جاباما
۹۶۰۴۴۵
۱۱ نظر
۵۰۰۷
۱۱ نظر
۵۰۰۷
پ

پرسپولیس به دنبال جانشین علیرضا بیرانوند

جدایی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در پایان فصل قطعی است. بازیکنی که تأثیر زیادی در قهرمانی‌های این تیم داشته و حالا قرار است از فصل بعد به مدت سه سال پیراهن تیم آنتورپ بلژیک را به تن کند.

ایلنا: این اتفاق پس از حرف و حدیث‌های فراوان رخ داد. این باشگاه ۷۰۰ هزار دلار در قالب سه قسط بابت رضایتنامه بیرانوند باید به باشگاه پرسپولیس پرداخت کند که ۱۵۰ هزار دلار در ابتدا و ۲۰۰ هزار دلار دو ماه بعد و ۳۵۰ هزار دلار نیز در پایان فصل به پرسپولیس پرداخت شود. آنها قسط اول‌شان را داده‌اند تا خیال‌شان از این انتقال راحت باشد.

تا اینجا همه چیز خوب است. پرسپولیسی‌ها پول قابل توجهی به حساب‌شان واریز می‌شود که می‌توانند تا حدودی بخشی از مشکلات‌شان را حل کند. اما نگرانی از زمانی بیشتر احساس می‌شود که پرسپولیس نتواند جانشین شایسته‌ای برای او انتخاب و به عنوان مرد شماره یک درون دروازه این تیم بایستد.

مسئولان باشگاه در اولین گام قرارداد رادوشویچ را به مدت سه سال دیگر تمدید کردند تا حداقل از بابت او خیال‌شان راحت باشد. البته اگر قرارداد او به ریال بسته شده باشد اتفاق خوبی برای قرمزها خواهد بود در غیر این صورت پرداخت مطالبات او خود به خود به چالشی بزرگ برای‌شان تبدیل خواهد شد.

با توجه به مشکلات مالی که پرسپولیس دارد بسیار بعید به نظر می‌رسد که آنها برای فصل بعد سراغ دروازه‌بان خارجی بروند مگر اینکه با او هم به ریال قرارداد ببندد. اما در میان گزینه‌های داخلی چند دروازه‌بان به لحاظ فنی توانایی ایستادن درون دروازه پرسپولیس را دارند.

همه می‌دانیم که داشتن یک دروازه‌بان ششدانگ مسیر موفقیت را برای یک تیم تا حدود زیادی هموار می‌کند. معمولاً تیم‌های مدعی از یک دروازه‌بان همیشه ثابت استفاده می‌کنند و آن را یکی از دلایل موفقیت‌شان می‌دانند.

بدون ذکر نام دروازه‌بان‌هایی که می‌توانند در سبد خرید یحیی گل‌محمدی برای فصل آینده قرار بگیرند شاید به ضرس‌ قاطع بتوان گفت که تعدادشان به اندازه انگشتان یک دست نباشد اما آنهایی که در این سبد هستند آیا می‌توانند از باشگاه‌شان رضایتنامه بگیرند.

از آنجا که پرسپولیس هم بازیکنان کلیدی‌اش را در پایان فصل به تیم‌های رقیب نمی‌دهد سایر تیم‌های مدعی هم همین تفکر را دارند. کدام مدعی می‌آید دروازه‌بان اصلی‌اش را به مدعی دیگری بدهد.

این همان نگرانی است که در ابتدا به آن اشاره شد. یحیی گل‌محمدی قطعاً به این مهم فکر کرده اما فقط خواستن او ملاک نیست و گزینه مورد نظر باید شرایطش را به لحاظ قراردادی داشته باشد. ضمن اینکه فراموش نکنیم در این حالت گزینه مورد نظر چون می‌داند پرسپولیس به یک دروازه‌بان مطمئن نیاز دارد با قراردادی خوب از نظر مالی به این تیم می‌آید.

برای هواداران پرسپولیس خیلی اهمیت دارد که گل‌محمدی چه انتخابی خواهد داشت. جانشین علیرضا بیرانوند باید آنقدر قوی باشد تا خیال کادرفنی و هواداران تیمش را راحت کند. انتخاب اشتباه کار را برای گل‌محمدی در فصل آینده بسیار سخت‌تر خواهد کرد. به هرحال تیمی که تا امروز صاحب بهترین خط دفاعی بود و دروازه‌بانش هم گلر اول تیم ملی است باید جانشینش هم چیزی از او کم نداشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رادو از بیرانوند بهتره که

    • پرسپولیس

      واقعا پیام نیازمند دروازبان خوبیه . ای کاش بتونن نیازمند رو جذب کنن .
      بنظرم نیازمند حتی از بیرانوندم بهتره . دروغ چرا

      پاسخ ها

      • مهرداد زارع

        بیرانوند دیگه اون بیرانوند سابق نیست.

      • مهرداد زارع

        بیرانوند دیگه اون بیرانوند سابق نیست.

      • مهرداد زارع

        بیرانوند دیگه اون بیرانوند سابق نیست.

    • بدون نام

      رادو تولیگ ایران حرف اول ومیزنه

    • بدون نام

      خداراشکرخداکنه بیرانوندازپرسپولیس بره تیمو به گندکشنده

    • بدون نام

      علی رضا حقیقی گزینه خوبی جذبش کنید

    • بدون نام

      امیر عابدزاده رو بیارید

    • ایرانیم.

      رادوخیلی بهترومطمءن ترازبیرانونده.باشگاه بایددروازه بان خوب بگیره والبته شماره یک رادوباشه.

    • بهی

      از بین حقیقی و حامد لک یه نفر جذب شه ک با رادو رقابت کنه جفتشونم پرسپولیسین و بهترین گزینه ها هم هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج