۹۵۹۷۴۷
۱ نظر
۵۰۰۵
۱ نظر
۵۰۰۵
پ

ترامپ پیش از انتخابات ۲۰۲۰ با کیم دیدار نمی‌کند

شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفته است که تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ با رهبر کره شمالی دیدار نمی‌کند.

ایرنا: شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش داد: دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا گفته است که تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ با رهبر کره شمالی دیدار نمی‌کند.

سی‌ان‌ان دوشنبه شب در تارنمای خود به نقل از دو منبع آگاه نوشت که ترامپ به مشاورانش گفته قصد ندارد تا پیش از انتخابات ریاست جمهوری در نوامبر سال ۲۰۲۰ (آذر ۱۳۹۹) با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی دیدار کند.

ترامپ پیش از انتخابات ۲۰۲۰ با کیم دیدار نمی‌کند

سران آمریکا و کره شمالی اولین بار ژوئن سال ۲۰۱۸ (خردادماه ۹۸) در سنگاپور دیدار کردند و بر سر خلع سلاح هسته‌ای کره شمالی در ازای لغو تحریم‌های آمریکا علیه پیونگ یانگ به توافق رسیدند؛ توافقی که پس از گذشت نزدیک به دو سال هنوز به مراحله اجرا در نیامده است.

دومین دیدار ترامپ و کیم به نشست بی‌نتیجه آنها در هانوی ویتنام باز می‌گردد که نیمه‌کاره رها و موجب توقف مذاکرات نمایندگان هسته‌ای آمریکا و کره شمالی شد.

رییس جمهوری آمریکا و رهبر کره شمالی یک بار دیگر هنگام بازدید ترامپ از کره جنوبی، در مرز دو کره با هم دیدار کردند که صرفا به گرفتن عکس یادگاری انجامید.

پس از توقف مذاکرات واشنگتن و پیونگ یانگ، دو طرف بارها به تهدید و اظهار تمایل به گفت‌وگو پرداخته‌اند، اما نبود توافق پیرامون جزئیات خلع سلاح و رفع تحریم‌ها باعث شده که هیچ چشم‌اندازی برای مذاکرات قابل تصور نباشد.

کره شمالی که مدت‌ها بود آزمایش‌های موشکی و هسته‌ای خود را متوقف کرده بود، پس از توقف مذاکرات بارها اقدام به آزمایش موشکی کرده، اما ترامپ برخلاف مشاورانش تلاش کرده این آزمایش‌ها را کوچک جلوه دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دیدار همدمیکردی فرقی نداشت تو که تحریمهاشون رفع نکردی مردک خیکی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج