جاباما
۹۶۰۶۸۶
۶ نظر
۵۰۱۳
۶ نظر
۵۰۱۳
پ

سفیر روسیه در ترکیه تهدید شد

آلکسی یرخوف به دلیل حوادث ادلب مورد تهدید قرار گرفته است.

برترین‌ها: به گزارش اسپوتنیک، آلکسی یرخوف، سفیر روسیه در ترکیه اعلام نمود آخرین حوادث در ادلب ترکیه باعث هیستری ضد روسیه در شبکه‌های اجتماعی ترکیه شده است.

وی در ادامه گفت:« حوادث بسیار نگران‌کننده هستند. ابتدا افسران روسیه و بعد نظامیان ترکیه کشته شدند. اما هیستری عجیب ضد روسیه در شبکه های اجتماعی ایجاد شده است. چند نمونه ذکر می کنم:«با زندگی وداع کنید»، «هیچ کس بعد از مرگتان برایتان گریه نخواهد کرد»، «پایان شما فرا رسیده است» و از این قبیل چیزها.

چند سال پیش هم شاهد چنین وضعیتی بودیم.همه اینها به چه چیزی ختم شد؟ بحران هواپیما و قتل آندری کارلوف، سفیر روسیه در ترکیه. من را هم مستقیما تهدید می کنند. آیا در این شرایط هیچکس درسی از تاریخ نگرفته است؟

اما آنچه خطرناک تر از چیزهای دیگر است، عدم تمایل به درک طرف مقابل است. عدم تمایل به درک منطق عملکرد طرف دیگر، شنیدن حرف های او و توجه به واقعیت است. چنین روحیاتی به دردسر بزرگی مبدل خواهد شد».

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه، در یک کنفرانس خبری در پاسخ به درخواست اظهار نظر در مورد ادعاهای طرف ترکیه مبنی بر حمله روسیه به غیرنظامیان در شهر ادلب سوریه ، اظهار داشت که «ما این اتهامات را نمی پذیریم».

بتازگی رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد نیروهای دولت سوریه و روسیه عمدتا به غیرنظامیان حمله می کنند ، نه تروریست ها. هدف آنها این است که این منطقه را اشغال کنند تا ساکنان آنجا را وادار به حرکت به سوی مرزهای ما کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آفرین ترکیه خوب روسیه رو شناخته مثل ما بهش کولی نمیده

    • بدون نام

      مرگ بر اردوغان منافق.........

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر پوتین

      • بدون نام

        چند چندی رئیس

    • روح الله

      اردوغان :بدون ثبات شخصیت.

    • بدون نام

      اردوغان نمونه یک سیستمدار لاشخور و در توهم امپراطوری عثمانی هست، گهگاهی اینطرف رو گاز می گیره بعد باج میده گهگاهی اونطرف دوباره باج میده، یادمون نرفته بعد از زدن هواپیمای روس چقدر پاچه خواری کرد تا روسیه بگذره !!! معلوم نیست با خودش چند چنده به هر دری میزنه !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج