۹۵۹۶۹۴
۳ نظر
۵۰۰۳
۳ نظر
۵۰۰۳
پ

کارشناسی داوری مصاف استقلال و الشرطه

دو کارشناس باسابقه داوری معتقدند پنالتی الشرطه برابر استقلال درست بوده است.

خبرگزاری ایسنا: حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌وگویی در خصوص قضاوت داور اردنی در دیدار الشرطه عراق و استقلال ایران گفت: داور در نیمه اول کار سختی نداشت و عملکرد خوبی داشت . در نیمه دوم هم پنالتی الشرطه درست بود. طاهرخانی هم توپ و هم بدن حریف را زد.

وی ادامه داد: کمک داور اول در ۲ صحنه مانند دقیقه ۸۱ اشتباه کرد و ۲ آفساید غلط اعلام کرد. همچنین نماینده عراق در صحنه‌ای در پشت محوطه جریمه استقلال صاحب ضربه ایستگاهی شد که بازیکن این تیم سعی کرد با حرکات نامناسب، مزاحمت برای دیوار دفاعی استقلال درست کند که داور باید به او کارت زرد نشان می داد اما داور حتی اخطار هم به او نداد.

همچنین نوید مظفری دیگر کارشناس داوری فوتبال ایران در خصوص این دیدار گفت: داور اردنی قضاوت بسیار خوبی داشت و جابه‌جایی، حضور در صحنه‌ها و استارت‌های کوتاه او بسیار خوب بود و حتی می‌شد در کلاس های داوری آن را تدریس کرد. این داور آینده خوبی در جهان می‌تواند داشته باشد.

وی افزود: به جز ۲ اشتباه کمک داور نخست در آفسایدگیری، داور اردنی در بقیه صحنه‌ها خوب تصمیم گرفت و تذکرهای به موقعی داد. پنالتی الشرطه درست بود زیرا مدافع استقلال به بدن بازیکن حریف ضربه زد و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تاج 2 ستاره

      چرت و پرت نگید کلا داور رو اعصاب بود اینا دارن حمایت میکنن اونوقت ما از آسیا توقع داریم جمع کنید بابا

    • پورسنایی

      مظفری چقدر تونامردی بابا تیم کشورت بوده کمتر رنگی عمل کن به کل ناداوری های داور کاری نداریم فقط بگو چقدر وقت تلف کرد ند آیا دروازه با نشون به تنهایی 5 دقیقه زمین نیفتاده بود بعد وقت تلف شده 3 دقیقه جدا هم دورویی هم رنگی هستی هم نان حرام میبری سر سفره ات نامردی مظفری خدا ازت نمی گذره تو همیشه حق رانا حق کرده ای

    • ایمانعلی گودرزی

      نظر من بی عرضه گی مدیریت وبی بخاری انها کاری کرده درهربازی یک الی دو بازیکن ازدست میدهیم امروز فردا این دو بازیکن خارجی را به علت دیر پرداخت شدن حقوقشان فراری میدهیدچرا کسی که دلسوز استقلال است در مدیریت دست به کارنمیکنید پول و زمین تمرین همه را پرسپولیس میبردکسی نیست بتواندصحبت کندچون مدیریت طرفدار پرسپولیس است وزیر ورزش کسی را دراستقلال دست به کار کرده که نتواندصحبت کند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج