جاباما
۹۶۰۴۳۵
۲۴ نظر
۵۰۰۷
۲۴ نظر
۵۰۰۷
پ

خداداد: کی‌روش باید می‌ماند

حماسه‌ساز ملبورن گفت: اسکوچیچ آدم خوش‌اخلاقی است و از نظر فنی هم مربی ضعیفی نیست، اما او هم بازی داده شد و الان همه برایش شمشیر کشیده‌اند.

خبرورزشی: در فوتبالی که خیلی‌ها ملاحظه‌کارانه دنبال حفظ ظاهر هستند، حماسه‌ساز ملبورن بدون تعارف حرف دل خیلی‌ها را می‌زند و می‌گوید: آنقدر در سال‌های گذشته بازی خورده‌ایم که به خیلی از مسائل بدبین شده‌ایم.

فدراسیون فوتبال بعد از جدایی کارلوس کی‌روش اعلام کرد یک مربی بزرگتر برای تیم ملی پیدا می‌کند و با مارک ویلموتس به توافق رسید، اما هنوز هم نمی‌داند چرا ویلموتس توزرد از آب درآمد و در شروع راه، کار را زمین گذاشت و بدتر اینکه دنبال غرامت است. واقعاً شرم‌آور است که ویلموتس ۲ میلیون یورو برای چند ماه گرفته و برای ارقام بالاتر دندان تیز کرده! این امر بیانگر شخصیت ضعیف اوست که بابت کار انجام نداده پول می‌خواهد.

عزیزی ادامه داد: بعد از جدایی ویلموتس آقایان تصمیم‌گیرنده برای فوتبال کشور اعلام کردند یک مربی ایرانی سرمربی تیم ملی می‌شود. نام علی دایی و امیر قلعه‌نویی مطرح، اما نهایتاً دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی معرفی شد. شنیده‌ام اسکوچیچ آدم خوش‌اخلاقی است و از نظر فنی هم مربی ضعیفی نیست، اما او هم بازی داده شد و الان همه برایش شمشیر کشیده‌اند. در حالی که تقصیر زیادی ندارد، چون با توجه به رزومه‌اش خیلی هم خوشحال است سرمربی تیم ملی ایران شده است، چون در سابقه‌اش سرمربیگری تیم ملی هیچ کشوری را نداشته و بعد از این راحت‌تر تیم خواهد گرفت.

اگر هم با تیم ملی به موفقیت برسد خود من از او تشکر می‌کنم و می‌تواند با دریافت چند میلیون دلاری به تیم‌های حاشیه حوزه خلیج فارس برود، اما چیزی که ناراحتی ایجاد کرد رفتار دوگانه تصمیم‌گیرندگان بود. مگر چاقو زیر گلوی‌شان گذاشته بودند که بگویند حتماً مربی ایرانی هدایت تیم ملی را بر عهده می‌گیرد. حالاست که می‌بینیم واقعاً کارلوس کی‌روش باید سرمربی می‌ماند و به برخی آقایان توسری می‌زد! چون نزدیک‌تر از ما به آن‌ها بود و به این نتیجه رسیده بود که باید توسری بزند تا برنامه‌های تیم ملی را جلو ببرند.

خداداد در ادامه گفت: چه کسانی برای فوتبال ایران اساسنامه نوشته‌اند؟ چه کسانی برای فوتبال این مملکت با ۴۰، ۵۰ میلیون دل‌باخته تصمیم می‌گیرند؟ چه افرادی گفته‌اند علی دایی صلاحیت ریاست فدراسیون فوتبال را ندارد، چون ۱۰ سال مدیریت نکرده است؟ خب این‌هایی که در فوتبال مدیر شده‌اند از کجا آمده‌اند؟ این که طرف ۱۰ سال مدیر یک شرکت مثلاً مرتبط به سنگ‌آهن، خودروسازی، تولید پوشک بچه یا مدیرعامل شرکت تولید نخ دندان بوده چه ارتباطی با فوتبال دارد؟ اصلاً بگوییم طرف هسته اتم را شکافته است خب چه نسبت و ارتباطی با فوتبال دارد؟ میشل پلاتینی فوتبالیست بود و بعد‌ها شد رئیس یوفا و انحصار فوتبال را از دست چند کشور درآورد یا داور شوکر رئیس فدراسیون کرواسی شد و حاصل کارش شد پیشرفت فوتبال و راهیابی کرواسی به فینال جام جهانی.

خاویر زانتی الان نایب رئیس باشگاه اینترمیلان است. پاول ندود الان نایب‌رئیس باشگاه یوونتوس است. پائولو مالدینی الان مدیر ورزشی باشگاه میلان است یا در همین خاورمیانه سامی الجابر مدیر باشگاه الهلال است و این باشگاه قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شد. هوار محمد بازیکن سابق استقلال شنیده‌ام کاندیدای ریاست فدراسیون عراق شده است. کاسیاس هم که از کاندیدا‌های ریاست فدراسیون اسپانیاست. آن وقت اینجا می‌گویند علی دایی ۱۰ سال سابقه مدیریت ندارد. خب شما‌ها که دارید بگویید چه گلی به سر مجموعه تحت مدیریت‌تان زده‌اید که از آنجا رانده شده و سراغ فوتبال آمده‌اید؟ همین می‌شود که می‌بینیم فدراسیون بالای ۱۵۰ میلیارد تومان بدهی و کمبود بودجه دارد. باشگاه‌های بزرگ کشور نیز بدهی‌های کلان دارند.

خداداد در خصوص رئیس بعدی فدراسیون فوتبال گفت: آن‌قدر کلک در فوتبال دیده‌ام که به نظرم رئیس فدراسیون الان مشخص است و ما‌ها خبر نداریم، رؤسای هیئت‌ها به حرف چه کسی گوش و رأی می‌دهند؛ خودتان حدس بزنید! (خنده).

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود قلیزاده

      ایران جام جهانی رو از دست خواهد داد

    • بدون نام

      آره میموند که بیشتر توهین به تو و امسال تو میکرد

    • بدون نام

      جناب خداداد سطح مدیریت درکشور ما بسیار پائین است وهمه مدیران براساس رابطه،نفوذ پست های مدیریتی را تحویل میگیرندکه هیچ تخصص ومهارتی در انجام امورات ان ندارند یک نمونه از دوهفته قبل هواشناسی اعلام میکند برف سنگین در گیلان،اما اقای استاندار گیلان هیچ برنامه ای برای کاهش حوادث احتمالی ندارد، تجهیزات در راهها با توجه به شدت بارش وجود ندارد یا اگرهم دارد جدی گرفته نشده ، وهمین امر باعث شده چندین نفر جان خودشان را از دست بدهند،علت هیچ کس سرجایش نیست، همین برف هرساله در کردستان،کرمانشاه،خصوصا اردبیل هم می بارد چرا اینهمه مشکلات نداشتند. فوتبال هم یک نمونه دیگراست ،مدیر در ایران باید کمی محاسن داشته باشد،دکمه پیراهن زیر گلویش بسته باشد،هرچه ان بالای گفت بگویم چشم، ایا علی دائی چنین است.

    • بدون نام

      دهن کی‌روش رو اسفالت کردی حالا نوبت اسکو هست .اگه راست میگین کمک کنید .اگه یار نیستین بارهم نباشید...اگه علی منصوریان شده بود خوب بود ؟؟؟؟

    • علی

      اقای عزیزی
      همه فهمیدن که حنای تو دیگه رنگی نداره
      چقد انتقاد ناجوانمردانه به کیروش داشتید
      الان میگی باید بمونه ای کیوت رو قلیون می چرخه یره
      متاسفانه شماها الزایمر دارید
      الان هم افتادی به جون این مربی فکر کنم چند سال دیگه بگی نه اونم خوب بود
      اگه مردی کمک کنید تو که از مربی گری چیزی سر در نمی یاری!!!

    • بدون نام

      خیلی مسخره ای خدا کم بهش سه پیچ شدید .....کم بهش گیر دادید

    • بدون نام

      تو خودت دشمن شماره یک کیروش بودی. این بلایی بود که امثال توعه بیسواد حسود پرمدعا سر تیم ملی اوردید

    • رحیم 2

      چرا مرتب ازاین آقا مطلب میگذارید یک گل اونم تک به تک به استرالیا زده دیگه ول کن نیست هرچی حاشیه های بی معنی اظهار نظر بی ربط وخود نمایی های غیر ضروی داره رو می کنه که چی نه مربی خوبی باآن کارنامش ونه صاحب نظر دانا پس لطفاولش کنید بره پی کارش
      .

      پاسخ ها

      • وحید سالاری

        سکوت
        بزارین تیم ارمش داشته باشد





        حق باخدادهستش

      • وحید سالاری

        سکوت
        بزارین تیم ارمش داشته باشد





        حق باخدادهستش

      • وحید سالاری

        سکوت
        بزارین تیم ارمش داشته باشد





        حق باخدادهستش

      • وحید سالاری

        سلام به فوتبال دوستان مربی ایران خوبه

      • وحید سالاری

        سلام به فوتبال دوستان مربی ایران خوبه

      • وحید سالاری

        سلام به فوتبال دوستان مربی ایران خوبه

    • وای فای

      تو راست میگی . که چند میلیون دلار دیگه بدیم و بدون سوت داور همه بایستن و نگاه کنن و دوباره حذف بشیم .

    • بدون نام

      تو که تا دیروز بدت از کیروش میآمد حال چه شد خجالت بکشد شما مملکت وتیم ملی خراب کردی

    • بدون نام

      انگشت کوچیکه کیروش نمیشین کیروش واسه شماها حیف بود

    • جبار مرادخانی

      برادر خداداد تا موقعی کیروش تو ایران بود فقط انتقاد مغرضانه و از روی بخل وحسادت و کینه بود...الان تازه میفهم چه مرد دلسوز و مهربان و مسئولیت پذیر رو از دست دادیم...واقعا حیف صد افسوس

    • جبار مرادخانی

      دهنت رو ببند نمیشه هر چیزی رو امروز بگی فردا بگی اشتب کردم

    • حمید

      کجای این مملکت درسته که فوتبالش باشه مسخره همه شدیم

    • بدون نام

      کدوم طرفی


      درود به کیروش کبیر......

    • فقل

      وای این آدم چقدرابن الوقت است تادیروزازکیروش بدمیگفت امروزمیگه بایدمیماند
      راستی آقای عزیزکریم باقری مهدی مهدوی کیاعلی دایی جوادزرینچه احمدرضاعابدزاده حمیداستیلی سهراب بختیاری زاده وخیلیای دیگه همدوره وهم نسل شماهستنداماهیچکدوم به اندازه توحرف مفت نمیزنن چرا؟؟؟

    • بدون نام

      اونموقع که بود مخالف سرسختش بودی

    • کیان

      کیروش باید میماند درست ولی اقایان وقتی می دیدن که سر مربی تیم سوگلیشون با اون مخالفه و کی روش داره جوابشو میده دیگه شدن دشمن کیروش و فوتبال ایرانو به خاطر این آقا خراب کردن کیروشو فراری دادن اخه چرا باید یه مربی خارجی به خود اجازه بده علیه مربی تیم ملی یک کشور حرف بزنه نمیدانم باید اقایان جواب بدن اقایان یه باشگاه و به تیم ملی ترجیح دادن تا مسخره تیمهای آسیایی که بردن ایران برایشان آرزو شده بود بشیم خدا ازشون نگدره که با احساسات این ملت بازی کردن به خدا با کی روش یادمان رفته بود کی تواسیا باختیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج