جاباما
۹۶۰۴۰۰
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

زمان بازگشت دیاباته را مجیدی مشخص می‌کند

شیخ دیاباته بدون شک یکی از ستاره‌های استقلال در فصل جاری بوده و هواداران این تیم نگرانند که او به سرنوشت ستاره‌هایی مثل مامه تیام یا آیاندا پاتوسی دچار شود.

فرهیختگان: شیخ دیاباته بدون شک یکی از ستاره‌های استقلال در فصل جاری بوده و هواداران این تیم نگرانند که او به سرنوشت ستاره‌هایی مثل مامه تیام یا آیاندا پاتوسی دچار شود. این مهاجم اهل مالی صبح دوشنبه تهران را به مقصد فرانسه ترک کرد آن هم در حالی که شایعه احتمال سفر بی‌بازگشت او در اعتراض به عدم دریافت مطالباتش مطرح بود.

سایت باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای در این خصوص نوشت: «شیخ دیاباته، مهاجم مصدوم تیم فوتبال استقلال، پس از درخواست مرخصی کوتاه‌مدت جهت دیدار با خانواده‌اش، صبح دوشنبه ایران را به مقصد فرانسه ترک کرد. حقوق او صبح روز دوشنبه توسط باشگاه استقلال به حساب دیاباته در دبی واریز شده است. شیخ دیاباته یک بازیکن حرفه‌ای و متعهد است و باوجود مشکلاتی که برای بازگشت او به تهران پس از پایان تعطیلات زمستانی و شروع دور برگشت مسابقات وجود داشت، این موضوع را به اثبات رساند. به همین دلیل انتظار می‌رود هواداران در شرایط فعلی به شایعات بی‌اساس اهمیت ندهند. شیخ دیاباته اواخر هفته آینده به تهران بازخواهد گشت.»

همان روز نیز عبدالرضا موسوی، عضو هیات‌مدیره باشگاه با انتشار سند پرداخت بخشی از مطالبات دیاباته اطمینان داد که این بازیکن تصمیمی برای فسخ قرارداد با این باشگاه ندارد و به‌زودی به ایران باز خواهد گشت هر چند این اقدام می‌تواند همانقدر که امیدوارکننده باشد نگرانی‌هایی را نیز به وجود آورد!

حساسیت شیخ و نگرانی از اقدام عجیب باشگاه

اعضای تیم استقلال می‌گویند دیاباته از لحاظ شخصیتی فردی بسیار حساس است. او تاکنون نه مصاحبه تندی درباره مسائل مالی داشته و نه متنی در فضای مجازی در این خصوص منتشر کرده، با این حال شاید اقدام اخیر مدیران استقلال اتفاقاتی را رقم بزند که برخلاف انتظار هواداران استقلال باشد. هواداران استقلال هنوز فراموش نکرده‌اند که رسانه‌ای کردن اسناد مبالغ پرداختی به استراماچونی بهانه‌ای شد برای جدایی این مربی موفق ایتالیایی و حالا رسانه‌ای کردن سند پرداختی به دیاباته نیز این نگرانی را به وجود آورده که این مهاجم مالیایی نیز از حرکت مدیران باشگاه عصبانی شود و تصمیمی بگیرد که تیم را به چالش جدی بکشد.

مباشری: استقلال از کویت برگردد شیخ اضافه می‌شود

هادی مباشری، معاون اداری باشگاه استقلال در این خصوص و اینکه هواداران نگران بازگشت دیاباته هستند، به «فرهیختگان» گفت: «تا جایی که من خبر دارم حدود سه چهار روز پیش مبلغی برای وی واریز شد و قرار است نهایتا تا دو هفته آینده نیز مابقی واریزی نیز به حساب این بازیکن حواله شود. شیخ فعلا با مصدومیت دست‌وپنجه نرم می‌کند و مشکل خاصی نیست. در این خصوص نه خودش ادعایی را مطرح کرده و نه وکیلش و فکر نمی‌کنم در مجموع موردی وجود داشته باشد. وجهی تهیه و برای او حواله شده و بخش دیگر آن نیز آماده شده و برای شیخ حواله خواهد شد.»

وی درخصوص اینکه آیا بلیت بازگشت برای شیخ دیاباته از طرف باشگاه تهیه شده است یا خیر، گفت: «بلیت‌ها توسط بخش اداری تهیه می‌شود و قطعا این مورد نیز با هماهنگی ما خواهد بود، اما شیخ با کادرفنی در ارتباط است و در این خصوص بعد از هماهنگی بین طرفین، اقدامات بعدی به‌منظور تهیه بلیت برای بازگشت این بازیکن به عمل خواهد آمد.»

تعیین زمان بازگشت با فرهاد

مباشری در پاسخ به سوال خبرنگار «فرهیختگان» مبنی بر اینکه دیاباته چه زمانی قرار است به ایران برگردد؟ گفت: «در حال حاضر شیخ وضعیتش را برای کادرفنی روزبه‌روز گزارش می‌کند و در این خصوص کادرفنی زمان بازگشت این بازیکن را مشخص خواهد کرد که چه زمانی می‌توان وارد تمرینات شود. دیاباته از نظر روحی و روانی نیاز به یک ریکاوری داشت و با نظر مساعد کادرفنی و با توجه به مصدومیت شیخ، با درخواست مرخصی وی موافقت کردند. الان همه تلاش بخش اداری باشگاه برای سفر به کویت و دیدار با الاهلی عربستان است و به امید خدا بعد از بازگشت تیم از کویت، شیخ نیز به تمرینات استقلال اضافه خواهد شد.»

امیدواری معاون باشگاه؛ قطعا برمی‌گردد

مباشری درباره اینکه به نظر می‌رسد رسانه‌ای کردن فیش‌های پرداختی به بازیکن مالیایی استقلال، او را رنجانده است، تاکید کرد: «از این موضوع اطلاعی ندارم اما نکته مهم این است که دیاباته با اجازه و مجوز کادرفنی و هیات‌مدیره راهی مرخصی شده تا استراحت کند و با برطرف شدن مصدومیتش با توان مضاعف برگردد. بعید است جای نگرانی درباره شیخ وجود داشته باشد، مطمئنا باز هم دوباره در خدمت او خواهیم بود.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دروغ دروغ دروغ .......... آخه لامصبا یه بار توی عمرتون حرف راست بزنید.

    • پارساطولابی

      خودتون دارید شیخ روبه سمت ماجرای تیام وپاتوسی واسترا میبریدپس خاک برسرمسئولسن بی لیاقت استقلال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج