۹۵۹۸۲۳
۱۳۵ نظر
۵۰۳۶
۱۳۵ نظر
۵۰۳۶
پ

سخنان کنایه‌آمیز روحانی به مناسبت ۲۲بهمن

رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) به مناسبت مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در میدان آزادی به سخنرانی پرداخت و به نظر می‌رسد روند ردصلاحیت‌ها باعث شده که روحانی در سخنرانی ۲۲بهمن تاکید خاصی روی کلیدواژه «حق انتخاب» داشته باشد.

برترین‌ها: رئیس جمهور صبح امروز (سه‌شنبه) به مناسبت مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب در میدان آزادی به سخنرانی پرداخت و به نظر می‌رسد روند ردصلاحیت‌ها باعث شده که روحانی در سخنرانی ۲۲بهمن تاکید خاصی روی کلیدواژه «حق انتخاب» داشته باشد.

سخنان کنایه‌آمیز روحانی به مناسبت ۲۲بهمن

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی در سخنرانی خود در مراسم چهل‌ویکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان آزادی با یادآوری اینکه انقلاب مردم ایران در ۴۱ سال پیش به ما نشان داد که چگونه قدرت خداوند در اراده یک ملت برزگ تجلی می‌یابد، گفت: برخلاف اینکه تبلیغ می‌کردند دوران دین سپری شده و جهان آن روز را به دو قطب شرق و غرب تقسیم کرده بودند، ملت ایران با انگیزه مذهبی و بدون اتکا به هیچ ابرقدرتی با دستی خالی دربرابر رژیمی تا دندان مسلح ایستادند و انقلاب را به پیروزی رساندند.

رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه انقلاب از انتخاب و انتخاب از انقلاب است، خاطر نشان کرد: مردم ما بین اسلام و کفر، حق و باطل و نظام مردمی و دیکتاتوری مسیر حق و عدل را انتخاب کردند. اگر رژیم فاسد قبل به مردم اجازه انتخابات می‌داد دیگر نیازی به انقلاب نبود؛ اگر آن رژیم مردم را آزاد می‌گذاشت تا در نوع حکومت و قانون اساسی، حکومت و قانون اساسی مورد نظر خود را برگزینند و میان استقلال و وابستگی، استقلال را انتخاب کنند و به یک انتخابات سالم آزاد ملی تن می‌داد انقلابی نمی‌شد.

روحانی تصریح کرد:‌انقلاب اسلامی ایران برای این بود که درِ انتخابات در کشور بسته شده بود؛ انسداد در و دروازه انتخابات مردم را هدایت کرد تا از مسیر یک انقلاب بزرگ این زنجیر را پاره و راه را برای انتخابات باز کند.

وی با اشاره به برخی اظهارات درباره انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: برخی فکر می‌کنند که انقلاب اسلامی ایران حادثه‌ای بود که چهل و یک سال قبل تحقق یافت و پدران، برادران و خواهران و مادران ما در آن عصر راه انقلاب را برگزیدند. این افراد از ما می‌پرسند که آیا امروز هم ناچاریم همان راه 41 سال قبل را پیروی کنیم؟ پاسخ این است که حضور و انتخاب مردم منحصر به 41 سال پیش نبوده، بلکه مردم هر روز در انتخاباتی رسمی یا غیررسمی شرکت کرده‌اند.

رئیس جمهوری گفت: در جامعه‌ای که آزادی وجود دارد، انتخابات مستمر در آن تحقق می‌یابد؛ در جامعه‌ای که مردم‌سالاری وجود دارد و این مردم هستند که تصمیم نهایی را می‌گیرند، همواره انتخابات وجود دارد.

روحانی با اشاره به سابقه برگزاری انتخابات در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح این پرسش که مگر مردم ما فقط در 12 و 22 بهمن سال 57 راهی را انتخاب کردند، یادآور شد: مردم ما در دهم و یازدهم فروردین 58 به صورت رسمی در یک رفراندوم و همه پرسی عمومی که پایه و اعتنای نظام اسلامی ما است، مجددا نظام جمهوری اسلامی را برگزیدند؛ مردم بار دیگر در انتخاب خبرگان قانون اساسی به انتخاب دعوت شدند. آن‌ها همچنین برای همه پرسی قانون اساسی در سال 58 به انتخاب دعوت شدند و هر سال به انتخابات‌های مختلف دعوت می‌شوند و در هر موضوع مهمی از مردم خواسته می‌شود تا رأی خود را اعلام کنند.

وی با بیان اینکه کدام 22 بهمن است که مردم در آن شرکت نکرده‌اند، اظهار کرد: مردم آزادند تا در روز 22 بهمن به خیابان‌ها بیایند و انقلاب خود را تأیید و با امام (ره) و رهبری بار دیگر بیعت کنند یا اینکه در خانه بمانند اما مردم هر سال انقلاب را انتخاب، راهپیمایی و حضور در صحنه را انتخاب کرده‌اند.

رئیس جمهوری با تأکید بر اینکه مسیر ما مسیر انتخابات است و انقلاب ما بر مبنای انتخاب بزرگ یک ملت در 41 سال پیش و در انتخابات‌های بعدی بوجود آمد و تکامل یافت‌، خاطر نشان کرد: روشن است که ما در تمام مقاطع از روز نخست با دشمنان قسم‌خورده و سرسختی مواجه بودیم و تأثیر انقلاب اسلامی ایران فقط در داخل کشور نبود بلکه بر منطقه و جهان تأثیرگذار بود. انقلاب اسلامی ایران بر مسلمانان و آزادیخواهان تأثیرگذار بود و طبیعی است که برای قدرتی چون آمریکا تحمل انقلاب اسلامی و پیروزی یک ملت بزرگ و بیرون راندن ابرقدرت آمریکا از این سرزمین غیرقابل تحمل باشد.

روحانی ادامه داد: طبیعی است که از 41 سال قبل هر شب آمریکایی‌ها خواب بازگشت به این سرزمین را ببیند. آن‌ها به خوبی از اهمیت ایران باخبرند و نقش ایران در منطقه را به خوبی می‌دانند و می‌دانند که ایران یکی از بالاترین قدرت‌ها و به معنایی دیگر بالاترین قدرت منطقه حساس خاورمیانه است و به همین دلیل نیز از روز نخست دشمن سرسخت ملت و انقلاب اسلامی ایران، آمریکا و صهیونیسم بود.

وی گفت: ایراد آمریکا به انتخاب ما است؛ آن‌ها می‌گویند چرا مردم انتخاب کردند. سخن آمریکا این است که مردم حق انتخاب نداشتند و نظام شاهنشاهی را آن‌ها تأیید کرده بودند و این آن‌ها بودند که می‌خواستند این نظام در ایران باقی بماند. بنابراین دعوای ما با آمریکا دعوای انتخاب است؛ ما می‌گوییم ملت ایران در همه موضوعات و مسائل مهم حق انتخاب دارند و دشمنان ما می‌گویند شما حق انتخاب ندارید.

رئیس جمهوری خاطر نشان کرد: آمریکا به ما می‌گوید که باید به گذشته و 41 سال قبل برگردید و سخن مردم ما این است که ما به عقب برنمی‌گردیم و راه و مسیرمان برای پیشرفت و تعالی کشور است. دشمنی و کینه‌توزی دشمنان در طول 41 سال گذشته به شکل‌های مختلف ظهور و بروز یافته است اما راه انقلاب ما همان راه روز اول است.

به گزارش ایسنا، روحانی در ادامه صحبت‌های خود از جوانان، دانشگاهیان و محققان خواست که بار دیگر سخنرانی امام (ره) در روز 12 بهمن سال 57 در بهشت زهرا (س) را بخوانند و در آن دقت کنند.

وی تصریح کرد: آنچه امام خمینی (ره) در روز نخست انقلاب به مردم گفت تا روز آخر پای آن کلام ایستاد؛ امام با مردم صادقانه رفتار و به وعده هایش عمل کرد؛ ایشان تا پایان عمر بربرکت خود به آنچه که در روز 12 بهمن در بهشت زهرا (س) گفت، عمل کرد؛ امام (ره) در بهشت زهرا (س) به مردم گفت که سرنوشت مردم دست خود آن‌ها است و آن‌ها بر سرنوشت خود مسلط هستند؛ در آن روز امام به مردم گفت که مجلس و دولت باید قانونی باشند و اعتنای نظام باید بر مبنای قانون باشد؛ در آن روز امام (ره) به مردم گفت که به دنبال استقلال فرهنگی و سیاسی در کشور هستیم. ایشان در آن روز به مردم گفتند که با مظاهر تمدن و تجدد مخالف نیستیم بلکه با فحشا و فساد مخالفیم و ایشان گفت که به دلیل خواست مردم و اینکه مردم من را قبول دارند دولت تعیین می‌کنم.

روحانی تأکید کرد: آنچه امام خمینی (ره) در 12 بهمن 57 گفت، روز آخر زندگی‌شان نیز همان سخنان را گفت؛ راه امام (ره) راهی پیوسته و بدون انحراف بود و مردم این صداقت را از کلام و عمل ایشان مشاهده کردند. آنچه به انقلاب ما استحکام بخشیده، حضور و رأی مردم است. باید به هر چه که مردم از ما می‌خواهند عمل کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مملکت گل و بلبله

      پاسخ ها

      • بدون نام

        داماد این بنده خدا رو تایید صلاحیت کنید تا دست برداره خسته شد بس که حرفید

      • رام

        کمی از گذشته درس بگیری.مطمعن باشدید برای دور بعد کسی رو که انتخاب میکنید در پایان کارش دلار رو 3 برابر میکنه و میره.اونجاست که میگید صد رحمت به دوران روحانی

      • لطیف

        بنزین نسبت به کشورهای اروپایی و همسایگان مفت است زنده باد روحان

      • بدون نام

        هر بلایی سرمون بیاد حقمونه میدون آزادی نمی‌دونید چه خبر بود توهوای منفی ۳ ،۴ درجه

      • hassan.h

        از برکات دولت جناب روحانی این بود که همگان متوجه شدند بزرگترین چالش نظام"ناکارامدی و ناتوانمندی" مدیران است

      • ایرانی

        ولی از همه چی گذشته همین که بخش نظرات درمورد روحانی باز هست ولی درخصوص دیگر افراد مثل جنتی و رییسی و ... بخش نظرات بسته هیت نشون دهنده خیلی چیزاست. البته میدونم نظر من ثبت نمیشه ولی دوست داشتم بگم...

    • بدون نام

      تو عمل کردی بسه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقت کنی کلمه به کلمه داره تیکه میندازه به...

    • بدون نام

      پراید رو داشته باش و پیاز ده هزار تومنی

    • بدون نام

      ای کاش کسی دیگر سخن رانی میکرد

    • ش.س

      حالا که هیچکس شمارو قبول نداره پس چرا کنار نمیکشید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلیا قبولش دارن
        این نبود خیلی بدتر بود

      • بدون نام

        پس این ملت که آزادی جمع شدن کیا بودن تواین هوا....بزنی از لونه ش بیرون نمیاد نمیدونه این مردم چطور امدن

    • بدون نام

      راست میگه بنزین 1000تومنی روکردن 3000تومن وولاغیر روازجیب ملت درمیارن میدن به خودشون حوقق کارمنداازاین منابه تعمین میشه کارگرهاهم برن بمیرن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا الکی اظهار نظر می کنی؟

      • بدون نام

        بنده خدا یچیزی انداختن وسط بببینن میگیره یا نه فکر میکردی بنزین 3 تومن میشد با اون خشم مردم؟!
        کارو تایید های بعدی شخص مهم خراب کرد و عملا نمیشد کاری کرد دیگع

      • بدون نام

        عزیز من نهضت سواد آموزی

      • azizi

        کسانی که نمی تونن هموطانشونو چه خوب چه بد تحمل کنن، چطور می تونن نظر مخالف شونو تحمل کنن. به حال بیش از بیست میلیون رای دادن، باید احترام گذاشت.

      • بدون نام

        حقوق ..تامین

    • بدون نام

      منظورت ازاین حرفها چیست

    • احمد

      اجسنت

    • بدون نام

      کاملا با حرفهای رئيس جمهور موافقم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من کاملا با حرفاش مخالفم

      • بدون نام

        منم

      • بدون نام

        من کاملا مخالفم

      • بدون نام

        من هم موافقم کسی که حرفهای آقای روحانی رانمی فهمه یا مشکل داره یاخودش را به نفهمی زده آخ حرفهای رئیس جمهور واضح است که می خواهد چی بیان کند نه تنها رئیس جمهور بلکه بیش ا ۸۰ درصد مردم از آقایانی که خود هیچ مشکلی ندارند چوپ لای چرخ دولت می گذارند ومردم را به زمان شعب ابی طالب دعوت می کنند ناراحتند وگله دارند

      • حسن مقدسی

        سلام به روحانی

      • بدون نام

        باش تا اوموراتت بگذره

      • محسن

        دقیقا داره میزنه به هدف خخخ معلوم منظورش با کیه

      • بدون نام

        درود بر آقای روحانی

    • بدون نام

      بزرگترین اشتباه مادرزندگی انتخاب توبودجناب روحانی.اشتباهی که باهیچ چیزجبران نمی شود..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        در مورد احمدی نژاد هم همین حرفا رو میگفتن.حالا نوبت روحانیه بعدا نوبت رییس جمهور بعدی و بعدتر نوبت رییس جمهور دیگری

      • بدون نام

        متاسفم که به همچون تویی بگویم هموطن..

      • بدون نام

        مثلا کی را انتخاب میکردی؟ ...

      • بدون نام

        هرکی بیاد همینه ، چکارس مگه؟

      • بدون نام

        کاملا درسته

      • بدون نام

        موافقم

      • امین

        قلیباف از این که بهتر بود نگید نه سرمو میزنم دیوار حتی یک درصدم وجدانا از این بهتر نبود اروحانی حرف زدنو بلد نیست همیشه داره سوتی میده

    • ناشناس

      همون هایی که انتخابت کردن چه گلی به سرشون زدی؟ ...

    • بدون نام

      تا عمر دارم بابت حماقتی که کردم و رایی که به این آقا دادم افسوس میخورم

    • علی

      قای روحانی حالت خوب است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بی نام

      اقای روحانی ازاین ناراحته که فامیلها و اشناهاش نمیتونن بیان تو مجلس ...

    • زهرا

      درود بر دکتر روحانی

      پاسخ ها

      • زهرا مایه خال

        خلایق هر چه لایق !

      • بدون نام

        دکتر

      • بدون نام

        همه چی بعد از افزایش بنزین سه برابر شده به حقوق کارمند اف بر روحانی ودولتش

    • بدون نام

      تو به چه عمل کردی

    • درویش

      کدام مردم؟؟؟

    • سمیه ب

      خیلی رو داره ااااااین

    • بدون نام

      چجوری روشون میشه این حرفا رو میزنن واقعا روووووو میخواد

    • بدون نام

      اظهارات رییس چمهور محترم کاملا اصولی و بجاست جا دارد از فرمایشات امام راحل چراغ راه برگیریم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        "از فرمایشات امام راحل چراغ راه برگیریم" فقط کاملا اصولی و بجاست.

      • خسرو

        عمو حسن کلیدی به سنگ پای قزوین گفته زکی

    • علیرضا

      به حرف های خودتم عمل نمیکنی ...

    • سعید

      این همه گرونی و تورم و فلاکت رئیس جمهور عین خیالش هم نیست ولی دغدغه ایشون چند وقته که شده تایید صلاحیت برخی نماینده ...

    • علیرضا

      برو بابا

    • بدون نام

      گرونیا رو مردم گفتن . بنزین رو مردم گرون کردن. مشکلات اقتصادی هم مردم گفتن . شما مقصر نیستید

    • بینام

      برو خجالت بکش

    • رضوی..بیرجند

      آقای روحانی اینقدر فرافکنی نکن...خجالت هم خوب چیزی هست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای روحانی چه گلی بر سر بازنشسته ها زدی ما هر
        روز فقیرتر می شویم بابا جان شعار بسه

      • علی

        یه روز هم شاید ازهمین گفته هم پشیمان شوی شاید

      • بدون نام

        هیچ هم پشیمان نمیشه.

    • بدون نام

      روحانی خیلی زحمت کشید تا برجام منعقد شد ولی تند روها و دلواپسان امریکا را مجبور به خروج از برجام کردند. درود بر روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خسته نباشی درود بر خودت.

      • بدون نام

        خخخخ
        راست میگه

      • بدون نام

        حالت خوبه

      • بدون نام

        آفرین

      • دانشجو

        منم با نظر شما موافقم دقیقاً همین طور که شما گفتید درسته

      • بدون نام

        همیشه با ساخت دوگانه هایی مثل دلواپس و دوستدار می خواید گندهای خودتون رو‌ پهنان‌ کنید

      • بدون نام

        همیشه با ساخت دوگانه هایی مثل دلواپس و دوستدار می خواید گندهای خودتون رو‌ پهنان‌ کنید

      • بدون نام

        حالا این برجام منعقد نمیشد چی میشد مگه ؟بابا داشتیم زندگی مونو میکردیم دیگه برجام منعقد کردن چه صیغه ای بود آخه

    • بدون نام

      تا زمانی که به فکر خوب وبد کردن هم هستیم همین اش و همین کاسه

      پاسخ ها

      • سادات

        روحانی هیچ کاری برای کشور نکرد ...

    • بدون نام

      تنها هنرت کنایه زدنه

      پاسخ ها

      • سادات

        اگه اصلاح طلبان نبود خوب بود و عالی

      • بدون نام

        مبارکت باشه

      • بدون نام

        باور کنید اصلا تیتر را نخوانده نظر داده متاسفم که هم چنین کسانی هم وطن ما هستند!!!

    • م

      اگر خدارا ناظر ببینیم وقضاوت عجولانه نکنیم ، کجای صحبت رئیس جمهور کنایه داشت؟ ایشان اصول مسلم جمهوریت اسلام را تکرار کرد .عالم محضر خداست واعمال همه ما را فقط او نمره خواهدداد.

      پاسخ ها

      • حسن

        بعدازمرحوم رجایی هیچ رئس
        جمبوری نتواست کاری انجام دهدهرکس دیگری هم انتخاب
        شودبعلت مراجه تصمیم گیری زیادک
        جوابگوهم نیستند همین است

      • حسن

        بعدازمرحوم رجایی هیچ رئس
        جمبوری نتواست کاری انجام دهدهرکس دیگری هم انتخاب
        شودبعلت مراجه تصمیم گیری زیادک
        جوابگوهم نیستند همین است

      • بدون نام

        حرف چرتنزن ،تو گفتی ،اونقدر شغل ایجاد کنم ،اونقدر کار ایجاد کنم که اصلا احتیاج ،به 45000یارانه نباشه ،ومشکلات رو 90روزه حل کنم ،کلید مشکلات ،رو پیدا که نکرد هیچ کلید خودشو هم گم کرد ،تو رییس جمهورما نیستی چون اصلا ،رای ندادیم به تو

      • بدون نام

        همه حرفها بخا طر داماداش بود

      • سید مرتضی نبوی

        دقیقاً کجای حرف های آقای روحانی کنایه داشت خیلی عجیب تیتر میرنید از خدا هم کمی ترس داشته باشید خدا بر همه چیز آگاه هست آقای روحانی حرف های درستی زدند

    • حلاج

      مشو غره حسن گفتار خویش
      نکو کن چو گفتار، کردار خویش

      جامی

    • بدون نام

      و همچنین دلخوش به این مقدار نباشید،،،،،،،،،،،،،ونه تنها دنیای شما را اباد میکنیم هم ،،،،،،،،، وامروز حل و روزمون اینه

    • بدون نام

      انتخاب روحانی بهترین انتخاب ملت بود اما حسودان نگذاشتند مردم ثمره این انتخاب را ببینند

    • بدون نام

      جای حاج قاسم خالی بود در راهپیمایی تو این چهل روز مدام گفتید امروز نه تلویزیون ونه مسئولین شایسته نگفتن از شهادت گرامی داشت ....یادشون رفت!

    • بدون نام

      از وقتی ما یادمونه این فقط کنایه زده. هشت سال کنایه. کار هیچی

    • بدون نام

      آدم قحطی بود مگه؟

    • عباس

      پررو
      حق انتخاب هم داریم اما افرادی مثل تو دیگه انتخاب ما نیستن گند زدی به همه چی هنوز طلبکارم هستی؟؟!!!!

    • مملکت بی صاحاب

      صبح جمعه دوباره مصاحبه میکنه میگه خودمم الان منظورمو فهمیدم

    • بدون نام

      بعصی از شما معلوم الحالها اگه نتانیاهو هم به حسن روحانی بد بگه شما حاضرین دستشو ببوسین و مصا حبه اش را پخش کنینن بابا از خودتان خجالت بکشین وقاحت هم حدی داره والله

    • بدون نام

      این مملکت درست بشو نیست

    • بدون نام

      رییس جمهورها سپر بلا هستند

    • بدون نام

      شش سال صحبت کردچیزی ازصحبتاش نفمیدم چون دوپهلو حرف میزنه امروزم همینجور

    • امیر

      بنی صدر دوم. مطمئن باشید

    • لطیف

      نسبت به کشورهای دیگر ایران خیلی ارزانی است درود بر روحانی

    • بدون نام

      عشق فقط روحانی خودش میدونه چیکار کنه

    • فریاد مورچه ها

      مگه مجلس و نهاد ریاست جمهوری که منتخب ملت هستن چند درصد اختایات دارن؟مگه تو بحث بنزین و غیره عملا کاره ای بودن

    • احمد روشنی مطلق

      اگر محبوبیت داشت، توی این راهپیمایی ،لااقل یک نفر براشون دست تکون میداد.آقایی روحانی فقط بخاطر پیام رسان تلگرام رییس جمهور شد....

    • بدون نام

      منم همون شبی که روحانی خواب بود خواب بودم بیدار شدم دیدم بنزین شده ۳۰۰۰تومان. بعد که روحانی داستانو تعریف کرد یه لحظه فکر کردم منم چیزی از رئیس جمهور کمتر ندارم

    • بدون نام

      حتی روضه هم بلد نیستی بخونی
      تنها هنرت در زندگیت همین دروغگویی و کنایه زدن و خاله زنک بازیهاته
      بدبخت مردمی که به همچون تویی امید بسته بودند

    • قنبر

      چگونه فهمیده امروز 22بهمن تو از جای خبر نداشتی

    • ابن رسول

      خود مردم از دولت بدتر هستیم
      تا سواری ندهیم سوار نمیشن

    • بدون نام

      پای خدا را وسط نیارین اینا خودشون خدای ایران و جهان هستن حکم میکنن اجرا میکنن و مردم روز به روز فقیرتر میشن روشون هم که به سنگ پای قزوین گفته زکی

    • نرگس قلیپور

      رییس جمهوردرست میگن اگر بذارن

    • محمدحسین افتخاری

      بدون غرض ومرض اگر به این سخنان دقت شود،جز تایید چیزی نباید گفته شود.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        درود به شما

    • علی

      احسنت

    • بدون نام

      ببین تو چه قدر پلیدی که نظرات رو با سلیقه خودت نشر میدی اصلاح طلب.

    • ارش

      حالت تهوع وبس

    • صمد.پ

      شکر خدا حسن اینو که فهمیدی صبح جمعه

    • بدون نام

      وقتی که خودتون به این رای دادین الان ازش گلایه دارین تو بدترین شرایط تحریم دوره احمدی نژاد اینقدگرونی نشد مردم پول داشتن اما حالا چی شما فقط از جیب مردم زدی جیب خودت پر کنی

    • بدون نام

      نفرت انگیزترین ریس جمهورتاریخ

    • بینام

      همه نظر هارو خوندم اخرش فهمیدم که ما مردم فقط خوب بلدیم تایب کنیم خخخ

    • بدون نام

      هر کسی رو غیر روحانی انتخاب کرده بودیم هنوز وضعمون بهتر از این بود

    • محمد

      اونا ازخودشون میزارن اگه راست میگن از جنس مردم عزیز ایران بزارن

    • مهدی

      کمر مملکت رو شکسته ...
      اره همه اینا بخاطر انتخاب بودن و تو اون انتخاب غلط مردم بودی ..این انتخاب غلط بود ک مردم رو ب این بیچارگی انداخته

    • بدون نام

      اگر ۸سال روحانی تمام شود یک ۸ سال دفاع مقدس دیگری که به مدوم تحمیل شد۰ اولی با عراق دومی با روحانی

    • بینام

      بکش کنار

    • بدون نام

      دیگه حالم از حرفاش بهم میخوره

    • بابک

      دمش گرم

    • همشهری

      به جای کنابه زدن بیا مشکلات مردم درست کن

    • اشنا

      اصلا

    • بی

      والله من ک حوصله نداشتم کل متن رو بخونم
      چرا خودم خودم رو گول بزنم

    • بدون نام

      باید قبول کنیم و توجه کنیم آمریکا با خارج شدن از توافقنامه بین‌المللی برجام باعث شد سرمایه‌گذاری خارجی و ارتباط اقتصادی با کشورهای دنیا از بین بره و کشور بدون مراودات تجاری با دنیا نمیتونه اقتصاد شکوفایی داشته باشه و تا این مسأله حل نشه هر کس دیگری هم رییس‌جمهور بشه نمیتونه کاری بکنه، لطفاً درست قضاوت کنیم و با صحبتهای غیر کارشناسی به جان هم نیفتیم،،،

    • بدون نام

      یکی از این دوستان و نظر دهندگان بیاد یه روشی که بشه اقتصاد و اوضاع اقتصادی کشور را درست کرد بگه چکار کنیم!!!! همش انتقاد و جهت‌گیری سیاسی داریم و اوضاع هم همیشه همینه،،، آخه اقتصاد که با این جهت‌گیری ها حل نمی‌شه، مگه میشه یک کشور بدون ارتباط اقتصادی با دنیا بتونه شکوفا بشه؟؟؟؟!!!! چرا فقط انتقاد می‌کنیم بدون یک دلیل موجه و درست اقتصادی؟؟!!!!

    • سید علیرضا معتمد فر

      مشکل مملکت ما رعایت نکردن قانون است اگر همه مردم مسولان قانون را رعایت می کردند و نمایندگان نیز در رعایت قانون نظارت می کردند کل مشکلات قابل حل بود وگر نه با این وضع یعنی بدون نظارت و کنترل هر رئیس جمهوری که بیاید اصول گرا باشد اصلاح طلب باشه یا نباشه وضع تغییر نمی کند برادر من تو ومجموع ما هستیم که ایران را می سازیم یک. نفر بنام رئیس جمهور جه کار می توانند انجام دهند جرا کانادا داریم یک نفر راگنا هکتار جلوه دهیم جرا بدون فکر حرف می زنیم ؟

    • بدون نام

      درود بر حسن روحانی دلیر و قهرمان.همیشه بمان.

    • بدون نام

      ببخشید ولی از مجانی کردن آب و برق و رایگان کردن اتوبوس ها و خانه دار کردن مردم و دلخوش نبودن به این مقدار هم گفت . نگفت ؟

    • م م

      خواهشن از احمدی نژاد صحبت نکنید بنده را تمام راه های روستایی رو درست کرد که بعضی از اونا وقت نشد که هنوز همون طور مانده ، وام ازدواج درست کرد که الان دارن سو استفاده میکنن، مسکن مهر درست کرد که الان بازار درآ مد شده برای بعضی ها ،و..........اینها همه از مشکل ریس جمهور عزیز انتخاب شده الان هست که نمیتونه چهارتا وزیر کم کار را بیرون بگذار ه ، تا بقیه حساب کار خودشان را بکنن .
      ولا اگه احمدی نژاد هر اختلاسی یا کم کاری کرده باشه ان شاءالله که نکرده ، باز خدماتی داده که هر روز ما میگوییم خدا پدر شو بیامورزد

    • بدون نام

      23 میلیون رای بهش دادن, 23 میلیون هم رای بهش ندادن !!!

    • شاپور خان از کرج

      تنها چیزی که کار سازه خدا ما را بکشه تا راحت شیم. ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج