۹۶۰۱۶۴
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

اعتراف آل‌اشپورت: از پیراهن تاتنهام کپی کردیم

نماینده شرکت آل اشپورت در خاورمیانه اعلام کرد کپی از لباس تاتنهام به درخواست مهدی رحمتی صورت گرفته است.

ورزش‌سه: بعد از انجام مسابقات هفته اول دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا یک مساله عجیب و قابل توجه در فضای مجازی توجه همگان را به خود جلب کرد. لباس دروازه بانی مهدی رحمتی در شهرخودرو و پیام نیازمند در سپاهان یک طرح جدید برای فوتبالدوستان ایرانی داشت که در نگاه اول جذاب به نظر می رسید اما با اندکی کند و کاو مشخص شد طرح لباس این دو دروازه بان دقیقا طرح لباس تاتنهام در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر انگلیس است.

نکته ای که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. نقشه شهر لندن بود که تاتنهامی ها پارسال روی پیراهن خود داشتند و برند آل اشپورت عینا همان نقشه را هم روی طرح کپی از پیراهن تاتنهام جای داده است. از این رو انتقادهای زیادی از آل اشپورت صورت گرفت مبنی بر اینکه حتی نقشه لندن را نیز از روی پیراهن پاک نکردند و آن را برای گلرهای سپاهان و شهرخودرو در لیگ قهرمانان آسیا در نظر گرفتند.

در توضیح این اتفاق جعفری نماینده برند آل اشپورت در خاورمیانه تایید کرده که این پیراهن ها کپی از پیراهن تاتنهام بوده اما این کار به درخواست مهدی رحمتی صورت گرفته است. جعفری گفته: «می‌دانستم که لباس رحمتی همان طرح فصل قبل تاتنهام است، اما این پیراهن به درخواست شخص رحمتی تولید شده است. پیش از این هم چنین اتفاقی افتاده، اما الان اینگونه به موضوع می‌پردازند. در سال‌های قبل هم دروازه‌بانانی بودند که بخواهند پیراهن دروازه‌بان موردعلاقه شان را بپوشند و ما هم نه به صورت کلی، بلکه در حد ۴، ۵ پیراهن برای آن‌ها تولید کرده ایم.»

این در حالی است که لباس کپی از طرح تاتنهام را فقط مهدی رحمتی برتن نکرد و شب گذشته در جریان بازی سپاهان و العین امارات پیام نیازمند نیز عینا همان لباس را پوشید. شاید این طرح را دروازه بان باتجربه شهرخودرو سفارش داده باشد اما آیا نیازمند هم چنین درخواستی از آل اشپورت داشته که نقشه شهر لندن روی پیراهنش باشد؟ بی تردید دروازه بان ملی پوش سپاهان درخواستی برای کپی لباسش از روی پیراهن تاتنهام نداشته است.

به نظر می رسد ماجرای کپی برداری البسه شرکت آلمانی از روی کیت های تیم های معتبر اروپایی ادامه دار باشد و باید دید مسئولان باشگاه های ایرانی و این شرکت چه تدبیری برای تکرار نشدن مسائل موجود خواهند داشت. هرچند که جعفری نماینده آل اشپورت گفته است: « وقتی به چنین موضوعاتی پرداخته می‌شود، ماجرا بی دلیل ادامه پیدا می‌کند و به همین دلیل تصمیم گرفتم دیگر نسبت به چنین مسائلی واکنش نشان ندهم، زیرا برخی‌ها فقط دنبال حاشیه سازی هستند.»

اعتراف آل‌اشپورت: از پیراهن تاتنهام کپی کردیم

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج