جاباما
۹۵۹۴۸۰
۶ نظر
۵۰۱۴
۶ نظر
۵۰۱۴
پ

سه بار قصاص برای عامل قتل‌عام خانوادگی

مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک در باغ کلاته، دست به قتل عام خانوادگی زده بود دیروز با حکم قضایی به سه بار قصاص محکوم شد.

روزنامه خراسان نوشت: مرد شیشه‌ای که در جنایتی هولناک در باغ کلاته، دست به قتل عام خانوادگی زده بود دیروز با حکم قضایی به سه بار قصاص محکوم شد.

رسیدگی به این پرونده از یکم اردیبهشت امسال به دنبال شکایت ناپدید شدن دختر هشت ساله‌ای به نام بیتا و پدر و نامادری اش آغاز شد. تلاش پلیس برای افشای راز ناپدید شدن اعضای این خانواده آغاز شده بود که ماموران با بررسی فهرست مکالمات تلفنی دانیال (پدر خانواده) دریافتند وی آخرین بار با یکی از دوستانش به نام مهدی تماس داشته است.

بدین ترتیب پلیس به ردیابی مهدی پرداخت و خودروی دانیال را مقابل باغ خانوادگی مهدی در کلاته ورامین شناسایی کرد. مهدی ۲۸ ساله که به شیشه معتاد است پس از دستگیری پرده از قتل عام خانوادگی برداشت.

وی هفته گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران در حالی پای میز محاکمه ایستاد که اولیای دم درخواست قصاص در ملأعام را برای وی مطرح کردند. وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من قتل‌ها را قبول دارم، اما تحت تاثیر مصرف شیشه دست به چنین کاری زده بودم.

من و دانیال از قبل یکدیگر را می‌شناختیم، اما مدتی بود از او خبری نداشتم تا این که اتفاقی او را در حوالی کشتارگاه خاوران دیدم و او و خانواده اش را به باغ خانوادگی مان در کلاته دعوت کردم. وی ادامه داد: ما با هم شیشه مصرف کردیم ودانیال برای خرید سیب زمینی از باغ بیرون رفت.

من هم برای خرید ناهار از باغ بیرون رفته بودم، اما وقتی به باغ برگشتم او مقابل در به من حمله ور شد. او گمان می‌کرد به همسرش نظر داشته ام. مهدی با چاقو ضربه‌ای به گردنم زد. او حتی به سمت من اسپری اشک‌آور زد که ناچار شدم او را بکشم. من بعد از قتل دانیال، همسرش را کشتم و بیتا که شاهد ماجرا بود به سمتم سنگ پرتاب کرد که او را هم خفه و اجساد را در باغ دفن کردم. بعد از قتل، چون زخمی شده بودم و خون زیادی از دست داده بودم هروئین کشیدم تا دردم تسکین یابد. در پایان جلسه قضات وارد شور شدند و با توجه به مدارک موجود در پرونده وی را دیروز به سه بار قصاص محکوم کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      بعضی وقتها زنها انقدر میرن رو مخ. که فقط باید کشتشون

    • سیبو

      خدا عاقبت همه مارو ختم به خیر کنه

    • پرویز

      ناهنجاریهای اجتماعی مقصر کیست ؟؟؟

    • اکبر

      بایدبه مسولان تبریک گفت برای ساختن چنین مردم واجتماعی

    • هادی

      ... به این راحتی سه نفرو کشته مثله اینکه داره سرمرغ میبره کثافت

    • بدون نام

      چقدر راحت از کشتن حرف میزنن خدا رحم کنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج