۹۵۹۵۳۶
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

پرسپولیس از اشتباهات استقلال استفاده کرد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: اگر اشتباهات بزرگ خود ما استقلالی‌ها نبود، پرسپولیس حتما در دربی شکست می‌خورد.

خبرگزاری مهر: حسین فرزامی درباره ارزیابی اش از شرایط استقلال اظهار داشت: نتیجه دربی کاملا باب میل پرسپولیس بود و تصاوی هم نشان داد آنها بابت این نتیجه تساوی چقدر خوشحال بودند. بر عکس آنها ما استقلالی‌ها از این نتیجه ناراحت بودیم چون حق تیم ما پیروزی بود و اگر این پیروزی با مساوی عوض شد، به خاطر اشتباهاتی بود که از سوی خودمان صورت گرفت.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: اشتباه بزرگی که در دربی صورت گرفت تعویض مهدی قائدی بود که باعث شد همه مدافعان پرسپولیس بالا بیایند و فشار بر تیم ما اضافه شود. اشتباه بعدی را هم حسینی، دروازه‌بان خودمان انجام داد که منجر به دریافت گل دوم شد. اگر اشتباهات تیم ما نبود پرسپولیس هرگز در آن بازی رنگ پیروزی را نمی‌دید.

وی افزود: این‌ها را گفتم تا یادآوری شود برای کاروان ما که عراق قرار دارد تا با در نظر داشتن این اشتباهات از تکرار آن در بازی با الشرطه پرهیز کنند.

فرزامی بیان داشت: تجربه مربی در دقایق بحرانی به کار می‌آید. فرهاد مجیدی که تجربه مربیگری زیادی ندارد باید از تجربه دیگران استفاده کند. عراق جای اشتباه نیست و مجیدی هم مسئولیت تیمی را بر عهده دارد که میلیون‌ها هوادار دارد و اگر آنجا اشتباهی صورت گیرد، باید به همه هواداران پاسخگو باشند.

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با اشاره به بدهی باشگاه به شیخ دیاباته تاکید کرد: هواداران و پیشکسوتان خاطرات خوشی از بدهی‌های باشگاه ندارند. ما هنوز نحوه ترک باشگاه توسط استراماچونی را فراموش نکردیم و مدیران باشگاه باید و باز هم تاکید می‌کنم که باید در اسرع وقت مطالبت دیاباته را پرداخت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی اضافه کرد: اگر دیاباته هم مثل استراماچونی به دلیل عدم پرداخت بدهی قهر کند و برود، دردسرهای زیادی برای مدیران ایجاد خواهد شد و هواداران دیگر کوتاه نخواهند آمد. لذا تا فرصت باقی است لطفا پول او را پرداخت کنند و گره‌ای که الان با دست باز می‌شود، نگذاریم به جایی برسد که با دندان هم باز نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خوزستانی

      چرادروغ سی دقیقه یازده نفره(اتوبوسی)دفاع کردین خجالت بکش شما بعدازبازی شادیهاتون نشون میداد انگار بردین

    • رسول قدمی

      پس اشتباهات ما چی که گل خوردیم گل اول مقصر دفاع و گل دوم هم مقصر دفاع و نبودن شجاع چقدر در این بازی به چشم خورد تا شانس آوردید استقلال از باخت فرار کردید اگه کاشته استوکس گل میشد اوقت چی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج