۹۵۹۶۹۰
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

فرهاد مجیدی: از نتیجه بازی تیمم راضی نیستم

فرهاد مجیدی، سرمربی تیم فوتبال استقلال از نتیجه بازی تیمش مقابل الشرطه عراق ابراز نارضایتی کرد، اما عملکرد شاگردان خود را ستود.

خبرگزاری تسنیم: فرهاد مجیدی پس از تساوی یک - یک تیم فوتبال استقلال مقابل الشرطه عراق در اولین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، اظهار داشت: از نتیجه بازی راضی نیستم، اما از تلاش بازیکنانم بسیار رضایت دارم. با توجه به اینکه بازیکنانم در ۱۲ روز گذشته چهار بازی سنگین انجام داده و خسته بودند، فوق‌العاده عمل کردند. شرایط زمین مساعد نبود و آن‌طور که باید و شاید نتوانستیم فوتبالی را که می‌خواهیم ارائه کنیم. بازیکنانم اما تلاش خود را کردند و از آنها تشکر می‌کنم. قطعاً تلاش می‌کنیم تا در دیدارهای بعدی عملکرد بهتری داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد حضور پرشور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه فرانسو حریری اربیل تصریح کرد: استقلال هر جای دنیا که برود، تماشاگر دارد، اما نصف تماشاگران امروز به خاطر وریا غفوری آمده بودند. از آنها تشکر می‌کنم که استقلال را تشویق کردند و امیدوارم در دیدارهای بعدی نتایج بهتری بگیریم.

وی درباره اینکه چرا روزبه چشمی در ترکیب استقلال قرار نگرفت، گفت: تیم ما در ۱۲ روز گذشته چهار بازی سنگین انجام داده است. نه تنها به چشمی، بلکه به میلیچ و فرشید باقری نیز استراحت دادیم و به بازیکنانی بازی دادیم که شرایط بازی کردن داشتند.

مجیدی در مورد اینکه تیم جوانی در اختیار دارد و این در حالی است که هفته آینده باید تیمش به مصاف الاهلی عربستان بروند، گفت: تمام تیم‌های گروه ما تیم‌های خوبی هستند و با تمام قوا به مصاف حریفان می‌رویم. ما نشان داده‌ایم که اگر چند بازیکن مصدوم یا خسته باشند، بازیکنان باکیفیتی داریم که جای آنها بازی کنند. از این بابت مشکلی نداریم و مطمئنم بازی‌های بعدی را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      تیم ما همه جای دنیا طرفدار دارد!!!نصف تماشاگران به خاطر وریا اومده بودن...این قسمت ازجملش حقیقته. احتمالا کیسه مثل رئال وبارسا تو هرکشوری طرفدار داره به قول بعضیا40میلیون طرفدار

    • بینام

      حالا فرناز تا سال دیگه هم باید بگه دوازده روز سه تا بازی انجام دادیم بابا تمومش کن اخه تورو چه به مربیگری صدقه سر استرا فعلا حالشو ببر

    • بدون نام

      بی ارضه اخه چرا؟؟؟؟
      تو بزودی عوض میشی چون عرضه نداری.

    • حمید پورسنایی

      چرا هر تیمی جلوی استقلال مساوی میکنه بعدش سجده شکر به جا میاره ...یعنی اینقدر استقلال قوی است یا تیمهای مقابل ضعیفن به هر حال این مورد جدیدا در ایران و اسیا تیم ها بعد از بازی با تاج کبیر مد شده ...بهتر نیست عوض سجده بیشتر وبیشتر تمرین کنید که در مقابل استقلال قافیه را نبازید و خوب بازی کنید

    • حرف حق!

      خنده داره چسمی را تو ترکیب نزاشت پنالتی نده بجاش رفیقش دانشگر پنالتی بده بعدی استقلال کمبود چشمی را جبران کرد و پنالتی داد! الان تو ایران بود کاسه کوزه ها را سر داور بدبخت خرتب می کردند!!!خخخخ

    • بدون نام

      فرهاد مجیدی نباید ازتیمشرازینباشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج