جاباما
۹۵۹۸۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

پیام تبریک رئیس‌جمهور ارمنستان به رهبری

رئیس‌جمهور ارمنستان با ارسال نامه‌های جداگانه به رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس‌جمهور ایران، چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفت.

خبرگزاری فارس: دفتر «آرمن سرکیسیان» رئیس‌جمهور ارمنستان اعلام کرد، او ضمن ارسال نامه به مقام‌های جمهوری اسلامی ایران و تبریک گفتن سالگرد پیروزی انقلاب، خواستار تعمیق بیشتر روابط دو کشور شده است.

به نوشته پایگاه «آرمن پرس»، رئیس‌جمهور ارمنستان به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به آیت الله سید علی خامنه‌ای رهبر معظم و حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران پیام‌های تبریک ارسال کرده است.

سخنگوی دفتر «آرمن سرکیسیان» در گفتگو با این رسانه ارمنستانی درباره محتوای نامه‌های رئیس‌جمهور ارمنستان توضیحاتی داد.

طبق گفته سخنگو، در نامه سرکیسیان برای روحانی، «همکاری نزدیک سیاسی و اقتصادی بین ارمسنتان و ایران به لطف روابط سنتی دوستانه دو کشور همین امروز هم ادامه دارد. من مطمئنم که روابط ارمنستان و ایران به طور پیوسته تقویت و توسعه خواهد یافت».

رئیس‌جمهور ارمنستان همچنین تصریح کرد: «امروز که جهان با چالش‌های بسیاری مواجه است، حفظ و توسعه روابط دو جانبه ارمنستان و ایران از اهمیت بالایی برخوردار است و به نفع هر دو کشور است».

طبق اعلام سخنگوی دفتر سرکیسیان، رئیس‌جمهور ارمنستان در نامه به رهبر معظم انقلاب نوشت: «باور دارم که احترام گذاشتن به مذهب و فرهنگ یکدیگر به همراه یک گفت‌وگوی سیاسی، به استقرار صلح و ثبات در منطقه کمک می‌کند».

رئیس‌جمهور ارمنستان همچنین با تحسین همکاری رو به گسترش کشورش با ایران در حوزه‌های مختلف، «برای رهبر معظم (انقلاب اسلامی) آرزوی سلامتی و برای مردم خوب ایران آرزوی صلح و رفاه کرد».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج