جاباما
۹۵۹۳۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بوحمدان: برای ارسلان در استقلال خوشحالم

هافبک ذوب آهن مدعی است با جدایی اسکوچیچ از نیمکت نفت آبادان آنها موفق شدند از شرایط شکل گرفته به خوبی برای دستیابی به پیروزی سود ببرند.

ورزش سه: حمید بوحمدان، هافبک ذوب آهن درباره دیدار این هفته تیمش مقابل نفت آبادان گفت: بعد از شکست مقابل تراکتور شرایط روحی خوبی نداشتیم و واقعاً به ۳ امتیاز این بازی نیاز داشتیم و خدا را شکر به آن رسیدیم. بازی خیلی سختی بود و خصوصاً در ۲۰ دقیقه پایانی خیلی اذیت شدیم ولی در نهایت بازی خوبمان نتیجه داد و ۳ امتیاز گرفتیم.

وی در مورد درخشش بازیکنان خارجی ذوب آهن هم گفت: هم گلرمان روز خوبی داشت و هم دارکو بیدوف توانست گل برتری تیم را به ثمر برساند. به نظرم این دو نفر تازه به جمع ما اضافه شدند و هنوز هم جا دارند تا بهتر از این شوند. ضمن اینکه کل تیم ما روز گذشته خوب بودند و فقط این دو نفر نبودند.

هافبک با تجربه ذوب‌آهن در مورد تاثیر جدایی اسکوچیچ روی کیفیت کار صنعت گفت: صد درصد این موضوع روی آنها تاثیر منفی گذاشته بود و اینکه چند روز قبل از این بازی سرمربی‌شان جدا شده و به تیم ملی رفته بود باعث شد شرایطشان کمی دچار افت شود و فکر می‌کنم خوش شانسی ما بود که در چنین شرایطی به مصاف آنها رفتیم و توانستیم از این فرصت به خوبی استفاده کنیم.

بوحمدان در مورد اینکه شرایط ذوب آهن نسبت به نیم فصل اول بهتر شده هم گفت: متاسفانه در چند سال اخیر عادت بدی پیدا کردیم که در نیم فصل اول خوب نتیجه نمی گیریم و در نیم فصل دوم اوج می گیریم ولی امتیازاتی که در نیم فصل اول از دست می‌دهیم اجازه نمی‌دهد به جایگاهی که شایسته‌اش هستیم برسیم. امیدوارم امسال حداقل در نیم فصل دوم بتوانیم شرایط مناسبی را رقم بزنیم.

وی در مورد دربی تهران و درخشش ارسلان مطهری هم خاطرنشان کرد: همه ما ذوب آهنی ها برای ارسلان خوشحال بودیم. او خیلی دوست داشت به استقلال برود و به خواسته‌اش رسید و خوشحالم که در این تیم عملکرد خوبی دارد و برایش آرزوی موفقیت دارم.

هافبک ذوب آهن در مورد پرداختی‌های باشگاه هم گفت: متاسفانه ما هم مثل اکثر باشگاه‌ها مشکلات مالی زیادی داریم و این موضوع روی تمرکز بازیکن تاثیر منفی می‌گذارد. تا این لحظه فقط ۴۰ درصد دریافتی داشتیم و ۲-۳ ماه دیگر هم لیگ تمام می‌شود. مدیران باشگاه در تلاش هستند که این مشکلات برطرف شود و امیدوارم هرچه زودتر این اتفاق بیفتد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج