جاباما
۹۶۰۱۱۶
۳ نظر
۵۰۱۲
۳ نظر
۵۰۱۲
پ

زور بنیامین به خواننده‌های دهه ۹۰ می‌رسد؟

بنیامین بهادری خواننده روی بورس نیمه دوم دهه ۸۰ بود. از آن دست خواننده‌هایی که با چند آهنگ پاپ کولاک می‌کنند و صدای مشترک خودروی جوان‌ها می‌شوند.

روزنامه خراسان: بنیامین بهادری خواننده روی بورس نیمه دوم دهه ۸۰ بود. از آن دست خواننده‌هایی که با چند آهنگ پاپ کولاک می‌کنند و صدای مشترک خودروی جوان‌ها می‌شوند. ترانه و نوع تنظیم متفاوت او که هیجان زیادی را هم به همراه داشت، باعث شد بنیامین در میان پدیده‌های موسیقی پاپ آن دوره قرار بگیرد؛ هرچند که صدا و اجرای متوسطی داشته باشد.

فعالیت‌ هنری او در طول این سال‌ها، با فرازونشیب‌های بسیاری همراه بوده است؛ به طوری که تاریخ انتشار آخرین آلبوم او به چهار سال پیش برمی‌گردد. البته نمی‌توان از اتفاقاتی که در این فاصله در زندگی شخصی این خواننده افتاد و به احتمال زیاد در فعالیت های هنری وی تاثیرگذار بود، چشم پوشید. به هر حال کنسرت‌های پیش روی او نشان می‌دهد که بازگشتش به صحنه اجرا، جدی است؛ هرچند در این فاصله، قطعه‌های جدید انگشت‌شماری منتشر کرده باشد.

تور ایرانگردی در پیش است؟

بنیامین بهادری در صفحه شخصی خود تنها از کنسرت ۳۰ بهمن در اصفهان و سالن سیتی سنتر این شهر خبر داده است. اما با چرخی در سایت‌های فروش بلیت کنسرت، می‌توان متوجه شد که او پنج روز پیش از این کنسرت، قرار است در تالار شهر جزیره کیش و ۱۸ اسفند در کرج روی صحنه برود. آذر ماه امسال او قطعه «راحت» را منتشر کرد و در حالی که سال گذشته در اردبیل روی صحنه رفته بود، اعلام شد سکوت بنیامین پس از سه سال شکست. به هر حال کنسرت او، در حالی برگزار شد که طی این سال‌ها، چند قطعه پراکنده و البته پرحاشیه مانند «کبیر» را منتشر کرده بود. حال بهادری کنسرت‌های دیگری در پیش دارد. وضعیت فروش بلیت‌های او در اصفهان که بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزار تومان متغیر است، بد نیست و تقریبا بیشتر صندلی‌ها تا لحظه نگارش این مطلب فروخته شده است.

در جزیره کیش هنوز تعداد قابل توجهی صندلی خالی وجود دارد و بازه قیمت بلیت بسیار متفاوت و از ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است. بنیامین بهادری در طول این سال‌ها، بازیگری در فیلم سینمایی «سلام بمبئی» را نیز تجربه کرد، صحبت از تولید یک برنامه خانوادگی با حضور او شد و حتی قرار بود در ویژه برنامه ماه رمضان شبکه ۳، یعنی «ماه عسل» ، اجرا را نیز تجربه کند؛ اما به دلایلی این اتفاق نیفتاد.

حال باید دید این خواننده دهه شصتی، می‌تواند در برابر موج پرجمعیت و پرچهره خواننده‌های اوج گرفته در دهه ۹۰، به بنیامین روزهای اوج خود تبدیل شود یا خیر؟ سوالی که پاسخ آن بعد از اجراهای او طی روزهای آینده و فعالیت‌های هنری جدیدش مشخص خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      #سفارشی

    • شایان

      بنیامین یه دونس

    • محمد

      هرچی باشه هرچقدرهم داغون باشه باز خیلی بهترازساسی مانکن خیلی تهوع آورمیخونه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج