۹۵۹۵۴۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

کیانی: رقبای ما باید از نام سپاهان بترسند

کاپیتان سپاهان در مورد تقابل با العین امارات در لیگ قهرمانان صحبت کرد.

ایلنا: مهدی کیانی در خصوص تقابل سپاهان مقابل العین اظهار داشت: امروز به شهر العینسفر کردیم و خدا را شکر اکثر بازیکنان را در اختیار داریم و آماده بازی سخت می‌شویم. العین حریف سختی است ولی خب ما هم تیم خوب و پرمهره‌ای هستیم و یکی از پرافتخارترین تیم‌های ایران و آسیا هستیم و بچه‌ها باید بدانند لباس چه تیمی را بر تن دارند. با تمام قدرت کار می‌کنیم که مردم ایران و اصفهان و کسانی که برای ما دعا می‌کنند را شاد کنیم و با قدرت جلو برویم.

وی در مورد تغییر محل میزبانی بازی در دور رفت هم گفت: به هر حال ما دوست داشتیم در اصفهان و جلوی هواداران‌مان بازی کنیم ولی به هر جهت این تصمیم فیفا بود. از مدیریت ممنونم که پرواز چارتر برای ما فراهم کرد و در شرایط سختی سفر نکردیم و این موضوع خیلی مهمی است و خوشحالم که شرایط ما را درک می‌کنند و امیدوارم ما هم دست پر برگردیم.

کاپیتان سپاهان در مورد حضور دوباره این تیم در رقابت‌های آسیایی بعد از دوری ۵ ساله توضیح داد: بازگشت سپاهان به آسیا بعد از چند سال دوری اتفاق خوبی است و اتفاق سختی بود که فصل گذشته رقم زدیم. درست است خیلی از بازیکنان ما در آسیا نبودند ولی همان‌ها برای اولین حضورشان انگیزه خوبی دارند و در کنار بازیکنان با تجربه می‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند و همه تلاش می‌کنیم افتخار آفرینی کنیم برای ملت ایران.

کیانی در مورد حضور سپاهان در گروه مرگ هم گفت: این مسائل را قبول ندارم و همه تیم‌ها سخت هستند و در این سطح از رقابت هیچ تیمی آسان نیست. تیم‌های گروه ما هم اسمشان بزرگ است و بازیکنان بزرگی دارند و ریخت و پاش زیادی کردند ولی خب ما هم سپاهان هستیم و ۱۱-۱۲ دوره در لیگ قهرمانان بودیم و آنها باید از ما بترسند. امیدوارم باهوش باشیم و در زمین نتیجه خوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بترسن ؟!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج