جاباما
۹۶۰۷۲۰
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

اکبرپور: دیدار با الاهلی برای استقلال مهم است

بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: به‌طور حتم دیدار با الاهلی عربستان سخت‌تر از بازی‌های گذشته استقلال در لیگ قهرمانان است ‌و نقش مهمی در صعود این تیم ایفا خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا: بازیکن اسبق تیم فوتبال استقلال گفت: به‌طور حتم دیدار با الاهلی عربستان سخت‌تر از بازی‌های گذشته استقلال در لیگ قهرمانان است ‌و نقش مهمی در صعود این تیم ایفا خواهد کرد.

«علیرضا اکبرپور» اظهار داشت: مهم‌ترین عاملی که باعث شد استقلال نتواند مقابل الشرطه عراق به پیروزی برسد، خستگی بازیکنان بود.

وی افزود: استقلال در فاصله زمانی ۲ هفته، چهار بازی سنگین و فشرده را پشت سر گذاشت و همین موضوع باعث شد تا نتواند طراوات و شادابی گذشته را داشته باشد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: مصدومیت «مهدی قائدی‌» و «شیخ دیاباته» به خاطر فشردگی مسابقات و خستگی این بازیکنان شکل گرفت. امیدوارم آنان هر چه سریع‌تر به بهودی‌ کامل رسیده و بتوانند برای استقلال به میدان روند زیرا تاثیر آنها در خط حمله آبی‌پوشان غیر قابل انکار است.

اکبرپور تصریح کرد: استقلال هنوز برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شانس زیادی دارد و به طور حتم با نتایجی که در هفته‌های آینده کسب می‌کند یکی از ۲ تیم راه یافته از گروه خود به مرحله بعدی این رقابت‌ها خواهد بود.

وی تاکید کرد: به طور حتم بازی با الاهلی عربستان به مراتب سخت‌تر و دشوارتر از بازی‌های گذشته این تیم در آسیاست ‌و نقش مهمی در صعود استقلال دارد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: نیمکت استقلال از بازیکنان تاثیرگذار خالی و دست مربیان این تیم برای تعویض بسته است و این موضوع را در بازی‌های اخیر شاهد بوده‌ایم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آبی

      بر فرض که بردیم فردا هم بردیم بعدش چی ؟ پس فردا....؟ فردا...............؟.........

    • تاج بزرگ آسیا چهارفینال دوقهرمانی آسیا⭐⭐

      ای خدا.بازی با الاهلی خیلی مهمه برا صعود یاصدرنشینی. قائدی هم مهاجم خوبمونه. اما ریسک نکن آقای مجیدی قائدی رو بازی نده. مطهری و همون تن لش تبریزی رو بازی بده. شانسو ببین هشت بازیکن اصلیمون مصدومن. نیمکتم ک خالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج