جاباما
۹۶۰۶۳۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

عابدینی: تلخ‌ترین شادی گل عمرم را تجربه کردم

فردین عابدینی بعد از چند هفته دوری به ترکیب ماشین‌سازی برگشت و گلزنی کرد؛ ولی شادی این گل را تلخ‌ترین شادی عمر فوتبالی‌اش می‌داند.

ورزش سه: فردین عابدنی دفاع راست ماشین‌سازان در دیدار با پیکان یکی از گل‌های ماشین‌سازی را به ثمر رساند، ولی گل او همراه با برد نبود. فردین عابدینی طبق آمار ارائه‌شده بازیکن برتر این دیدار بود و این امر باعث خواهد شد تا در مقابل شاهین بوشهر نیز انگیزه بالایی داشته باشد. فردین عابدینی مدافع/هافبک ماشین سازی گفت‌وگویی با ما داشت که در ادامه می‌خوانید.

فردین عابدینی در مورد گلزنی به پیکان گفت: "ما به سه امتیاز بازی نیاز داشتیم تا بعد از چند هفته خود را از رده نهم جدا کنیم و به رده‌های بالاتر برویم و من هم به‌عنوان یک دفاع راست در برنامه‌های تهاجمی تیم و گلزنی، وظایف تعریف‌شده‌ای نداشتم؛ ولی با این حال در موقعیت گلزنی قرار گرفتم و گلزنی کردم. خیلی خوب می‌شد این گل با سه امتیاز بازی همراه می‌شد؛ ولی متأسفانه چنین اتفاقی نیفتاد."

مدافع ماشین سازی ادامه داد: "ما خیلی بدشانس بودیم که این‌چنین برد را از دست دادیم و یک روز بد فوتبالی بود که تجربه کردیم تا شادی گلم در این دیدار تبدیل به تلخ‌ترین شادی گل عمر فوتبالی‌ام شود؛ ولی این پایان کار نیست و تلاش می‌کنیم مقابل شاهین بوشهر این تساوی را با برد تلافی کنیم."

عابدینی در مورد تمرینات این تیم در سرمای تبریز گفت: "برای من که این سرما مشکلی ندارد و من بزرگ‌شده این شهر هستم و با این سرما بزرگ شده‌ام و در این هفته نیز با توجه به سردی هوا، کادر فنی تمرینات را طوری طراحی کرده بودند که در سالن هم بتوانیم کار را ادامه دهیم؛ ولی با این حال دو روز آخر زیر برف تمرین کردیم و مشکلی برای این دیدار نخواهیم داشت."

مدافع ماشین‌سازی درخصوص تقابل با شاهین بوشهر نیز گفت: "شاهین شرایط خوبی در جدول ندارد و در خانه فقط برای برد به میدان خواهد آمد و انتحاری بازی خواهد کرد که به نظرم برای ما استفاده از فضاهایی که خواهند داد چندان سخت نخواهد بود و قطعاً سه امتیاز این دیدار به کارمان خواهد آمد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج