جاباما
۹۵۹۴۴۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زیدان: می‌خواهند با گرت بیل مشکل داشته باشم!

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید از کسب پیروزی در خانه اوساسونا ابراز رضایت کرد.

ورزش سه: رئال مادرید امروز با نتیجه ۱-۴ در خانه اوساسونا به برتری دست یافته و موفق شد با یک بازی بیشتر، شش امتیاز بالاتر از بارسلونا در صدر جدول قرار گیرد. زین الدین زیدان بازی امروز را پیچیده توصیف کرده و مدعی شد تیمش در اواخر نیمه اول و نیمه دوم خوب بازی کرده است.

زین الدین زیدان گفت: "در پایان ما یک بازی بسیار پیچیده را در زمینی انجام دادیم که بازی کردن دشوار است. حریف کار را برایمان سخت ساخت، اما ما نیز بسیار خوب دفاع کردیم. ما اسلحه های آنها که توپ های دوم بود را به خوبی کنترل کردیم. ما در شرایط خوبی هستیم و این همان چیزی است که به آن دست یافته ایم؛ زدن چهار گل در یک بازی پیچیده.

حریف با یک ضربه ایستگاهی به گل رسید و لحظات دشواری برایمان رقم خورد، اما ما در اواخر نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم. ده دقیقه مشکل داشتیم اما در پایان نیمه اول و در نیمه دوم خیلی خوب بودیم. بازگشت سریع به مسابقه خیلی مهم بود. این به ما اعتماد به نفس داده و سپس ما بازی خودمان را ارائه دادیم.

فشار بارسلونا؟ هیچ چیز تغییر نخواهد کرد، ما از پیروزی امروز خوشحالیم زیرا کار آسانی نداشتیم، ما همچنان به کار خود ادامه خواهیم داد زیرا هنوز در هیچ جامی قهرمان نشده ایم.

عملکرد گرت بیل؟ او بازیکن خیلی مهمی است و به مدت ۶۵ دقیقه در امور دفاعی و هجومی خوب بازی کرد. مشکل اینجاست که برخی می‌ خواهند ما با گرت بیل مشکل داشته باشیم اما مشکلی نداریم. بازیکنان زیادی در اختیار داریم و مدیریت همه آنها آسان نیست.

عملکرد ایسکو؟ من نمی دانم که این بهترین عملکرد ایسکو بود یا نه، زیرا او خیلی خوب بازی کرد. حضور او بین خطوط برای ما بسیار مهم است و من از گلزنی ایسکو خوشحالم. من اصرار دارم که از گل ایسکو خوشحالم، زیرا او باید کارهای بیشتری انجام دهد.

زمان بازگشت ادن هازارد؟ این هفته شرایط مهیا نبود. در ادامه خواهیم دید که شرایط هازارد چگونه است و امیدوارم او هفته بعد بتواند بازی کند."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج