۹۶۰۲۶۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مصدومان حوادث برفی گیلان به ۱۱۲ نفر رسید

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا عصر امروز "چهارشنبه" مصدومان حوادث برفی در این استان به ۱۱۲ نفر رسید.

ایرنا: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی گیلان گفت: از ساعت هفت صبح روز گذشته تا عصر امروز "چهارشنبه" مصدومان حوادث برفی در این استان به ۱۱۲ نفر رسید.

پیمان اسدی عصر روز چهارشنبه اظهار داشت: این حوادث شامل سقوط از شیروانی، سر خوردن و غیره بود.

وی اظهار داشت: در این مدت، ۱۹ نفر دچار مسمومیت با گازمونواکسید کربن شدند که با امدادرسانی به موقع تکنسین های فوریت های پزشکی استان گیلان نجات یافتند.

وی با بیان اینکه ۱۸ مورد نیز انتقال مادر باردار توسط فوریت های پزشکی گیلان به مراکز درمانی انجام گرفت، خاطر نشان کرد: ۶۱ مورد نیز انتقال بین مراکز درمانی توسط MCMC اورژانس استان گیلان انجام شده است.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان گیلان اظهار داشت: در این مدت سه هزار و ۵۳ بار زنگ واحد ارتباطات "مرکز پیام اورژانس" به صدا درآمد و ۷۸۹ مورد امدادرسانی انجام شد.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود و تا دیروز عصر ادامه یافت موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف و مسدود شدن بخش زیادی از جاده های روستایی و نیز آزادراه رشت - قزوین و برخی دیگر از محورهای اصلی جاده ای شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Faryabi.Golshan

      درود به شرفت آقای محترم هواشناس که پیج اینستاگرامی ... رو راه انداختی و مردم رو از روزها قبل از وقوع بارش برف سنگین وبا سانتیمتر گفتن بارش برف در نقاط مختلف گیلان مطلع کردی .
      کارت حرف نداره .

    • بدون نام

      دولت منتظره برف وحوادث اینجوری رخ بده سریع 100ملیارد تومن اختصاص بده واسه اون حادثه که 99 ملیارد تومنشو ازبالا تاپایین بخورند یک ملیارد تومنم سهم اقوام آقای نوبخت بشه مشکل نداره دوسه تادیگه زمین لرزه وسیل بیادآقایون باخیال راحت 1400کرسی روتحویل میدن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج