۹۶۰۳۱۸
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

اعتراف رونالدو: دوست داشتم در بارسا بمانم!

«رونالدو نازاریو» از ماجرای جدایی خود از بارسلونا در سال ۱۹۹۷ پرده برداشت و گفت که آبی اناری‌ها به یکباره زیر حرف خود زدند و وی را نخواستند.

خبرگزاری ایرنا: «رونالدو نازاریو» از ماجرای جدایی خود از بارسلونا در سال ۱۹۹۷ پرده برداشت و گفت که آبی اناری‌ها به یکباره زیر حرف خود زدند و وی را نخواستند.

به بن بست خوردن مذاکرات در آن سال منجر شد تا ستاره برزیلی با قراردادی که در آن دوران رکوردشکن محسوب می‌شد، با ۲۷ میلیون پوند راهی اینترمیلان شود و در ادامه سال ۲۰۰۲ با پیراهن رقیب سنتی بارسا به اسپانیا بازگردد.

اعتراف رونالدو: دوست داشتم در بارسا بمانم!

با این وجود، رونالدو پس از گذشت سال‌ها می‌گوید که وی همچنان برای ماندن در نیوکمپ تمایل داشته و تنها زمانی از شکست مذاکرات باخبر شده که به همراه تیم ملی برزیل خارج از اسپانیا بوده است.

رونالدو در گفت و گو با DAZN ایتالیا گفت: در پایان آن فصل یک قرارداد تمدید امضا کردم و با تیم ملی برزیل همراه شدم. پنج روز بعد، آنها تماس گرفتند که بگویند نمی‌توانم تمدید کنم. به هیچ عنوان کاری از دست من بر نمی‌آمد؛ دوست داشتم بمانم.

وی ادامه داد: اگر بارسا قدر من را آن‌طور که فکر می‌کردم، نمی‌دانست بنابراین هیچ کاری از دست من ساخته نبود. تنها چیزی که می‌دانم این است که دوست داشتم بمانم اما کنترل آن از دست من خارج بود.

در حالی که حضور یک ساله رونالدو در نیوکمپ در ۴۹ بازی ۴۷ گل برای وی به همراه داشت، حضور پنج ساله وی در سانتیاگو برنابئو و در جریان ۱۷۷ بازی تنها ۱۰۴ گل و یک جام لالیگا را برای وی به ارمغان آورد.

رونالدو در مورد دوران حضورش در رئال گفت: در تیم ملی برزیل در کنار «روبرتو کارلوس» بازی کردم و او در مورد رئال مادرید و تجربیاتی که در آنجا به دست آورده بود، حرف زد. آن حرفها ملکه ذهنم شد و بعد از چند سال دوست داشتم با چشم‌های خودم ببینم. به مادرید رفتم و فهمیدم که رئال از آنچه روبرتو می‌گفت بزرگ‌تر است، حتی بزرگ تر از تصور من. آنجا رئال مادرید بود. انتظارات و فشار بالا بود و علاوه بر این، بهترین بازیکنان جهان در آنجا حضور داشتند.

وی ادامه داد: از اینکه فهمیده بودم رئال چه باشگاه بزرگی است خوشحال بودم و می‌توانستم به آنها کمک کنم که بزرگ‌تر شوند. از آن گروه که «کهکشانی‌ها» نام داشت، توقعات بالا بود. اما در نهایت ما نمایش‌های خارق العاده زیادی به اجرا درآوردیم؛ ما یک نسل پیروز بودیم و برای همیشه راه و رسم تجارت را در فوتبال تغییر دادیم.

رونالدو افزود: از آن زمان به بعد، تمام باشگاه‌ها درآمدزایی بیشتری داشته و بازیکنانشان را با قیمتی بهتر فروختند و این تغییر بزرگی در عصر فوتبال بود. با این حال نمی‌توانم بگویم که کدام نسخه من بهتر بود؛ من از تمام دوره‌های فوتبالم لذت بردم. عاشق فوتبال هستم و به نظرم تعیین بهترین نسخه من سوالی است که باید از هواداران پرسیده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احمدی

      رونالدوی اورژینال بسیار با استعداد و بازیهایش چشم نواز بود.

    • بدون نام

      عالی بود.

    • بدون نام

      عالی بود.

    • بدون نام

      عکسه کریس رونالدو رو گذاشته آدم سر تیترو میخونه پر پر میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج