۹۶۰۹۵۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

اتمام حجت لمپارد با گرانقیمت‌ترین گلر جهان

گلر گرانقیمت آبی‌های لندن در هفته‌های اخیر به شدت هدف انتقادات قرار گرفته و این در حالی است که «فرانک لمپارد» هیچ حرفی از زمان بازگشت وی به ترکیب اصلی نزده و برای استفاده کردن یا نکردن از بازیکنانش به هیچ وجه به برچسب قیمتی آنان توجه نمی‌کند.

خبرگزاری ایرنا: گلر گرانقیمت آبی‌های لندن در هفته‌های اخیر به شدت هدف انتقادات قرار گرفته و این در حالی است که «فرانک لمپارد» هیچ حرفی از زمان بازگشت وی به ترکیب اصلی نزده و برای استفاده کردن یا نکردن از بازیکنانش به هیچ وجه به برچسب قیمتی آنان توجه نمی‌کند.

لمپارد از واکنش «کپا آریزابالاگا» نسبت به نیمکت نشینی‌اش خوشحال است اما در آستانه دیدار چلسی مقابل منچستریونایتد از تعیین یا تایید زمان بازگشت گرانقیمت‌ترین دروازه بان جهان به ترکیب تیم شمال لندن خودداری کرد.

کپا که سال ۲۰۱۸ با قراردادی رکوردشکن به مبلغ ۹۴ میلیون دلار از اتلتیک بیلبائو به جمع آبی‌های لندن ملحق شد، ۲ هفته پیش به شکلی غافلگیرکننده از فهرست تیم برای سفر به لسترسیتی و دیدار با این تیم حذف شد و «ویلی کابایرو» گلر باتجربه چلسی در معدود بازی‌های خود برای این تیم در تساوی ۲ بر ۲ مقابل لستر وظیفه حفاظت از قفس توری آبی‌ها را برعهده داشت که البته چندان هم موفق نبود.

لمپارد در پاسخ به این پرسش که آیا شماره یک همیشگی وی برای دیدار با یونایتد به چارچوب چلسی باز می‌گردد یا خیر، با لبخندی بر لب گفت: تصمیمم را گرفته‌ام؛ دوشنبه خواهید فهمید.

وی ادامه داد: واکنش او به این تصمیم خوب بود همانطور که انتظار داشتم. او سر به زیر ماند و در تمرینات به سختی تلاش کرد. در طول هفته با او مکالمه زیادی نداشتم اما تصمیم با من است.

لمپارد تاکید کرد: اهمیتی ندارد چند سال است به باشگاه آمده اید؛ برای من رقم دستمزد یا قرارداد شما مهم نیست بلکه تنها موضوع مهم تمرینات و آمادگی است.

ستاره اسبق آبی‌ها در واکنش به این موضوع که شاید وی قصد داشته برای کپا زنگ هشدار را به صدا در آورد، تصریح کرد: منظورم این نبود. لزوما بدنبال چنین کاری نبودم. فکر می‌کنم نزدیکی‌های بازی مقابل لستر گفتم که مجبورم نفرات را برای هر پست مطابق آمادگی‌شان انتخاب کنم؛ بنابراین این تصمیم مختص آن روز بود.

وی افزود: البته می‌دانم در مورد دروازه بان‌ها شرایط کمی فرق دارد. می‌دانیم که این پست کمی با سایر پست‌ها متفاوت است اما می‌خواهم واکنش تمام بازیکنان در تمامی لحظات دقیق و درست باشد و او نیز همین کار را انجام داد. می‌دانم این کار چه حس و معنایی دارد.

لمپارد در ادامه گفت: هر بازیکنی ممکن است این لحظه را تجربه کند؛ شاید «لیونل مسی» یا «کریستیانو رونالدو» تنها کسانی باشند که واکنش متفاوتی نشان دهند اما بقیه ما مثل هم هستیم. من هم بارها این موضوع را در دوران فوتبالم تجربه کردم؛ این جزو اصلی فوتبالیست بودن است و شما باید در این لحظات کوتاه شخصیت خودتان را نشان دهید. از واکنش او رضایت دارم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج