جاباما
۹۵۹۹۲۳
۱ نظر
۵۰۱۱
۱ نظر
۵۰۱۱
پ

ریزش بهمن در رودبار حادثه آفرید

فرماندار رودبار با اظهار تالم شدید از حادثه سقوط بهمن و کشته شدن یک نفر تاکنون در روستای رشته رود افزود: مسئولین شهرستان به همراه سه دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شده‌اند اما ترافیک شدید منطقه و ارتفاع حدود دو متری برف خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه کرده است.

ایسنا: محمدصالح ضیایی، فرماندار رودبار در پی بارش شدید برف و سقوط بهمن در روستای رشته رود بخش مرکزی شهرستان رودبار، اظهار کرد: بارش سنگین برف و کولاک شدید که از دیشب آغاز شد راه‌های مواصلاتی بخش‌ها را مسدود کرد اما با تلاش عوامل راهداری و شهرداری‌ها و بخشداری‌ها در حال بازگشایی هستیم.

وی با اظهار تالم شدید از حادثه سقوط بهمن و کشته شدن یک نفر تاکنون در روستای رشته رود افزود: معاون عمرانی فرماندار، بخشدار مرکزی و دستگاه‌های امدادی به همراه سه دستگاه بولدوزر و یک دستگاه لودر به منطقه اعزام شده‌اند اما ترافیک شدید منطقه و ارتفاع حدود دو متری برف خدمات‌رسانی را با مشکل مواجه کرده است و از سرنوشت ساکنین دیگر فعلا اطلاعی نداریم.

فرماندار همچنین از آمادگی شهرداری‌ها و مساجد برای اسکان در راه ماندگان برف خبر داد و گفت: بارش برف سنگین، ترافیک شدید و ماندن خودروها و مسافران در بین راه، مسیر امام زاده هاشم به رشت را مسدود کرده و برای خدمات رسانی به در راه ماندگان کلیه مساجد و مجتمع‌های بین راهی منطقه به حالت آماده‌باش کامل درآمده و پتو و اقلام لازم برای اسکان مسافران و در راه ماندگان تهیه شده و جای هیچ نگرانی نیست.

وی ادامه داد: شدت بارش برف در زمان کم سنگین بود، جاری شدن نزولات جوی و رحمت الهی را شاکریم و از صبوری و همراهی مردم برای بازگشایی و برف روبی راه‌ها قدردانی می‌کنیم و با امکانات محدود نهایت تلاش خود را به کار بسته‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک ایرانی

      مگه یه هفته نیست میگن جادهها برفی میشه ؟ این مسافرها با ماشینها تو جادهها چکار میکنن ؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج