۹۶۰۹۳۶
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

رقابت رئال مادرید با بارسلونا برای جذب مارتینس

یک رسانه کاتالان از قرار گرفتن نام مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینتر در فهرست گزینه‌های مورد نظر باشگاه رئال مادرید خبر داد.

خبرگزاری تسنیم: نشریه اسپورت کاتالونیا نوشته که باشگاه رئال مادرید هم به صف مشتریان پروپاقرص لائوتارو مارتینس پیوسته است. عملکرد مهاجم آرژانتینی اینتر در یکی دو فصل اخیر توجه برخی از تیم‌های مطرح اروپا از جمله بارسلونا را جلب کرده و در ابتدای فصل حتی گمانه‌زنی‌هایی درباره دست به کار شدن تیم کاتالانی برای خرید این بازیکن ۲۲ ساله صورت گرفت.

اکنون نام رئال مادرید هم به فهرست مشتریان بازیکنی نراتزوری اضافه شده و طبق ادعای اسپورت این باشگاه برای پرداخت غرامت فسخ قرارداد او که ۱۲۰ میلیون یورو است، مشکلی ندارد.

مارتینس که بارها نامش به عنوان گزینه اصلی بارسلونا برای تقویت خط حمله‌ این تیم برده شده - حتی برخی منابع خبری از توصیه لیونل مسی به مدیران بارسلونا برای جذب هموطن او حکایت دارد - به انتشار خبرهای حاکی از انتقال وی به نوکمپ واکنش مثبت نشان داده است. با وجود این مسئله و نیز فراهم شدن فرصت بازی در کنار مسی برای مارتینس، رئالی‌ها هم می‌خواهند شانس خود را برای جذب بازیکن سابق راسینگ کلاب آرژانتین که دو سال پیش وارد فوتبال اروپا شد، امتحان کنند.

با توجه به اینکه احتمال دارد بارسلونا بار دیگر تمرکز خود را روی پس گرفتن نیمار از پاری‌سن‌ژرمن قرار دهد، رئال مادرید می‌تواند از این فرصت برای جلب نظر مارتینس استفاده کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج