جاباما
۹۵۹۴۷۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

بلیت پاره‌کن آزادی آنالیزور تیم ملی شد!

به‌تازگی باخبر شدیم در کادر فنی ویلموتس چهره‌ای حضور داشت که فعالیتی حداقل در بعد فنی فوتبال نداشته است.

خبرورزشی: بعد از رفتن کارلوس کی‌روش از تیم ملی، همه چیز تغییر کرد. کی‌روش اجازه نمی‌داد کسی در چینش کادر او دخالت کند، اما ویلموتس مرد سازش بود. البته او هم خیلی زود چهره واقعی خود را نشان داد و با فسخ و بعد شکایت، به تاج فهماند این‌قدر‌ها هم که او می‌گفت نجیب نبود.

به‌تازگی باخبر شدیم در کادر فنی ویلموتس چهره‌ای حضور داشت که فعالیتی حداقل در بعد فنی فوتبال نداشته است. این فرد که تا دو سال پیش یکی از مسئولان پاره کردن بلیت در ورزشگاه آزادی هنگام برگزاری بازی‎‌های ملی و باشگاهی بود، به‌عنوان آنالیزور در کادر ویلموتس حضور داشت. خبر قرارداد او با فدراسیون برای کمک به آنالیز رقبا تازه لو رفته است! این فرد به واسطه دوستی و رفاقت با یکی از مسئولان فدراسیون فوتبال توانست لقب آنالیزور را بگیرد و سپس وارد کادر فنی ایران شود. او در تمام اردو‌های تیم ملی بعد از کی‌روش حضور داشت و حتی در سفر کره‌جنوبی و عمان هم ایران را همراهی کرد. این فرد حتی برای آنکه ارادت خود را نسبت به آن مسئول فدراسیون نشان دهد، گهگاه پیامی را در فضای مجازی منتشر و نسبت به او عرض ارادت می‌کرد؛ موضوعی که البته باعث شد بازیکنان تیم ملی بفهمند چه کسی او را به این سمت گمارده است!

حضور آنالیزور جدید در اردو‌ها باعث ایجاد حساسیت‌هایی شد. بعضی‌ها به خنده و شوخی می‌گفتند او اصلاً ارتباطی با ویلموتس و کادرش ندارد و تنهاست، پس چطور ممکن است آنالیزور باشد و کمک فنی دهد؟! این سؤال برای همه مطرح بود و حتی انتقاد‌هایی از آن مسئول فدراسیون می‌کردند. از نظر آن‌ها با این کار در واقع شأن و شخصیت تیم ملی پایین آمد. جالب اینجاست که آن مقام فدراسیون حتی به این فرد در آکادمی فوتبال هم پست بسیار مهمی داده است! اگر وضعیت همین‌طور ادامه پیدا کند کسی که زحمت پاره کردن بلیت های ورزشگاه آزادی را می کشید حتی شانس ریاست فدراسیون فوتبال یا حداقل عضویت در هیئت رئیسه را خواهد داشت.

حالا تصور کنید اگر کارلوس کی‌روش در رأس تیم ملی بود آیا خود تاج هم جرأت می‌کرد چنین اقدامی کند؟ قطعاً پاسخ منفی است.

باید گفت شاهکار پشت شاهکار به دست توانمند بعضی از مسئولان فدراسیون که حالا اتفاقاً قدرت زیادی گرفته‌اند، رقم می‌خورد. یک چهره خدماتی، آنالیزور تیم ملی شده و حقوق آنالیزوری را می‌گیرد بدون اینکه بتواند کمکی کند! قطعاً همین تصمیمات باعث شد تیم ملی از عرش به فرش برسد و حالا به جای رؤیای شکست اسپانیا و پرتغال دعا دعا کند که بحرین و عراق را در آزادی ببرد! البته در توجیه این اقدام عجیب می‌گویند طرف آنالیزور فنی نیست و فقط کار‌های رایانه‌ای برای تیم آنالیز انجام می‌دهد یعنی باور کنیم قبلا یک متخصص کامپیوتر بلیت پاره می‌کرد؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج