۹۵۹۶۱۹
۱۲ نظر
۵۰۰۴
۱۲ نظر
۵۰۰۴
پ

تارتار: بابت انتخاب اسکوچیچ دلگیر و ناراحتم

مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد،؛ فدراسیون فوتبال با انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در حق مربیان ایرانی جفا کرده است.

خبرگزاری تسنیم: مهدی تارتار در مورد انتخاب دراگان اسکوچیچ به‌عنوان سرمربی تیم ملی و انتقادهایی که از فدراسیون فوتبال بابت این انتخاب صورت گرفته است، گفت: در حال حاضر راهی جز حمایت کردن نداریم، چون ما ایرانی هستیم و تیم ملی این کشور برای‌مان مهم است. البته اعتقادم این است که بابت این انتخاب در حق مربیان ایرانی جفا شد. ما در ایران مربیانی داریم که کیفیت و کارنامه بالاتری دارند و خودشان را در این چند سال ثابت کرده‌اند. من بابت این انتخاب دلگیر و ناراحتم. البته چون زمان زیادی تا ادامه مسابقات باقی مانده است، انتقاد می‌کنم. شاید اگر نزدیک مسابقات بودیم، حرفی نمی‌زدم.

وی در ادامه افزود: اگر به جام جهانی نرویم دودش به چشم ما می‌رود و در حال حاضر باید از تیم ملی حمایت کنیم. من برای اسکوچیچ احترام خاصی قائلم و شخصیت این مربی فوق‌العاده است، ولی در ایران مربیانی داریم که شایسته حضور در تیم ملی بودند. اگر کی‌روش یا ویلموتس انتخاب می‌شوند جایی برای انتقاد وجود ندارد، ولی فدراسیون با این انتخاب در حق مربیان ایرانی جفا کرد، واقعاً چرا نباید چنین فرصتی در اختیار یک مربی ایرانی قرار بگیرد تا در جام جهانی هم روی نیمکت تیم ملی بنشیند؟

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که «آیا بازیکنان تیم ملی کار کردن با اسکوچیچ را می‌پذیرند؟»، تصریح کرد: من نمی‌دانم شخصیت اسکوچیچ در تمرینات یا بازی‌ها چگونه است. قطعاً هر مربی کاراکتر خاص خودش را دارد، ولی بازیکنان تیم ملی که با مربیان بزرگی کار کرده‌اند حاضر به پذیرفتن هر مربی‌ای نیستند، با این حال برای اسکوچیچ آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم مشکلی در امر هدایت تیم ملی نداشته باشد.

تارتار در مورد اینکه فدراسیون به‌یک‌باره از مربی ایرانی به مربی خارجی رسید، تصریح کرد: نحوه این انتخاب هم درست نبود. به‌هرحال اسکوچیچ با باشگاه صنعت نفت قرارداد داشت و بحث بیماری و مشکلات این مربی طرح شد، ولی چند روز بعد این مربی با فدراسیون قرارداد امضا کرد. بهتر بود از همان اول همه چیز صادقانه جلو می‌رفت و اگر فدراسیون خواهان اسکوچیچ بود، با باشگاه صنعت نفت مذاکره می‌کرد، همان‌طور که در مورد انتخاب قلعه‌نویی با باشگاه سپاهان مذاکره کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کیه نمیشناسم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این اقای تارتار همونی که بینی ممد نوازی رو به نون پنیر تبدیل کرد تو همون دربی معروف حالا شناختی

      • بدون نام

        این اقای تارتار همونی که بینی ممد نوازی رو به نون پنیر تبدیل کرد تو همون دربی معروف حالا شناختی

      • بدون نام

        ایشالااااااخواهید شناخت....

      • بدون نام

        باباته . مامانت میشناسه

      • ناشناس

        یه لنگی سابق

    • بدون نام بدون

      چون کلا خوزستان وخوزستانی صاحب ندارن واقعا برای فدراسیون فوتبال متاسفم تیم ریشه داروپرطرفدار نفت ابادن را اینگو به حال خودش رها کردن ولی حریف تیم اصفهانی نشدن که مربی تیموشون را ببرن برای تیم ملی ولی کاش ی مربی سطع بالا برای تیم ملی انتخاب میشد

    • بدون نام

      دیگه مونده بود شما هم ناراحت بشی ،چیه توقع داشتی شما رو انتخاب کنن ؛اسکوچیچ هر چی بتشه تجربش و رزومش از شما خیلی بهتره ،،،اقای تارتار

    • عادل ایرانی.chichonin1090@gmail.com

      بازیکن تیم ملی هرکی میخوادباشه بایدبه سرمربی احترام بزاره.مگه میشه بازیکن سالاری دوباره مدبشه.اسکوچیچ بایدهربازیکنی بنای ناسازگاری گذاشتوبدون درنظرگرفتن موقعیتش ازتیم بندازه بیرون.

    • بدون نام

      تاوقتی که بی اصالتهایی که سرکارند وبه دستور اربابان خودیکی ازاسطوره های فوتبال ایران رو که یکی ازشناسنامه های ایران درفوتبال بین المللی میباشدرو تایید صلاحیت نمیکنندچه انتظاری ازانتخاب آنها دارید

    • بدون نام

      اینم واسه ما وارد لیست مربیا شد

    • بدون نام

      بازیکن سالاری؟! هرکس دوست ندارد برود دنبال کارش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج