۹۶۰۴۱۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

استقلال بدون تمام‌کننده حریف الاهلی نمی‌شود

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: الشرطه خیلی به سبک نفت مسجد سلیمان بازی می‌کرد. با این تفاوت که الشرطه یک‌سوم نفت فوتبال بازی نمی‌کرد ولی در فوتبال تخریبی دست‌کمی از آن تیم نداشت.

خبرورزشی: عباس سرخاب اعتقاد دارد استقلال از نبود یک مهاجم تمام‌کننده رنج می‌برد وگرنه تیم الشرطه در حد تیم‌های دسته اولی فوتبال ایران هم نبود.

استقلال در اربیل با الشرطه مساوی کرد؛ این نتیجه عادلانه بود؟

به هیچ عنوان! تیمی که مقابل استقلال به میدان می‌رفت نه تنها شرایط مسابقه را نداشت بلکه هیچ برنامه‌ای هم برای رویارویی با استقلال ارائه نمی‌کرد. آن‌ها در طول بازی فقط زیر توپ می‌زدند و با دفاع متراکم در نیمه خودی سعی داشتند توپ را از محوطه جریمه‌شان دور کنند.

پس چرا استقلال گل نزد و برنده نشد؟

دلیل عمده اش نبود یک تمام‌کننده در ترکیب استقلال بود. الشرطه خیلی به سبک نفت مسجد سلیمان بازی می‌کرد. با این تفاوت که الشرطه یک‌سوم نفت فوتبال بازی نمی‌کرد ولی در فوتبال تخریبی دست‌کمی از آن تیم نداشت، اما در دیدار با نفت مسجد سلیمان زوج قائدی و مطهری به خوبی توپ‌های سردرگم درون محوطه جریمه را به سمت چهارچوب می‌زدند ولی در اربیل استقلال تمام‌کننده خوبی نداشت.

مطهری که بود؟

متأسفانه این بازیکن به هر دلیلی که برای ما مشخص نیست با روز‌های خوبش در دو، سه دیدار قبلی فاصله داشت. از طرفی با مصدومیت قائدی، تبریزی باز هم با همان شرایط بد روحی، روانی به میدان رفت. او در زدن ضربه آخر به کلی دچار مشکل شده و نیاز دارد تا بازنگری جدی در فوتبالش داشته باشد. او توپ‌های ساده‌ای را در نزدیکی دروازه به بیرون از چهارچوب می‌زد که بیرون زدنش سخت‌تر بود. شاید مطهری هم کمی دچار غرور شده بود که نتوانست مانند روز‌های خوبش باشد. به نظرم او نباید مغرور فوتبال بازی کند.

در کل استقلال را چطور دیدید؟

استقلال همان تیم خوب بود. توپ را به خوبی از حریف می‌گرفت و به درستی در دو سوی میدان به نزدیکی محوطه جریمه الشرطه می‌برد ولی درون ۱۸ قدم کسی نبود که تمام‌کننده باشد. با این وضعیت حریف الاهلی نمی‌شود.

زکریا مرادی چطور بود؟

فکر می‌کنم او اولین بازی اش برای استقلال را انجام می‌داد.

نه! در دیدار با شاهین شهرداری بوشهر هم ۵ دقیقه بازی کرده بود.

خب! پس نتیجه می‌گیریم که خیلی هم نمی‌توان از این بازیکن ۲۱ ساله توقع داشت ولی خود زکریا در همان ۷، ۸ دقیقه بازی اش برابر الشرطه دو، سه موقعیت برای خودش فراهم کرد و دو بار هم توپ را به درون چهارچوب زد که البته به جایی رفت که دروازه‌بان حضور داشت.

بازی با الاهلی عربستان چه می‌شود؟

اگر استقلال قائدی و دیاباته را در این بازی هم نداشته باشد باز هم کارش سخت می‌شود! قطعاً بازی سختی پیش روی استقلال است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • **

      الشرطه یک تیم فیزیکی بود وزمین بد مسابقه باب میلش بود اماهمین زمین مانع اجرای برنامه های استقلال شدکه روی زمین خوب بازی می کند

    • کیان

      زمین فوتبال نبود که انگار چمن خودش رویده بود این کی زمین بود

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      چرا نمیگی دقیقه بیست قائدی مصدوم شد و رفت بیرون و تبریزی اومد بجاش و مطهری شد مهاجم سایه؟ مهاجم سایه ینی از دروازه دورتر میشه . آقای کارشناس دلیل گل نزدن ارسلان این بود. تبریزی مهاجم نوک بود ک ده تا توپ خراب کرد همه رو خراب کرد. درضمن بازی با الاهلی خیلی مهمه واسه صعود. حیف ک هشت بازیکن اصلی رو نداریم و نیمکتم خالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج