جاباما
۹۵۹۵۰۹
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

زیدان: از بیل راضی هستم

زین‌الدین زیدان، سرمربی تیم رئال گفت که تا پایان فصل بیشتر از وجود ستاره ولزی کهکشانی‌ها در ترکیب تیمش بهره خواهد برد.

خبرگزاری تسنیم: زین الدین زیدان پس از برتری ۴ بر یک تیمش مقابل اوساسونا در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لالیگای اسپانیا از قدرت بازیکنانش تمجید کرد.

سرمربی تیم رئال مادرید در این باره گفت: با قدرت وارد میدان شدیم، اما آن‌ها هم خوب شروع کردند و از یک ضربه شروع مجدد به گل رسیدند. ما در این مسابقه به برنامه‌های خود پایبند ماندیم، با اعتمادبه‌نفس بازی کردیم و بعد از گل تساوی همه چیز عوض شد. کاری که ما انجام دادیم، راحت نبود. هنوز چیزی نبرده‌ایم، اما سه امتیاز مهمی را کسب کردیم.

وی در ادامه افزود: باید در زمین‌های سخت امتیازات را جمع کنیم، چون اینجا کسب پیروزی آسان نیست. از آن بازی‌هایی بود که کل تیم سخت تلاش کردند و شایسته این پیروزی بودیم.

زیدان با تمجید از هافبک اسپانیایی تیمش اظهار داشت: نمی‌دانم این بهترین نمایش ایسکو بود یا نه، اما او به طور کلی عالی است. حرکت ایسکو بین خطوط برای حفظ مالکیت توپ مهم است. مثل سایر بازیکنان، عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و به خاطر گلی که به ثمر رساند، خوشحالم. ایسکو بازیکن مهمی است و از لحاظ تکنیکی و فنی حضورش در زمین کلیدی به نظر می‌رسد. واقعاً دوستش دارم و امروز بازی بسیار خوبی داشت.

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید درباره بیل نیز خاطر نشان کرد: از عملکرد گرت راضی هستم و در حمله و دفاع تمام تلاشش را کرد. او تعویض شد، چون در آن لحظات کمی از لحاظ جسمانی اُفت کرده بود. قبل از اتمام فصل او چیز‌های زیادی به ما اضافه خواهد کرد و ما هم از این بازیکن استفاده خواهیم کرد. امروز زمان مناسبی برای استفاده از ازار نبود. این هفته باید ببینیم چه خواهد شد. این هفته فرصت استراحت و تمرین بیشتری داریم. ازار به چنین چیزی نیاز داشت و امیدوارم هفته آینده او را در میدان ببینیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج