۹۶۰۸۵۰
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مسدودی ۱۲ ساعته جاده شاهرود با سقوط بهمن

به دنبال کولاک شدید در خلخال، سقوط بهمن باعث مسدود شدن ۱۲ ساعته راه شاهرود شد.

خبرگزاری فارس: علی رحمتی، مدیرکل راهداری استان اردبیل اظهار کرد: به‌دنبال بارش برف سنگین در چند روز اخیر در خلخال و در ادامه کولاک شدید عصر دیروز در هفت نقطه از جاده شاهرود، سقوط بهمن رخ داد که موجب راه بندان در محور شد.

وی افزود: در طول دو روز اخیر بیش از ۹ بهمن سنگین دراین منطقه رخ داده که بزرگترین بهمن در نزدیکی روستای اسکستان بخش شاهرود در ۱۴ کیلومتری جاده شاهرود رخ داد که موجب راه بندان شبانه ۱۲ ساعته در این محور شد.

مسدودی ۱۲ ساعته جاده شاهرود با سقوط بهمن

رحمتی گفت: ریزش بهمن در مسیر جاده شاهرود با تلاش شبانه‌روزی راهداران از مسیر پاک‌سازی و از ظهر امروز تردد روان در این محور نیز جریان دارد.

مدیرکل راهداری استان اردبیل با اشاره به این موضوع که در وضعیت کنونی استان که بارش در همه مناطق روستایی وجود داشته و با کمترین کولاک راه‌های بازگشایی شده بسته می‌شود گفت: بیشترین بازگشایی در مسیر راه‌های روستایی خلخال در چند روز اخیر رخ داد که با تلاش همکاران راه یک روستا بعضا 4 بار بازگشایی ولی با وزش باد تند و وقوع کولاک همان مسیر دوباره مسدود شده است.

مسدودی ۱۲ ساعته جاده شاهرود با سقوط بهمن

رحمتی گفت: درآخرین آمار، ۱۱۶۳ روستا از ۱۸۰۰ روستا بازگشایی و به خاطر اینکه بارش در برخی مناطق ادامه داشته همچنان همکاران راهداری در مسیرهای مواصلاتی روستایی در مناطق برف‌گیر و کوهستانی حضور دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: تا شب گذشته فقط ۳۰ روستای از ۱۴۲ روستا مسدود بود که کولاک شب گذشته باز این آمار را به بالای ۶۰ روستا رساند.

رحمتی گفت: راه خلخال به اسالم از دو حوزه گیلان و اردبیل مسدود است و کلیه امکانات راهداری استان امروز در قالب چندین محموله ترافیکی به خلخال انتقال و این مسیر با همکاری استان گیلان در حوزه شهرستان تالش و حوزه شهرستان خلخال بازگشایی خواهد شد.

مسدودی ۱۲ ساعته جاده شاهرود با سقوط بهمن

امروز سردار فرهنگ مستعد حصاری، جانشین فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل و فرمانده تیپ ارتش اردبیل از مسیر بهمن گرفته جاده شاهرود و مناطق روستایی در محاصره برف شهرستان خلخال بازدید کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حجت

      شاهرود، بهمن!! کدوم شاهرود؟

    • بدون نام

      خدائیش به این چند روز میگند زمستون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج