۹۵۹۲۴۴
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

فتح‌آبادی: استقلال بازی سختی دارد

پیشکسوت استقلال گفت: استقلال قطعا بازی سختی در عراق خواهد داشت، تیم الشرطه فیزیکی بازی می‌کند و از بازیکنان خارجی بهره می‌برد.

خبرگزاری میزان: غلامرضا فتح آبادی در خصوص اولین بازی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظر من تیم‌هایی که در مرحله پلی‌آف وارد این مسابقات شدند در گروه‌های راحت‌تری قرار گرفتند، استقلال و شهرخودرو به مراتب بازی‌های آسانتری نسبت به پرسپولیس و سپاهان دارند و به همین دلیل باید طوری عمل کنند که به راحتی از گروه خود صعود کنند.

وی ادامه داد: استقلال قطعا بازی سختی در عراق خواهد داشت. ما نباید به جدول لیگ عراق نگاه کنیم که تیم الشرطه در میانه جدول قرار دارد، آنها فیزیکی بازی می‌کنند و از بازیکنان خارجی بهره می‌برند پس نباید این تیم را دست‌کم گرفت. اینکه بازی را از کربلا به اربیل بردند به خاطر هواداران زیاد ایرانی در کربلا بود که آنها نمی‌خواستند تعداد ایرانی‌ها در استادیوم زیاد باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال بیان کرد: امیدوارم استقلال بعد از بازی سنگین دربی توانسته باشد ریکاوری خوبی داشته باشد چون فاصله بازی‌ها کم است و احتمال مصدومیت بازیکنان زیاد است و در این مواقع ریکاوری بسیار در تیم تاثیرگذار است.

وی در پایان درباره غیبت دیاباته هم تصریح کرد: ارسلان مطهری بهترین خرید ایرانی چند سال اخیر استقلال است و توانسته خوب جای دیاباته را پر کند و حتی می‌تواند در تیم ملی به ما هم کمک کند، مجیدی اصلا دغدغه غیبت دیاباته را نخواهد داشت چون هم مطهری و هم قائدی در حال حاضر در بهترین فرم فوتبال خود قرار دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج