۹۶۰۱۱۵
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

آقا‌تهرانی: نتوانستیم به وحدت برسیم

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه به دنبال وحدت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو است، گفت: اگر این وحدت حاصل شود جریان انقلاب با یک لیست وارد انتخابات می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه به دنبال وحدت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو است، گفت: اگر این وحدت حاصل شود جریان انقلاب با یک لیست وارد انتخابات می‌شود.

دبیرکل جبهه پایداری با بیان اینکه این جبهه به دنبال وحدت جریان انقلابی در انتخابات پیش‌رو است، گفت: اگر این وحدت حاصل شود لیستی برای انتخابات ارائه نمی‌کنیم.

حجت الاسلام مرتضی آقاتهرانی دبیرکل جبهه پایداری در گفت‌وگو با تسنیم، درباره آخرین وضعیت این جبهه در انتخابات ۲ اسفند، گفت: جبهه پایداری بیشتر از آنکه به دنبال ارائه لیست در انتخابات پیش‌رو باشد به دنبال وحدت در جریان انقلاب است.

وی با اشاره به اختلافات پیش‌ آمده در بسته شدن لیست جریان انقلابی، ادامه داد: جبهه پایداری دست خود را به سمت جریان‌های انقلابی دراز می‌کند تا با وحدت تمامی جریان‌های انقلابی لیست واحدی برای انتخابات پیش رو ارائه شود.

دبیرکل جبهه پایداری با ابراز امیدواری برای اینکه جریان‌های انقلابی دور یکدیگر جمع شوند و حرف واحدی بزنند، اظهار داشت: علیرغم اینکه نمایندگان جبهه پایداری در جلسات شورای ائتلاف شرکت نمی‌کردند اما جلساتی را با بزرگان شورای ائتلاف در چند ماه داشتیم اما نتوانستیم به وحدت برسیم.

آقاتهرانی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در چند روز آینده وحدتی در انتخابات پیش‌رو حاصل شود، گفت: اگر به وحدتی دست پیدا کنیم جبهه پایداری لیست را در انتخابات پیش‌رو ارائه نخواهد کرد و جریان انقلاب با یک لیست وارد انتخابات می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      شکنجه گر

    • بدون نام

      وحدت ویک دل وهمسو بودن مسئولین ومقامات است که آرامش برای مردم می آورد نه جناح بندی وچپی وراستی گفتند هی پی تخریب یکدیگر بر آمدند اینکار جز یاس ونومیدی وهرج ومرج چیز دیگری ندارد

    • پوریا

      این اقاتهرانی چقدحرف زدن شونوتوایام ماه مبارک دوست داشتم ازوقتی شدنمایند مجلس اون همه دوس داشتن به نفرت تبذیل شد... باورنمیکردم ایشون بشینه روصندلی قرمزمجلس.... چون نمایندگی مجلس بااون حرفای خوب اصلا هم خوانی نداشت ونداره افسوس

    • مردم

      اگه نماینده خدا ترس ، متخصص در رشته های مورد نیاز کشور ، دلسوز کشور و ملت ، اهل ثروت اندوزی و قدرت و منصب و ... باشه هزار تاش هم کمه وگرنه مثل خیلی ها،؟؟!!! یک دونه اش هم زیاده و برای کشور از سم هم بدتره .. پس اینبار خیلی خیلی خوب چشماتون رو باز کنید درست تحقیق کنید به تخریبها و شایعات در مورد شخص توجه نکنید به عملکرد واقعی شخص توجه کنید.(مثلا آقای قالیباف . تخریب شده دزده ولی اینهمه گفتند هنوز یک سند قانونی از بابت دزد بودن ایشان پیدا نکردند .ولی عملکرد گذشته ایشان در همین یک مورد شهرداری خدا وکیلی وضعیت امکانات مترو . تونلها . اتوبانها . پارکها . مراکز فرهنگی و... تهران چندسال قبل از ایشون این شکلی بود؟ اونهم بدون کمک و پرداخت یک ریال بودجه از سوی دولت به شهرداری...؟؟ بله متاسفانه فساد در چند ساله اخیر توی ادارات از حد گذشته که اونم مربوط به نهادهای دیگه است. باشه اگه دزدی اینطوره که بدزدی و آباد کنی پس بقیه چرا نمی تونند؟) پس عملکرد شخص در سابقه کاری او مهم است نه تخریب جناحی و رقیبان. هموطن خوب فکر کن . خوب تحلیل و بررسی کن و درست انتخاب کن

    • بدون نام

      همتون تندروی افراطی هستید از شما گرفته تا زاکانی رسایی میر سلیم .قالیباف حسنیی .و خلاصه کل نمایندههای سفارش شده که فقط بدرد لای زجرز میخورند .

    • ضحا

      اوا...چرا...؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج