مثل همین آقا بیاد.
      واقعا برای فوتبال ایران با این نحوه مدیریت باید تاسف خورد.
      بحث روی اینکه چه کسی حق انتقاد داره نیست . بحث اینکه این آقای اسکوچیچ اصلا رزومه ای داره که بتونه بیاد جانشین کیروش بشه.
      به نظر من بهترین گزینه در حال حاضر آقای قطبی بود . حداقل اینکه گرزومه خوبی نسبت به ایشون داشت.

      پاسخ ها

      • مصطفی

        برو بازی ایران کره سال 2011 ملت های آسیا رو ببین ذلیل ترین تیم ملی ایران بود با پرفسور قطبی که گفته بود که رو مثل کف دست میشناسم

      • فقل

        گرزومه چیه اونوقت

    • حقگو

      واقعا گل گفتی احسنت به برترینها

      پاسخ ها

      • شوزپ

        منطوراز گل همونیه که میکشن

    • میلاد سبزواری

      برترین هل.تو داری بخاطر حفظ روابط و کانال هات اینو اونو میزنی تا ب مردم بقبولونی که انتتاب اسکوچیچ درست بوده..شما داری خود زنی میکنی اینو بدون...خودتم از نوشته هات حالت بهم میخوره.متاسف ..خود فروخته ها تو مملکت ما کم نیستن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از اونایی هستی که نمی ذاری غیر بومیا تو شهرتون کار کنن

      • بدون نام

        واقعا باید برای برترین ها تاسف خورد, از یک مجله خبری بی رقیب داره تبدیل میشه به خود فروخته

    • بدون نام

      دایی تو تیم های معروف ایران مربیگری کرده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اره ولی نتیجه نگرفته

    • امیر

      دلایل ذکر شده منطقی اند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بستگی داره به شناخت
        شما از منطق

      • ضحا

        راست میگه دلایل منطقیه.....آقای دایی مربی نشدنشدمهم نیست...ولی مربی ازخارج هم نبایدواردمیکردن باید داخلی وایرانی میبود...!
        من بامربی خارجی مخالفم....

    • بدون نام

      استیلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درحال حاضرتنهاکسی که میتواندتیم ملی رامدیرت کندوبه سرمنزل مقصودبرساند علی دایی است

      • پرسپولیس

        مطالب واقع گرایانه
        علی دایی ک زمانی سرمربی تیم ملی بود تو آزادی ب عربستان باخت
        دیگه چرا این فرصت ب یه مربی خارجی دیگه نمیده

      • کمال

        بیشترین خیانت ها را در همه زمینه ها ایرانی های نا لایق کرده اند . دایی هم یکی از بی عرضه های زیاده طلبه که فقط به فکر منافع خودشه نه موفقیت فوتبال ایران .

    • بدون نام

      تنها برتری دایی نسبت به اسکوچیچ، مدیریت اوست وگرنه اسکوچیچ از لحاظ فنی نه تنها از دایی بلکه از همه گزینه های داخلی بهتره.

    • شملیز

      قطعا همینطوره .هیچ دلیلی وجود ندارد که هر بازیکن موفقی قطعا مربی موفقی هم خواهد شد ..آقای دایی با کدوم رزومه مربیگری از زمین و زمان طلب کارید ..آقای دایی اگه گزینه سرمربیگری پرسپولیس بودید هواداران پرسپولیس از بین جنابعالی .برانکو.گل محمدی.تارتار. یا حتی کالدرون کدوم گزینه رو انتخاب میکردن.باور کنید شما آخرین گزینه آنهم بناچار بودید..چه رسد به تیم ملی ..اگر به آنچه که بیان کردید اعتقاد دارید سفید امضا میکردین ..تا سیاه رو شود هرکه دراو غش باشد..

    • وحید

      سلام و عرض ادب و احترام
      سخنان شما کاملا درست و منطقی است بنظر من این آقایونی که معترض هستن بجای این حرف ها و درگیر کردن ذهن و روان مردم و فوتبالیست ها بهتر است در کنار تیم ملی و مربی جدید کمک کرده و کسب تجربه نمایند تا در آینده بابت مسائل اینچنینی حرف اول و آخر رو مربیان خودمان بزنند ،نمک نخوریم و نمکدان بشکنیم

    • کوه یخ

      ۸تا دلیل آوردی که دائی سر مربی نباشه !
      یه دلیل محکم بیار که چرا اسکوچیچ باید سر مربی میشد ! دانشمند !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        صنعت نفت آبادان بی پول و ملوان بی پول رو توی جدول بالا آورد

      • ايران آزاد

        علي دايي هم وقتي تيمي به خنسي و بي پولي ميخورد دايي رو استخدام ميكرد چون با كمترين امكانات بهترين نتايج رو ميگرفت. حداقلش اينه كه بازيكن هاي جوون زيادي رو به فوتبال ايران معرفي ميكرد. مثل طارمي، انصاري فرد، اسكوچيچ تو اين چند ساله چندتا بازيكن تاپ به فوتبال ما معرفي كرده؟؟؟.

    • بدون نام

      حرف دایی و امثال دایی اینه که مربی ایرانی بزارید و همون امکانات واختیاراتی که به کیروش و مربی خارجی میدید در اختیار مربی داخلی هم بزارید. مربی ایرانی بخواد لیگ تعطیل کنه دهنش سرویس میشه باشگاها بازیکن نمیدن .پول هم برای مربی داخلی نیست .انتظارات از داخلی خیلی بیشتر از مربی خارجی هستش ..اسکو به همین راحتی به باشگاه نفت دروغ گفت و ناراحتی قلبی بهانه کرد و گفت میخواد استراحت کنه بعد مشخص میشه اقا قراردادش هم بسته شده .ولی در هر صورت مسولیت به عهده کسانی هستش که انتخاب کردن هرچند با حذف از جام جهانی هم برای هیچکس اتفاقی نمیفته و هزارتا بهانه درست میکنند

    • محمدنبی امیری

      هیچ مربی ایرانی برا تیم های ملی مناسب نیستند چون بله قربان گوی دیگران میشن
      استیلی که تیم امیدو نابود کرد و راحت میگه معذرت میخوام اگر راست میگی بجای معذرت پولای یا مفتی که گرفتی ببخش و بزار برو
      علی دایی و قلعه نوعی و دیگران هم همینطور از فردا هرچی و هرکیو دوس دارن میارن و یا نمیارن بعدم عدم نتیجه میشه تقصیر داور بود یا از این حرفا
      این بنده خدا اسکوچیچ هرچیم باشه من قبولش دارم زمانی که خونه به خونه بود حق مسلمشو خوردن تا تیمو لیگ برتری نکنه بخاطر نساجی با اون نتیجه عجیب هفته اخرش
      تو ملوان فولاد و صنعت نفتم که با امکانت و نفراتی که داشته بهترین بوده همین قلعه نوعی با این همه بازیکنو و....رو چهارتایی کرد
      ایرانی هرچقدم خوب باشه حس حسادت بدی داره که متاسفانه الان همه مربیای ایرانی خدا خدا میکنن نتونه نتیجه بگیره
      بهرحال اگر حمایت بشه من مطمئنم با این مربی میریم جام جهانی و صعود هم میکنیم به مرحله بعد

      پاسخ ها

      • فقل

        موافقم

      • مهدی عباسزاده

        راجب دایی صدق نمیکنه

    • بدون نام

      علی دایی عزیز از شما چیزی به فدراسیون نمی‌رسه پس دنبال دلال و دلال بازی هستن نه تیم ملی

    • fariborzariyaei

      دلیل 5 خیلی قبول دارم

    • امین

      از کدام افتخارات حرف می زنید؟! تنهایک موردبگید و مارو خلاص کنید ! اینکه بیش از40 ساله که تیم به المپیک صعود نکرده ؟ مگه هردوره درجام ملتها و جام جهانی و المپیک نمیگن بهترین تیم تمام دوران رو داریم پس چرا نتیجه همیشه برعکس میشه ! فقط یک علت داره اونهم سوءمدیریت و دستهای پشت پرده هست ! اگر بحث لابی هست زمانی که دائی سرمربی شد لابیگری به مراتب از الان کمتر بود ! این ره که فوتبال میرود به قبرستان است !

    • بدون نام

      دایی و یحیی و امثالهم باید اول تو فوتبال پایه خودشونو نشون بدن. مثلا بهترین انتخاب برای تیم امید اینا بودن. اصولش اینه. کاری که همه دنیا داره انجام میده. اگر طرف تونست تیمو ببره المپیک یا یه تیم خوب بسازه اونوقت شایستگی تیم اصلی هم داره. اینکه از همون اول طرفو ورداری بذاری تیم ملی حماقته. اصن صحبت اینکه اسکوچیچ خوبه یا بده یا حمایت از اسم خاصی نیست. اینکارو ما باید از بیست سال پیش استارت میزدیم که نزدیم. الانم فقط داریم رو به عقب میریم

    • فیروز

      وجهه بین المللی دایی با امثال اسکوچیچ و قلعه نوعی و ‌‌‌‌‌....‌..‌‌قابل مقایسه نیست،

      پاسخ ها

      • فقل

        توی بازیهای مهم وجهه جهانی گل نمیزنه

    • عادل

      شما با اين ديد كامل و دقيق لطف كنيد و قرارداد آقاى ويلموتس را مورد بررسى قرار دهيد كه مردم هم بفهمند چرا وبه چه علت در اين شرايط بى پولى كه شما هم اشاره كرديد اين قرارداد به اين سنگينى بسته شده ؟؟؟ چه كسانى اين قرار داد و تنظيم كرده اند و چرا ؟ آقاى استيلى و اكبر آقا هم بماند
      شما نظرات را منتقل كنيد و بررسى كنيد

    • بدون نام

      حالا که چی؟ معلومه دایی بازیکن و مربی بزرگتر و معروفتری نسبت به اسکوچیچه. اسکوچیچ قهرمانی داشته توی ایران؟

    • صاد

      مشکل اصلی اینجاست که جامعه ایرانی میخواهد همه چیز رادرکنار هم داشته باشد.یعنی هم میخواهد تیم ملی رادرجام جهانی ببیند و هم ازگروهش صعود کند! درکنارش میخواهد بازی زیبا هم ببیند!میخواهد جوانگرایی هم بشود! همه هم از او حرف شنوی داشته باشند و چارتا چارتا هم به هر تیمی بزند!
      واقعیت مطلب اینست که جامعه احساسی ما فقط تا نوک بینی اش را میبیند.باید قبول کنیم که برای رسیدن به موفقیت لازم است که بده بستانهایی بشود. اگر میخواهیدعالی باشیم باید متعالی فکرکنیم.

    • بدون نام

      آفرین؛ خسته نباشید ...
      خوب تخلیه روحی شُدید الآن؟!
      می بینید؟ این دایی بنده خدا زیادم بی فایده نیستا، لااقل برای شما ...!

    • بدون نام

      اسکوچیچ ازهمه مربیان داخلی ما بهتر و کار بلدتر است، اگرهم در دو تیم پایتخت مربیگری میکرد با توجه به هزینه بالای این دوتیم پایتخت وخرید بهترین بازیکنان داخلی وخارجی شاید هم بهتر از برانکو و دیگران نتیجه میگرفت. از اسکوچیچ حمایت کنند شک نکنید ایران به جام جهانی می رودو انجاهم نتایج خوبی خواهد گرفت.

      پاسخ ها

      • صاد

        بدبخت ما ک درست یا غلط تیم اول اسیاییم اونوقت نهایت ارزومون اینه بریم جام جهانی
        ما نریم کامبوج بره؟؟؟

    • بدون نام

      جناب عبودزاده .خیلی کوچیکتر از اونی که راجب علی دایی مطلب بنویسی. پس سیاسی کاری نکن و راجب اسطورها مطلبی ننویس چون خیلی ......

      پاسخ ها

      • صاد

        این حرفت خیلی چیپه
        یعنی چون طرف علی داییه نمیشه به عنوان یه کارشناس، تحلیلگر، خبرنگار یا هر چی از حرفش انتقاد کرد؟

    • پری

      قلعه نوعی و دایی کارنامه بدی دارن و اسکوچیچ به مراتب از اونها افتضاحتره.خارجی ناشناخته ای نیست که مدیران فوتبال بعدا بگن ما نمیشناختیم و این حرفا...
      متاسفم واقعا برای این مملکت با این وضع مدیریتش.
      بهترین کار اینه که تا وقت پیدا شدن مدیرای خوب و کاربلد تیم ملی تعطیل بشه...

    • دادكان

      اكبر محمدى و بگير و برو تا بالا همه چيز دستت مياد

    • وای فای

      دوست عزیز نویسنده . برات متاسفم که هموطن خودتو کوبیدی بخاطر یه خارجی . این خصلت از زمان کیروش بیسواد توی شماها رواج پیدا کرده . ای کاش نهاد نظارتی وجود داشت و ورود میکرد . ای کاش عملکرد فدراسیون از ۱۰ سال پیش بررسی میشد تا دست کیروش و همدستاش رو بشه تا شماها بفهمین که کورکورانه اجنبی رو پرستش نکنین . اسکوچیچ هم یه خارجیه و بفکر جیب خودشه و اصلا هم دلش بحال فوتبال ما نسوخته . با اینم به جایی نمیرسیم و نهایتا یه پول قلمبه میگیره و میره . خجالت بکشید .

    • محمد

      با افتضاحی که مربیان داخلی به بار اوردند خیلی عجیبه که چقدر رو دارند. همین‌ تیم امید را مگه ندادند به اقای حمیدخان استیلی. تیم نه خوب بازی میکرد و نه نتیجه گرفت.
      علی منصوریان هم که این اواخر اول از استقلال و بعد از ذوب اهن اخراج شد.

      قلعه نوعی را هم که باشگاه سپاهان با رفتنش به تیم ملی مخالفت کرد و خود قلعه نوعی هم نخواست با اومدنش به تیم ملی ریسک کنه.
      یحیی گل محمدی هم تازه شده سرمربی پرسپولیس و وزارت با این انتقال مخالفت میکنه.
      علی دایی هم‌ اخرین بار در مقدماتی جام جهانی با باخت به عربستان اونم در ورزشگاه ازادی زمینه نرفتن به جام جهانی را فراهم کرد.
      مربی های ایرانی بجای ادعا بهتره اول برن دانش مربیگری شون را ارتقا بدن. با قلدری و ترسوندن داورا نمیشه تو آسیا نتیجه گرفت.

    • بدون نام

      سلام به مردم ایران، تحت هر شرایطی خروج پول از مملکت حرام است، فوتبال، ورزش ،خوب است اما یه عده با لگد زدن به توپ ،شب و روز طلا میل میکنن ،روی طلا میخوابند، از سادگی مردم سو استفاده چقدر اختلاف بین کسی که از جیب مردم معروف شده و میلیارد پول به جیب زده ،کنار زمین فوتبال اب خوردن ،و دستارو بالا وپایین بردن سخته ،جوانان این مملکت پهپاد شکار میکنن هیج کس اونا رو نمیشناسد با ز هم دنبال یه قرارداد چند میلیارد ی هستند یه توپ مکعبی درست کنن اگه یه گل زدن ،اینا مردم را سرگرم میکنند وقت مردم تلف میشه

    • A20

      دایی به درد ریاست فدراسیون میخوره و بس.. نه دزده نه دنبال شهرت و ثروته... متعصبه...سوادشو داره... دارای اسم و رسمی توی فوتبال دنیاست و ملت و فیفا براش ارزش قائلن و....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آفرین دقیقا زدی به خال

    • بدون نام

      8 دلیل خیلی خوبی ذکر کردی آفرین

    • بدون نام

      علی دایی نشد سر مربی چون با مردم بود چون رییس جمهور رو وسط بازی راه نداد تو رختکن چون مردم پول ریختن به حسابش واسه زلزله زده ها حلال احمر گفت بده گفت پول مردمه نمیدم چون پارسال گفت پراید چرا گرونه چون رفت برنامه الکلاسیکو عادل فردوسی پور چون واسه سقوط هواپیما پست گذاشت

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کاملا صحیح فرمودید ضمنا دایی هر جا رفته با ادما دسمال کش و دورو و حقه باز درگیر شده علی دایی فراتر از این حرف ها هست

      • بدون نام

        دایی مثل مرحوم تختی هزینه شرافتمندی و آزادگی و سرخم نکردن در برابر اصحاب زر و زور رو میده.درود به شرف آقای دایی که قهرمان ملی ایرانه.

    • بدون نام

      من فقط نظرم‌اینه در و تخته جوره فعلا‌. تموم شرایط دست به دست هم داده که تموم ارکان ورزشی و فوتبالی پر از ادمهاای رانتی سیاسی کارنابلد،پرتوقع و کم دانش و با حاشیه امنیت بالا باشه. اگر امثال دایی امروز این جرات به خرج میدن تا با کمترین زحمت برای دانش کسب کردن خودش رو درجای محق بدونه فدراسیون و سیستمی هست که این افراد رو بزرگ کرده و تااینجا بالا اورده. فدراسیون دست افراد نااهله. سیستم دست امثال تاج و ساکت باعث شده این وضع بوجود بیاد.

    • ن

      ما کارنداریم چه کسی انتخاب شده .مهم این است چه کسی انتخاب کرده در صورت کسب نتایج مطلوب و صعود به جام جهانی تشویق و در غیر این صورت نتایج را به گردن گرفته و برای همیشه از فوتبال کناره گیری کرده و به نوعی مجازات این انتخاب را پذیرا باشد.

    • بدون نام

      تو شرایط فعلی اسکوچیچ بهترین گزینه هست..هم با دانش و دارای سبک هم هست...دایی چه دانش و سبکی داره؟قلعه نوعی هم میومد میخواست همه رو راضی نگه داره و به مشکل میخورد

    • حامی

      قشنگ معلومه خط میگیرین وچرندیات تحویل میدین واقعا براتون متاسفم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مشخصه یا از جناب دایی عقده دارند که بهشون حق و حساب و باج نمیده یا ارباب بزرگشون بهشون دستور داده به قهرمانان ملی از جمله آقای دایی بتازند.

    • صفا

      اسکوچیچ مربی عالی هستش حتما نتیجه میگیره باید بهش زمان داد
      مربی ایرانی فاقد دانشه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما اگر واقع بین بودی که نیستی اون هشت دلیل آوردی راحت میشه فهمید شما هم دشمن قسم خورده علی دایی هستید

      • بدون نام

        شما عضو تیم ملی فوتبالی یا مربی لیگ برتری هستی که انقدر مطمئن نمره میدی!؟ اصلأ فوتبال نگاه میکنی؟

    • توحید

      باسلام.من‌نمیدونم برترینها چرا باعلی دایی مشکل داره دایی شناسنامه فوتبا ل ایرانه مااصلا بلد نیستم یا نمیخاییم باسرمایا هامون چطور رفتاری داشته باشیم.هرکی حرف حق میزنه فوری میزنن .به نظرم این آقای اسکوچیچ باید ازخوشهالی پرواز کنه که شده سرمربی تیم ملی ایران.حالاهم برای خودش کارنامه درست کنه بره جام جهانی...برای فدراسیون بااین انتخاب گندش متاسفم....لابی گری پدر فوتبال در درآورده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نونشون در مخالفت و تخریب علی داییه! چون علی دایی آزادمرده و اهل چاپلوسی و مجیز ارباب اینهارو گفتن نیست!

    • غلامحسین اسدی

      علی دایی همیشه علی دایی خواهد بود، با اینگونه مغرضانه مطلب نوشتن علی دایی ارزشش بین مردم کم نخواهد شد. انتخاب نشدنش هم دلایل حراستی و اممینی داره که احتمالا نویسنده مقاله بهتر میداند.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        همون دلایلی که همیشه 95 درصد مردم ایران رو برای تصدی کارها و یا اشتغال، صالح و شایسته نمیدونه!

    • بنیامین

      حمایت عجیب برخی از رسانه ها از اسکوچیچ و حمله به مخالفان،نشون میده که چقدر دلال و قلم فروش توی این مملکت وجود داره.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دایی رکورددار بیشترین گل در تاریخ فوتبال جهانه. 4- علی دایی سابقه مربیگری در یکی از بزرگترین تیمهای ایران یعنی پرسپولیس رو داره.و.... آقای اسکوچیچ شما کدوم یکی از این شاخصه هارو داره که آقای دایی حق نداره ازش انتقاد کنه !؟ اینهارو هم چاپ می کنین یا فقط هرکی علیه آقای دایی حرف بزنه نظرشو میزارین؟

    • بدون نام

      مربی باید استیلی میشد نه کس دیگه

    • فقل

      حق باشماست

    • م

      اقای گلمونه دایی وطنیه دردمردم بهترمیدونه.بامردمه....!

    • ali .moein

      همین آقای دائی چه گلی به سر فوتبال مملکت زده در دوران مربیگری چه در تیم ملی چه در پرسپولیس...بهشون بفرمایید شما دیگه از لابی حرف نزن ..

    • j.b

      فوق العاده تحلیل افتضاحی بود.متاسفم براتون که فقط به فکر پر
      کردم جیب خودتون در سایه یک مربی خارجی هستین.متاسفم برا بی سوادانی که نمیفهمن چی مینویسن زمانی که شما تاتی تاتی میکردین دایی داشت گل ملی میزد کوچولو دهه هشتادی

    • بدون نام

      ببین برترینها تو خوشبینانه ترین حالت اگر بهترین مربی دنیا هم بیاد ایران جام جهانی نمیره .ولی تخریب چهره های معروف مردمی کاریه که شما ها بخاطرش پول مفت میگیرید .علی دایی اسطوره فوتبال ماست .بعنوان یک ایرانی فارس زبان .

    • فقط خدا

      وقتی نظرات مارو درج نمی کنیدچه نظری بدیم

    • فقل

      حتماً دایی میخواداگه انتخاب شدبرادرشم بعنوان دستیارباخودش ببره تیم ملی

    • بدون نام

      کسی ازتونظر نخواست که خوشت میاد یا بدت میاد

    • بدون نام

      آقای امیرعبودزاده ازطرز نوشتنت پیداست
      که اول خودشمادوسنداری علی دایی سرمربی
      تیم ملی بشه.مگرنه هم قلعه نوعی و دایی شایستگی دارن سرمربی بشن
      شماکاسه داغتر ازآش نشو لطفا
      بیطرف باش

    • امیرحسین

      دایی یک منفعت طلبِ به تمام معنا و یک هزار روی قهار و ضدونقیض گوی بسیار ناشی هست

    • pulard

      بسیار عالی فرمودید برترین‌ها.

    • بدون نام

      آقا دایی اعتبار شما بیشتر از تیم ملی است . این تیم ملی که مشخصه به جام جهانی نمیره فقط رزومه شما را خراب میکنه . البته محبوبیت شما کم شدنی نیست .

    • حسین

      دایی اگه تو یه کشور اروپایی بود الان رئیس فدراسیون فوتبال اون کشور بود . هیچ وقت قدر داشته هامون رو ندونستیم

    • بدون نام

      به جای اینکه از علی دایی انتقاد کنی برو از فدراسیون انتقاد کن علی دایی با جان دل بازی کرد برای ایران و بدون چشم داشتی برای زلزله زده ها پول جمع کرد و وقتی سر مربعی بود با تمام وجود در خدمت تیم بود آقا فوتبال ما مرده چرا نمیخواین قبول کنید لااقل بزارید یه ایرانی این تیم رو از روی زمین برداره

    • بدون نام

      باید به اعتراض آقای دایی مثل یک شهروند نگریسته شود، او به انتخاب بر اساس معیارهای موجود اعتراض کرده و اینکه فکر کنیم او سنگ خودش را به سینه می‌زند حداقل در این مورد درست نیست، قطعا می‌شد انتخاب‌های بهتری داشت، اما فدراسیون فوتبال با آوردن چند اسم عملا دور باقی گزینه ها خط کشید و از ابتدا می‌شد حدس زد قلعه‌نویی از تیم سپاهان جدا نخواهد شد، اعتراضات علی دایی درست است و ما نباید حق اعتراض را از یک شهروند سلب کنیم به این دلیل که او مربی خوب یا فوتبالیست هست یا خیر،،،

    • mehdi

      دایی خودش با پارتی بازی اومده بود تیم ملی نابودمون ورد والا قلعه نویی نماد مافیاست بنظرم اسکوچیچ مربی خوبیه

    • سعید رح

      این خبر رو فقط نظراشو میخونیم خود متنش بیربطه داداش دیگه سالم تراز دایی داریم واقعا؟زنده باد استقلال

    • کرم الهی

      من طرفدار علی دایی نیستم و خیلی هم نظر مثبتی ندارم به دانش فوتبالیش...

      ولی این مقاله خیلی چرت و پرت نوشته
      این 8 تا دلیلی که آوردی حتی یکیش هم ارزش گفتن نداره

      جای تاسف داره که چه کسایی دارن مینویسند و نقد میکنن

      یه کم برو مطالعه کن و اگرم وقت داشتی بخون چند بار این صفحه ایی رو که خط خطی کردی

    • ليلا

      با اين كه عاشق علي دايي هستم ولي مقاله كاملا عالي و درستي بود آفرين بر شما

    • بدون نام

      بزاری بیاد کارش رو شروع کنه بعد قضاوت کنیم.شاید از مربیانی چون کی روش بهتر باشه چون با امکانات کم باشگاههای ما ساخته و بد نتیجه نگرفته در شرایط بی پول فدراسیون از دایی و قلعه نوعی پول پرست بنظرم بهتره

    • علی زینی

      مطالب درج شده غیر واقعی و فریبکارانه، که هیچ کمکی به تیم ملی نمیکنه و فقط به قصد تخریب اسطوره ورزش کشور علی دایی نگارش شده.دایی سابقه ورزشی اش مشخصه و مردم دوستی خودش را ثابت کرده، متاسفم برای شما

    • اميرافشاري

      درود بر دلسوزان فوتبالي خب اين ٨ مورد كه فرموديد انتقادهايي است كه به آقاي دايي وارد كرده ايد و البته آقاي دايي إنسان كامل و بي نقصي نيست و ملاك حال فعلي افراد در گذر تجربه آن افراد از گذشته است ، أما دائي به ٨٠ مورد مي توانست بهترين گزينه داخلي تيم ملي در حال حاضر باشد كه متاسفانه نشد اينكه هيچكدام ازمربيان تاكنون پاسخگو نبوده اند وبالأخص بيشتر مربيان خارجي پاسخگو نبوده اند ضعف فدراسيون است ونه ضعف أمثال دائي و همينطور به بقيه ٨ مورد جواب هست

    • حمید

      دایی بازیکن بزرگی در آسیا بود،اما مربی موفقی نبوده،دایی به هر تیمی. رفته خوش اول و بد عاقبت بوده.بعد از جدایی ازهر تیمی کارش به شکایت و جنگ لفظی علیه مدیران آن. تیم. کشیده شده، شرم آور ترین شکست ایران با مربی گری دایی در تعطیلات نوروز مقابل عربستان رقم خورد،متاسفانه آقای دایی سعی می. کند مقاصد و امیال فوتبالی خود را با صحبت در بیرون از زمین فوتبال و با فرا فکنی به دست بیاورد،او اسطوره است فقط در مقام بازیکن اما تا الان مربی خوبی نبوده. است.

    • بدون نام

      من نمگم اسکوچبچ خوبه ولی ولی در مورد مربی های ایرانی درست میگی.کدوم مربی ایرانی توی این چند سال تیم باشگاهیشو به نیمه نهایی آسیا رسونده

    • بدون نام

      راه آهن نیم همیشه کاندیدسقوط را بالای جدول کشاند و شخصیت داد که بعد از رفتنش سقوط کرد،صبای قم چهارم جدول وتیم استخوان داری بود که بعد از رفتن دایی سقوط کرد،بهترین نتایج ممکن وقهرمانی حذفی برای نفت بی ادعا کسب کردوبعد دایی باز هم سقوط نصیب این تیم شد!!قهرمانی سایپا و۲تاحذفی پرسپولیس هم حساب نکردم.این کارنامه نیست؟شمایافوتبال نمیفهمی یاخودته به نفهمیدن زدیه،ازروی غرض چرندیات به خورد هم ندهیم بخدا مردم سوادفوتبالی دارن،میفهمن

    • مهدی عباسزاده

      به نظرم شما شرایط کنونی تیم ملی را در نظر نگرفتی،وضعیت بسیار بغرنج هست و در این شرایط دیسیپلین مربی و انگیزه دادن به بازیکن ها برای چهار بازی پیش رو که حکم مرگ و زندگی رو داره تعیین کننده هست و تو این مقطع مربی لازم داریم که بازیکن ها دوسش داشته باشن و ازش حساب ببرن و فنی بودن و دانش روز در اولویت بعدی هست به نظرم دایی یا قلعه نویی احتمال موفقیت ما را بالاتر میبردن و صحبت های دایی از سر دلسوزی بوده نه مثل شما بخاطر لجاجت.

    • محسن

      چرت و پرت نوشتنم درآمد داره تازگیا...

    • بدون نام

      جالب همه اعتراض کردن ولی فقط برای علی دایی مقاله نوشتن

    • بدون نام

      به عنوان ی استقلالی دایی رو شناسنامه فوتبال ایران میدانم،اما در مورد این اراجیفی که نویسنده سر هم کرده،اولا شما بفرمایید ایا همان امکانات و زمانی که به مربی خارجی میدهند به مربیان داخلی هم میدهن؟ دوما شما بفرمایید که کیروش که هشت سال رئیس کل فوتبال ایران بود چه گلی به سر فوتبال ما زد؟؟اقای محترم ان زمانی که واسه ما جام جهانی رفتن سخت بود زمانی بود که از اسیا یک تیم میرفت نه ۴ تیم مستقیم و یکی پلی اف،به نظر شما اگه از اسیا یک تیم میرفت کیروش میتونست ما رو ببره جام حهانی؟؟من میگم نه به دلیل اینکه جام ملتهای اسیا کیروش نتونست ایران و قهرمان کنه،نویسنده اجنبی پرست به این هم حواب بده که وقتی قلعه نویی سرمربی تیم ملی شد،شرایط فوتبال ما چطور بود؟؟وقتی که دایی سرمربی شد چطور؟؟ایا به دایی و قلعه نویی هم امکانات و زمانی که به کیروش دادن به انها هم دادن؟؟ایا سرمربی الان تیم ملی رو در حد استرا میدونید؟؟اگه جوابتون مثبته که باید تاسف خورد که کسی که از فوتبال چیزی نمیفهمه داره به مربیان داخلی توهین میکنه،سرمربی خارجی در یک صورت خوب است که درجه یک اروپا بیارن نه مربیانی که هیچ کجای دنیا قبولشون ندارن و فقط و فقط میان ایران،امثال برانکو و دیگر کرواتها که در فوتبال ایران همیشه بودن چه گلی به سر فوتبال ایران زدن؟؟تفاوت مربی خوب رو استرا معنا کرد که ظرف چند ماه تیمی که بی در و پیکرترین تیم ایران بود و اورد صدر جدول اون هم بدون حمایت نه مثل برانکو که وزیر ورزش تمام فوتبال که هیچ کل ورزش مملکت و تعطیل کرد تا در خدمت برانکو و تیم حکومتی باشه،اون هم اگه داور بازی الدحیل نبود برانکو خواب فینال هم نمیدید،عیار برانکو تو عربسنان مشخص شد
      مربیان ایرانی به مراتب برتر از کرواتها هستند که فقط جیب خودشون و پر دلار میکنن

    • You

      تاسف برانگیز که یک عده ایی همچنان از روی قومیت و تعصب بی جا به موضوع نگاه میکنند,در شرایط بد اقتصادی و نبود مربی با دانش داخلی یکی از گزینه های مناسب بنظر میرسه ناگفته نماند که علی دایی و امیر قلعه نویی کارنامه ضعیف شون رو در تیم ملی قبلا نشون دادند

    • محمود

      به والله که بی منطق تر از لنگ جماعت نیست. کاملا مطلب درست هستش با شخصیت علی دایی کاری نداریم. ولی همین تارتار هم از علی دایی بهتره چه برسه به قلعه نوعی و یحیی. و در ضمن قلعه نوعی در بدترین زمان ممکن مربی تیم ملی شد دوستان ان شاءالله که یادشان هست فدراسیون انتقالی فراهانی و سیاسی بازی ها و در ضمن با پنالتی به کره تو آسیا باختیم نه تو تهران باخت مفتضحانه مقابل عربستان

    • بدون نام

      ی تحلیل سفارشی و حال بهم زن. صد افسوس و تاسف برای توی نویسنده. حیف قلم
      وجهه جهانی علی دایی رو فقط با اون مربی تازه وارد مقایسه میکردی از نوشته مضحکت خندت میگرفت
      معلومه کی سفارش این مطلبو کرده بهت

    • من

      بی شک دایی و قلعه نوعی با تجربه و پخته ترین مربی در لیگ ایران و شایسته تیم ملی هستند و اگر دیگران برای نشان دادن خودش و منافع خودش مسائل حاشیه ای را وارد تیم نکنن این دونفر موفقیت می اورند و کسی که از اینها مخصوصا از دایی انتقاد میکند اول باید بداند ایا خودش در جایگاه منتقدین قرار دارد یا نه ,ضمنا دایی مختص منطقه و قوم خاصی نیست او یه استوره هست و به سرزمین ایران تعلق دارد و وظیفه اون هست انتقاد کند و یا تحلیل کند ویا تمجید و تشویق کند حالا اگر اقای دایی مال کشور دیگه بود همین منتقدینش او را پرستش میکردند.

    • نرگس قلیپور

      خوب کرده گفته واقعا سخته بفهمید ک اسکوچیچ درحد تیم ملی ایران نیست و تواین شرایط بهترین گزینه علی دایی بود ک هرچی بازیکن خوب جوون داریم علی دایی تحویل فوتبالمون داده اخیرا.علی دایی فقط سیاسی انتخاب نشد چون اگر باشه حرف دل مردمو پشت تریبون میزنه و این ب مذاق اقایان خوش نمیاد متاسفم واقعا برای همچین متنی

    • علی

      عالی تحلیل کردین . اقای دایی عزیز اسطوره ما لطفا شما بگید با کدوم رزومه چندین سال پیش سرمربی تیم ملی شدین و دستاورد شما که افتضاح بود و ماشالله چه جنگی به پا کردین سر پول قراردادتون از فدراسیون . اسکوچیچ تو این شرایط ارزی و ارتباطات کشورمون انتخاب عالی بودش و شک نکید مربی باهوشی هستش و قدرت انالیز و بازی خونی و تاکتیک پذیریش بینظیره

    • senator69

      این چرت و پرت ها چیه نوشتین؟؟؟ فقط تو خوبی نویسنده

    • بدون نام

      اینجور کوبیدن بقیه و دفاع از اسکوچیچ (که موافقانش هم نسبت به عملکردش تردید دارن ) تنها شایعه انتخاب غیر فوتبالی و حمایت عجیب یه عده معلوم الحال از این مربی رو نشون میده . برترین ها رو بخاطر اخبارش دنبال میکنم ولی تازگی همش شده نقد و اظهار نظر و اظهار فضل یه عده بیسواد که مشخصا بخاطر منافع شخصی مینویسن

    • ج.ج.آ

      این نوشته مال هرکی هست،یا دایی را نمیشناسد،یا علنا با دایی دشمنی دارد،لطفا چرت نگووو ،اتفاقا کل ایران دایی را میشناسن،وبهش ایمان دارن،این شما هستین که هر روز ی ساز میزنین،،متاسفم براتون که اسطوره ها را اینجوری میکوبین

    • سپهر

      آقای کارشناسی که این متن رو نوشتی، شاید دو تا مورد از نوشته هات درست باشه ولی انقدر توهین آمیز و غیر حرفه ای نوشتی که اون دو تا مورد درستت رو هم از بین بردی. متاسفم بدجوور

    • بدون نام

      خواندن مطالب بالا نشون میده چقدر نظر کارشناسی خواهان داره!!! ندیدم کسی با ادله منطقی و با دلیلهای مدیریتی نفی یا اثبات کنه هر چند معتقدم مربیان ایرانی در صورتی که دانش و تجربه خود رو به روز کنند میتونند حرفی برای گفتن داشته باشند ولی فعلا پرچم خارجیها بالاست و پخش و دیدن بازیهای خارجی از لیگهای معتبر فاصله ما و فوتبال روز دنیا رو نشون میده

    • محسن

      حرفای جنابعالی درست بود. اما آقای دائی هم باید پاسخ شمارو بدن ، بالاخره افتخار ایرانمون هستن.

    • بدون نام

      اگر می خواهید مربی خارجی بیارید یا باید در حد کیروش یا بالاتر باشد یا درغیراینصورت همون مربیان داخلی مثل قلعه نویی و علی دایی بهتر هستند. والسلام.

    • علیرضا احمدی

      اقای برترین ها به هیچ عنوان دایی با اسکولیچ قابل مقایسه نیست دایی شناخته شده ترین فوتبالیست تمام ادوار فوتبال ماس که دنیا میشناسدش اقای برترین ها ابروی خودت و با دفاع از اسکولیچ نبر برادر فوتبالی که امثال اسکولیچ بین حتی اظهار نظر کنن چه برسه به این که مربی ملی شوند تمامه فاتحش خوندس.............

    • هیدا

      خیلی از کشور ها فوتبال ایران را با نام آقای دایی میشناسند شما حضرت آقا فکر میکنی در حدی هستی که اینطور بی پروا با شخصیتی مثل دایی حرف بزنی!!!؟ اینطور خطاب قرار دادن یک شخصیت جهانی و یک چهره بین المللی غیر حرفه ایی و نادرسته آقای محترم در نظر داشته باشید که در مورد یک اسطوره صحبت میکنید، شما بخاطر حمایت از یک فرد خارجی یک چهره محبوب ملی را اینگونه خارج از عرف و احترام نقد میکنی!؟ متاسفم و خیلی متاسفم،،

    • پرویز

      راستش بگو چقدر گرفتی تا گریه ببخشید این گزارش را بنویسی

    • علی

      سانسور چی حیا کن و برترین هارو رها کن

    • امیر

      مشکل ایران زمین از همان زمان کوروش تا به امروز خیانت بوده و بس.و مشکلات ما را نهابتا یه ایرانی باید حل کنه.لعنت به اجنبی پسندها

    • بدون نام

      معلومه که نویسنده یه مشکلی با آقای دایی داره این خیلی بده که نظر شخصی القا بشه به دیگران .متاسفم.

    • و

      کسی که فقط تو تیمای تهرانی مربی گری میکنه ،اصلا نباس حرف بزنه چه برسه به انتقاد

    • solace

      بااسکوچیچ موافق نیستم ولی نقد ایشون هم بسیار درست بود

    • شایسته

      نظر شما کاملا غیر کارشناسی و مغرضانه بود

    • بدون نام

      وقتی که ما پول نداریم برای برد هم پنج پ نجاست بهتر بودمربی ایرانی باشه تا پولش درهمین مملکت خرج شود.

    • بدون نام

      وقتی یک تیم برای پول شام وال را ندارد وقتی یک تیم پول کارهای جزای ورزش را ندارد مدیران ما ملیارد ها پول بی زبان را به مربی وبازیگنانی دادند که اصلا وارد ورزشگاه نشدند چقدر پول وکیل رفت وآدم کردن دست آخر بی نتیجه اینچه مدریتیست که ماداریم..

    • بدون نام

      اینقدر ما خوب مدریتیست مکنیم که هنوز کسی پیدا نشده راضی ایران را ترک کرده باشه پولش را دوبرابر گرفته ناراضی هم بوده پس که مدیران ما خوبند.

    • بدون نام

      نظرات فوق العاده سخیف که حتی یه خورده هم عوام فریب نیست . ننگ برشما با این کارشناسیتون که میخاید از یک تصمیم بسیار غلط توجیا بسازید

    • بدون نام

      آقای دایی یادش رفته وقتی مربی تیم ملی شد که حتی سابقه مربی گری کمتر از دوسال داشت. حالا اون موقع از خودش سوال نکرد با چه منطقی مربی تیم ملی شد.. دایی بازیکن بزرگی بوده آمآ هیچ وقت مربی بزرگی نبوده

    • علی رضا

      آقای دایی از احساسات مردم ساده استفاده نکن . بدترین باخت فوتبال ما رو شما رقم زدی . همیشه عصبی و اهل حاشیه هستی . موفقیت خاصی در دوران مربیگریت نداشتی . با مدیران سیاسی بر اساس منافعت کار میکنی و حالا ازشون انتقاد میکنی . برادر شما کجای فوتبال ایران بود که شد مربی پرسپولیس ؟؟

    • بدون نام

      توی ایران هرکاری کنید یه عده گردن کلفتی میسکنن و میخوان بگن ما بهتر بودیم برای این کار و ال میکردیم و بل میکردیم بعد که کارو نیدی دست خودشون هیچ کاری نمیتونن بکن بعد میندازن گردن این و اون و هزارتا دلیل میارن و مظلوم نمایی میکنن
      بابا ما هیچی نیستیم اینقدر توهم نداشته باشید که ایرانیا انگار از فضا اومدیم
      ما نه امکانات داریم نه قرهنگ داریم نه دانش داریم نه مدیریت بلدیم نه نگاه حرفه ای داریم نه شعور کار گروهی داریم ... فقط زیاد حرف میزنیم

    • بدون نام

      توی ایران هرکاری کنید یه عده گردن کلفتی میسکنن و میخوان بگن ما بهتر بودیم برای این کار و ال میکردیم و بل میکردیم بعد که کارو نیدی دست خودشون هیچ کاری نمیتونن بکن بعد میندازن گردن این و اون و هزارتا دلیل میارن و مظلوم نمایی میکنن
      بابا ما هیچی نیستیم اینقدر توهم نداشته باشید که ایرانیا انگار از فضا اومدیم
      ما نه امکانات داریم نه قرهنگ داریم نه دانش داریم نه مدیریت بلدیم نه نگاه حرفه ای داریم نه شعور کار گروهی داریم ... فقط زیاد حرف میزنیم

    • بدون نام

      در حال حاضر تنها مربی داخلی که کمی بدرد تیم ملی میخوره، یحیی هست که اونم حتی اگه پرسپولیس اجازه میداد مربی کم تجربه ایه بعدشم همه میدونن که ایشون و باشگاهش قبول نمیکردن، نمیگم اسکوچیچ خوبه ولی میشه گفت با این شرایط و مدت کمی که وقت داشتیم و گزینه های موجود چاره ای نداشتیم از توی گزینه های وقت یکی از باتجربه ها بود، البته اگه حرفهای فدراسیون را درست بدونیم و کس دیگه ای قبول نکرده یا پول نداشتن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج