۹۶۰۰۹۲
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

افزایش ۵ تا ۱۰ درجه‌ای دمای هوا در بیشتر مناطق

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از فردا (۲۴ بهمن‌ماه) در بیشتر مناطق کشور دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد، گفت: طی روز یکشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.

ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه از فردا (۲۴ بهمن‌ماه) در بیشتر مناطق کشور دمای هوا بین ۵ تا ۱۰ درجه افزایش می‌یابد، گفت: طی روز یکشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) سامانه بارشی جدیدی به کشور وارد می‌شود.

صادق ضیاییان اظهارکرد: براساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی امروز (۲۳ بهمن‌ماه) در نیمه شرقی کشور افت محسوس دما و در بخش‌هایی از سیستان و بلوچستان، شرق هرمزگان و جنوب شرق کرمان بارش پراکنده باران، وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه طی بعدازظهر امروز (۲۳ بهمن‌ماه) از ناپایداری‌های جوی در این مناطق کاسته می‌شود، تصریح کرد: امروز در استان‌های واقع در سواحل دریای خزر افزایش نسبی دما رخ می‌دهد و احتمال سقوط بهمن در جاده‌های کوهستانی این استان‌ها دور از انتظار نیست.

به گفته ضیاییان فردا (۲۴ بهمن‌ماه) برای بخش‌هایی از استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، کرمانشاه و ارتفاعات البرز مرکزی در استان‌های قزوین، البرز، تهران، گیلان و مازندران بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه طی روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) برای بخش‌هایی از استان‌های مازندران، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده باران و برف دور از انتظار نیست، گفت: روز شنبه (۲۶ بهمن‌ماه) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم خواهد بود و از روز یکشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) سامانه بارشی جدیدی از سمت شمال غرب و غرب وارد کشور می‌شود.

ضیاییان در ادامه اظهار کرد: طی دو روز آینده خلیج فارس به‌ویژه مناطق مرکزی و شرقی آن، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

وی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲۴ بهمن‌ماه) کمی ابری، گاهی همراه با وزش باد و به‌تدریج افزایش ابر و در بعدازظهر بارش پراکنده با حداقل دمای ۴- و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد و طی روز جمعه (۲۵ بهمن‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و حداقل دمای صفر و حداکثر دمای ۱۱ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      هوا هم بازیش گرفته . یه روز سرده یه روز گرمه
      خل شدیم

    • بدون نام

      هوا هم بازیش گرفته . یه روز سرده یه روز گرمه
      خل شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج